quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:57 schreef Salatrel het volgende:
die hele review lijst
http://www.amazon.com/Sam(...)tBy=byRankDescending
Hallon Bob,quote:Op zondag 7 december 2014 04:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
![]()
Has anyone bought this yet? My wife told me that she would leave me if I purchased it and I was wondering if this TV would be worth it.
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.quote:Op zondag 7 december 2014 03:35 schreef Saleu het volgende:
- Toen ik 15 was niet genoegen nemen met een bijbaantje als vakkenvuller, maar als 15-jarige direct aan het werk gaan als autoverkoper
Ja doei, auto's poetsen hoor ...quote:Op zondag 7 december 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.
auto poetsenquote:Op zondag 7 december 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, auto's poetsen hoor ...
Zou bij de dealer weglopen.
Gvd zie dit nu pasquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
To all my single schrobbers, to all my single schrobbers
oh oh oh oh ohh oh
[ afbeelding ]
bij Liekendiek hebben ze alleen maar kwaliteit verkopersquote:Op zondag 7 december 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Speelgoedauto's zeker, wie wil er bij het kopen van een auto nou te woord gestaan worden door een of andere kutpuber.
Oeps.. de mijne ook.quote:Op zondag 7 december 2014 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
auto poetsen
is wel weer eens nodig
Hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Murdera het volgende:
Appeltaart gemaakt. Erachter gekomen dat ik een mongool ben, maar wel een creatieve mongool
mijn velgen zijn ook zwart, maar dat komt omdat ik de winterbanden er onder hebquote:Op zondag 7 december 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps.. de mijne ook.
Eens zien of de wasstraat vandaag open is.
Mijn velgen zijn wat zwart ipv zilverkleurig.
Ik doe niet aan die onzin mee.quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn velgen zijn ook zwart, maar dat komt omdat ik de winterbanden er onder heb
dat zei ik ook altijd voordat ik ze hadquote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onzin mee.
Vorig jaar is het niet nodig geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd voordat ik ze had
ja, ook als het niet vriest maar gewoon koud en nat is merk ik al verschil.quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorig jaar is het niet nodig geweest.
Dit jaar misschien wel.. we zullen het wel zien.
Wat is nou het grote voordeel? Meer grip op de weg etc?
Ik kan niet wachten tot het sneeuwt en dan al die bange mensen thuis blijven.quote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ook als het niet vriest maar gewoon koud en nat is merk ik al verschil.
andere samenstelling van rubber die beter bij de lagere temperaturen past. Ander/dieper profiel enz enzquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorig jaar is het niet nodig geweest.
Dit jaar misschien wel.. we zullen het wel zien.
Wat is nou het grote voordeel? Meer grip op de weg etc?
die gaan 40 rijden op de snelwegquote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het sneeuwt en dan al die bange mensen thuis blijven.
Hehehe
Of melden zich ziekquote:
Appeltaartquote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Murdera het volgende:
Appeltaart gemaakt. Erachter gekomen dat ik een mongool ben, maar wel een creatieve mongool
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We zijn niet je vriendin ofzo, hè.
Rustig aan koeliequote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.quote:
Ik zorg bij voorbaat al dat ze me niet in de weg rijden en anders geef ik ze wel even een zetje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want dan rijden ze jou niet in de weg
Enige roots die je hebt is kurkuma.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijkquote:
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijk
En ik ben de kaneel vergeten dus dat heb ik er maar gewoon overheen geflikkerd iov er doorheen![]()
geen idee, missch gewoon te weinig boter? Alles was een beetje op de gok gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?
En deeg misluktHad je soms niet zulke goede boter of zo?
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)teeds-dikkere-mensen
Irreëel, wordt verworpen.quote:Als mensen gewoon niet mogen stilstaan op de straat buiten de winkels zou de doorstroom vast al veel beter zijn. En dan vooral bejaarden in scootmobiels en dikkerds.
GeenStijl.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?
[..]
Irreëel, wordt verworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |