Was lunchen. en gefapt idd op chantal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
topickill. 2noots aan het fappen op chantal, veertje onwel geworden van haar eieren..
Tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was lunchen. en gefapt idd op chantal.
Ja, zaadlozing op mn broodje kaas net die extra touch weetjequote:
terecht. chantal is een van de betere bn'ers die limburg heeft voor gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was lunchen. en gefapt idd op chantal.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zaadlozing op mn broodje kaas net die extra touch weetje
Uit Limburg? zou je niet zeggen idd zo mooi en knap en succesvolquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terecht. chantal is een van de betere bn'ers die limburg heeft voor gebracht
Now u know.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
inb4 uitgemaakt worden voor retard; ik heb hier een doos eieren met datum 2-11.... Als die eieren niet meuren ofzo, kan je ze dan nog gewoon vreten?
Ik heb kaolo honger en verder geen moer in huis als beleg, behalve chocopasta en die meuk
Hahahaha shit, ik houd van je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja, met zuivel ben ik toch vaak wel panisch hoor. Tijdje terug half glas zure melk opgeklokt
Mi kki wat een gore bende. En zaten gewoon geen klonten in en rook ook niks.
Daarom nu ook zo wantrouwend met die eieren
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uit Limburg? zou je niet zeggen idd zo mooi en knap en succesvol
Hahahaha shiiiitquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, uit tegelen.
op youtube vind je ook wel filmpjes dat zingt in het dialect
beetje jammer ditquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen sexy pyama, sorry dat ik je moet teleurstellen.
Tja, pyama moet lekker zitten en warm zijn, dus vaak gaat dat gepaard met dat het een lelijk ding is.quote:
Nu houd ik nog meer van je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiitTering lomp eigenlijk wel
Moet ik misschien maar eens om gaan denken, is niet echt lady-like
Robo is wel nice jaquote:
niet echt, want ook daar lever je geen foto's vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, pyama moet lekker zitten en warm zijn, dus vaak gaat dat gepaard met dat het een lelijk ding is.
In de zomer hoef ik nergens in te slapen want heet, dus dan gewoon blote tietjes of een hemdje. Maakt dat het weer een beetje goed?
Waarom nou altijd weer foto'squote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
niet echt, want ook daar lever je geen foto's van
goei mi wel
Potquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer foto's
[ afbeelding ]
Zo goed?!! Die dus. Ongeveer.
modus vroeg het, niet ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer foto's
[ afbeelding ]
Zo goed?!! Die dus. Ongeveer.
HAhaha fuck offquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha fuck offDat is ook m'n favoriet niet, mouwen kruipen altijd op.
Deze heb ik ook, zo'n soort, maar dan gewoon een basic zwarte ipv zo'n blije print
[ afbeelding ]
Die zijn wel darn nice
Een nachthemd had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha fuck offDat is ook m'n favoriet niet, mouwen kruipen altijd op.
Deze heb ik ook, zo'n soort, maar dan gewoon een basic zwarte ipv zo'n blije print
[ afbeelding ]
Die zijn wel darn nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |