Appeltaartquote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Murdera het volgende:
Appeltaart gemaakt. Erachter gekomen dat ik een mongool ben, maar wel een creatieve mongool
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We zijn niet je vriendin ofzo, hè.
Rustig aan koeliequote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.quote:
Ik zorg bij voorbaat al dat ze me niet in de weg rijden en anders geef ik ze wel even een zetje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want dan rijden ze jou niet in de weg
Enige roots die je hebt is kurkuma.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet niets! India veegt tattaland van de bodem als ze dat zouden willen. Wees trots op je roots.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige roots die je hebt is kurkuma.
quote:
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijkquote:
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?quote:Op zondag 7 december 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het deeg was onmogelijk goed te krijgen. Bleef kruimelig, dus helemaal die lijnen deeg eroverheen was onmogelijk
En ik ben de kaneel vergeten dus dat heb ik er maar gewoon overheen geflikkerd iov er doorheen![]()
geen idee, missch gewoon te weinig boter? Alles was een beetje op de gok gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch vooral belangrijk dat het kaneel op de appels zit?
En deeg misluktHad je soms niet zulke goede boter of zo?
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)teeds-dikkere-mensen
Irreëel, wordt verworpen.quote:Als mensen gewoon niet mogen stilstaan op de straat buiten de winkels zou de doorstroom vast al veel beter zijn. En dan vooral bejaarden in scootmobiels en dikkerds.
GeenStijl.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat brengt jou bij een Amsterdamse nieuwssite?
[..]
Irreëel, wordt verworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |