AH Verse Pizza Prosciuttoquote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die van huismerk of Excellent? Pro-tip, schuif 'm nadat hij uit de oven komt terug in/over de doos.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Filmpje. Bontkraagje kopschopt schoolmeisje kapot
http://www.geenstijl.nl/m(...)chopt_scholiere.html
Vers van de pers.
quote:De enige levende wezens die normaal gedrag vertoonden in dat filmpje waren die eenden.
weet je zeker dat het je pink was en niet je vocabulaire?quote:Op maandag 8 december 2014 20:18 schreef Murdera het volgende:
Ken je snatch? Die film?
3 kwartier kunnen praten als een pikey voor mn chick mn pink heeft gekneusd
Redelijk pak slaag. (7,6/10)quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vers van de pers.
Die ad krijg ik al jaren, maar deze valt nog wel mee, een tijdje terug kreeg ik een week lang een ad voor een HIV positieve datingsite voor ''positief daten'', dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Gister trouwens deze ad op m'n mobiel_! I know 2NutZ would
.
Waarom moeten mensen met de lelijkste stemmen altijd het meeste lawaai makenquote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vers van de pers.
ik kreeg daar zero positieve reactiesquote:Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Redelijk pak slaag. (7,6/10)
[..]
Die ad krijg ik al jaren, maar deze valt nog wel mee, een tijdje terug kreeg ik een week lang een ad voor een HIV positieve datingsite voor ''positief daten'', dus ik kijk nergens meer van op.
jaquote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je zeker dat het je pink was en niet je vocabulaire?
traject/vertrektijd?quote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Vandaag was de trein te laat.kan je dat laten checken? Dat het morgen ok is?
s godverdomme ook een dagtaak. Ik begrijp en vergeef jequote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Salatrel het volgende:
Trouwens niet mijn schuld! Ik moest naar limbabwe
ik heb gefixt. vandaag zal de trein op tijd vertrekken..... consequentie is wel dat het maar 1 treinstel is vandaag....quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
08:35 leliestad - den haag centraal.
eerder een nachtmerrie dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:50 schreef Chai het volgende:
Gedroomd dat ik zwanger was en bijna moest bevallen.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 04:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gefixt. vandaag zal de trein op tijd vertrekken..... consequentie is wel dat het maar 1 treinstel is vandaag....
gedroomd dat ik spontaan een crossmotor had gekregen en met matties door de stad aan t scheuren was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:50 schreef Chai het volgende:
Gedroomd dat ik zwanger was en bijna moest bevallen.![]()
wtf, die had ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gedroomd dat ik spontaan een crossmotor had gekregen en met matties door de stad aan t scheuren was.
Nee tuurlijk niet, dromen zijn een plek waar alles goed en fijn is, daar komen geen negers in voor.quote:
that's racistquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dromen zijn een plek waar alles goed en fijn is, daar komen geen negers in voor.
Zelfs onder HIV patiënten zijn treinmachinisten niet populair.quote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kreeg daar zero positieve reacties
Jij gore flikker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs onder HIV patiënten zijn treinmachinisten niet populair.
Nou hey, welkom in de SC hoor.quote:
Bedankt. Chroestjov bespeelt me. Belooft me een date, houdt de boot af, vraagt om aandacht, negeert. Heb je je tong verloren heh? Of heb je hem afgesneden? Ben je blind? Of zal ik je ogen uitsteken!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou hey, welkom in de SC hoor.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Maar deze keer is hij niet de eerste FOK!ker.
Chaiquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Maar deze keer is hij niet de eerste FOK!ker.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Miou het volgende:
[..]
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
Daarna verdere achtervolging in andere topicsquote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk aan. Het viel me al op dat je wel erg de persoonlijke aanval zocht en ik twijfelde even of ik er nog op in moest gaan, maar vooruit. Dat we er niet hetzelfde instonden, klopt. En dat kun je geloven of niet, ik vond het erg sneu voor je. Dermate sneu dat ik je inderdaad later nog eens vroeg hoe het met je ging. Let wel, dat was zonder dubieuze intenties en ik voelde me oprecht begaan met je. Achteraf niet de meest handige move inderdaad, maar dat schreef ik daar ook al. En dat is precies wat ik bedoelde met dat minder lief willen zijn, ik had beter niks meer kunnen vragen ivm met het verschaffen van valse hoop.
Not my finest hour inderdaad. Ook ik ben nog niet te oud om te leren blijkbaar. Het spijt me in ieder geval wel dat jij je zo gekwetst voelde en ook dat kun je geloven of niet. Verder post ik al wel wat langer in de datingreeks met al zijn grappige, bizarre en soms tenenkrommende verhalen en is het ook weer niet helemaal de bedoeling dat je dates daar op je gedeelde ervaringen stuiten, dat begrijp je. Zeker omdat het daar onder een schijtlollige nick gaat over dates die verder volstrekt anoniem blijven. Eerlijker dan daar wordt het niet, al kan ik me levendig voorstellen dat je je dan gekwetst voelt als je ineens op een verhaal stuit wat over jou gaat...
Al vind ik het wel wat zorgwekkend dat je me helemaal hebt weten te traceren. Ehrm, niet dat ik straks nog een stuk of wat ex-dates achter me aan krijg met hooivorken en fakkels.Enfin, ik hoop verder voor je dat het nog wat geworden is met die kerel.
[..]
Misschien moet je die opmerking eerst eens in de juiste context lezen. Namelijk het verzetten van een date met iemand die je verder (nog) niet kent en waarbij het makkelijker is onder het mom dat je ziek bent in plaats van dat je hoofd er om wat voor reden dan ook niet naar staat op dat moment. Juist omdat de ander in die fase nogal geneigd is alles op zichzelf te betrekken. Wat dat verder met relaties van doen heeft is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 05:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu je me eenmaal gevonden hebt en je mijn complete postgeschiedenis door hebt genomen is het je bedoeling dat je me als een psycho blijft stalken begrijp ik?
Dit is mijn vaste SC.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:54 schreef Miou het volgende:
[..]
O Chai wat een eer, jij, alweer. De tweede keer dat je dit rondbazuint in KLB. Achtervolg je me soms?
Laatst al gedaan aan jou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Chaide Perez Hilton van FOK!, Ghost of FOK! past, vertel ons alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |