Daarom heeft onze lieve heer het concept orale seks uitgevondenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Jellereppe het volgende:
Seks. Alleen maar een noodzakelijkheid om kinderen te krijgen maar aangezien te veel mensen op deze aardkloot zitten.....
Ik dacht dat onze lieve heer vroom was en dat hij zich niet bezig hield met deze aardse zaken.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom heeft onze lieve heer het concept orale seks uitgevonden
Elke keer als mn vriendin aan mn 30cm likt en slurpt zie ik God in ieder geval.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze lieve heer vroom was en dat hij zich niet bezig hield met deze aardse zaken.
Waren mn ouders niet dat was de maatschappijquote:Op donderdag 4 december 2014 15:33 schreef Scuidward het volgende:
Dat noem ik nou een slechte opvoeding.
Een kind van amper 6 al over seks vertellen.
Daar krijg je enge types van, zoals TS.
Je doet er zelf hard aan mee:quote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waren mn ouders niet dat was de maatschappij
5 jaar voorwaardelijk voor de maatschappij!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waren mn ouders niet dat was de maatschappij
gaan we overschakelen naar throatfuckingquote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Jellereppe het volgende:
Seks. Alleen maar een noodzakelijkheid om kinderen te krijgen maar aangezien te veel mensen op deze aardkloot zitten.....
Ik moest opzoeken wat je bedoelde. Tering, zieke bende. Stikt ze dan niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gaan we overschakelen naar throatfucking
via haar neus misschien?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat je bedoelde. Tering, zieke bende. Stikt ze dan niet?
Ziehier een echte autist.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:25 schreef corehype het volgende:
Geef mij maar de banga die meteen weer weg wilt na volgespoten te zijn.
Knuffelen na sex
ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet kotsen aangezien de pener tegen de huig schuurtquote:
Vraag het, kerel.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet kotsen
waarschijnlijk braken ze hun magen leeg alvorens te beginnen, daarom hoor je soms dat zinloos gekokhalsquote:
2 jaar terugquote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je doet er zelf hard aan mee:
ONZ / [CURSUS] Ultiem klaarkomen
Nee TS is 35 en maagd en probeert dat goed te praten voor zichzelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef piekartz87 het volgende:
Oftewel je hebt een enorm lelijke meid geneukt en je had direct een schaamtegevoel toen je klaarkwam?
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij bent er een die direct gaat slapen? Of is knuffelen niet ruig genoeg?
Ik rook niet, maar drinken ja ik denk dat ik me daar wel in kan vinden. Als de fles aan mijn mond staat voel ik me altijd super. Maar daarna is het daar beneden wel dood helaas, dus geen encore...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzo
Knuffelen is leuk maar niet na de seks
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar drinken ja ik denk dat ik me daar wel in kan vinden. Als de fles aan mijn mond staat voel ik me altijd super. Maar daarna is het daar beneden wel dood helaas, dus geen encore...
Nee ik moedig het wel aan, vrouwen die zeuren als je wilt drinken.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik moedig het wel aan, vrouwen die zeuren als je wilt drinken.
Eigenlijk klinkt het wel gezellig dan is samen kerst vieren nog wel leuk, laat de familie dan maar stikken.
En dan alimentatie brieven krijgen of worden beschuldigt van verkrachting, waarop je dan in bak gedekt wordt door een nog grotere alfa male.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:42 schreef Roces18 het volgende:
TS is maagd.
Elke oerman weet dat je zoveel mogelijk vrouwen moet dekken om een geslaagde alfa te worden.
In NL niet. De bak is een groot feest, lekker met je matties chillen, beetje kaarten, beetje gamen, tv kijken , blowen. Wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En dan alimentatie brieven krijgen of worden beschuldigt van verkrachting, waarop je dan in bak gedekt wordt door een nog grotere alfa male.
Misschien heb je wel gelijk als je leest dat je zelfs met opzichters kan neuken. Ja misschien niet zo slecht.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In NL niet. De bak is een groot feest, lekker met je matties chillen, beetje kaarten, beetje gamen, tv kijken , blowen. Wat wil je nog meer.
Nee hoor. Maar met iemand waar je van houdt is het toch specialer.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef Jelia het volgende:
Ts heeft blijkbaar alleen slechte seks gehad.
Sterkte.
Beter maagd blijven tot de ware, daar ben jij het dan ook mee eens?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar met iemand waar je van houdt is het toch specialer.
Nope dat mag iedereen zelf wetenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter maagd blijven tot de ware, daar ben jij het dan ook mee eens?
Een natte schoongespoelde endeldarm is veel lekkerder man!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je hand even lekker vinden als een natte vagien
whatever ik kan geld ook prima alleen uitgeven hoor en dan is het nog steeds speciaalquote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
heb je ook regelmatig seks in je eentje?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatever ik kan geld ook prima alleen uitgeven hoor en dan is het nog steeds speciaal
Gezellig samen sigaretje roken na de seks.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzo
Knuffelen is leuk maar niet na de seks
Arme haasquote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 1x seks gehad met liefde en de dag erna maakte ze het uit
wat is seks? ik ben 12quote:Op donderdag 4 december 2014 17:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je ook regelmatig seks in je eentje?![]()
Niemand wil met jou knuffelen na de seks, of dat zit in ieder geval niet in de prijs inbegrepen. Moet je de rollen niet omdraaien natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:25 schreef corehype het volgende:
Geef mij maar de banga die meteen weer weg wilt na volgespoten te zijn.
Knuffelen na sex
Sowieso heeft 'ie nu geen seks omdat het te koud is. Paar weken terug niet omdat de bladeren vielen. 's Zomer omdat het weer té warm is en in de lente komt 'ie alleen maar dikke Nederlandse wijven tegen. Best lastig hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niemand wil met jou knuffelen na de seks, of dat zit in ieder geval niet in de prijs inbegrepen. Moet je de rollen niet omdraaien natuurlijk.
Je hart is kapot geneukt arme haas. Ben je daarom zo dik?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
Oplossing: Een vierseizoensdekbed.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso heeft 'ie nu geen seks omdat het te koud is. Paar weken terug niet omdat de bladeren vielen. 's Zomer omdat het weer té warm is en in de lente komt 'ie alleen maar dikke Nederlandse wijven tegen. Best lastig hoor.
Sowieso Hoink, als je goede seks hebt gehad, zit er niks meer op dan in elkaars armen in extase vervallen totdat je maag begint te rommelen of je lichaam begint te jeuken om een sigaret. Mijn conclusie is dat Pixxie, ondanks d'r verschrikkelijk seksuele voorkomen, gewoon altijd laffe seks heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hebben kasten vol met dildo's.
Allemaal opgekropte frustratie en woede.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hart is kapot geneukt arme haas. Ben je daarom zo dik?
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso Hoink, als je goede seks hebt gehad, zit er niks meer op dan in elkaars armen in extase vervallen totdat je maag begint te rommelen of je lichaam begint te jeuken om een sigaret. Mijn conclusie is dat Pixxie, ondanks d'r verschrikkelijk seksuele voorkomen, gewoon altijd laffe seks heeft gehad.
Dat is bijna net zo dikmakend als vocht.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
Allemaal opgekropte frustratie en woede.
Vrouwen die het uitmaken zijn allemaal lichtzedige sletten. Wees blij dat je van d'r af bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Allemaal opgekropte frustratie en woede.
Ik kan niet seksen zonder liefde, sorry.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?
Alle vrouwen dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die het uitmaken zijn allemaal lichtzedige sletten. Wees blij dat je van d'r af bent.
Wat is een stereotype vrouw?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 100% stereotype vrouw hoor bois
Een hoer.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is een stereotype vrouw?
Jouw waarheid, niet de waarheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is een stereotype vrouw?
quote:
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hèquote:
Zeker, maar het is de laatste jaren ''in''.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hè
90% van die geile gifjes zijn verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hè
kloptquote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
90% van die geile gifjes zijn verschrikkelijk slecht.
deze hoort bij de overige 10%quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interracial faggot beastiality boh.
wat een baas, die gastquote:
mag ik die geef ik jou mijn superdudes profielquote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb alleen sugababes profiel
quote:
Ewa, ja. Met leipe mocro flavour koop je niks.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jij hebt de leipe mocro flavour
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Bozehaas bij Mexicaans worstelen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ewa, ja. Met leipe mocro flavour koop je niks.
gvdquote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Bozehaas bij Mexicaans worstelen.
jeweetquote:Op donderdag 4 december 2014 17:39 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gezellig samen sigaretje roken na de seks.
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Bozehaas Pro Skater 3.
Tja ik zat vandaag in mn eentje op een barkruk een drankje te doen en toen er een groep vrouwen van mijn leeftijd binnenkwam had ik in geen enkel opzicht zin om ze te neuken, toen voelde ik mij eerlijk gezegd buitengesloten.. alsof er iets mis met mij is.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
Op wat voor een manier is dit relevant?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
had ik in geen enkel opzicht zin om ze te neuken
Omdat je hele volksstammen voetbalvrienden en kroegeliefhebbers over niks anders hoort dan "die wil ik neuken" bij elke vrouw die voorbij komt en 30 en slank is.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is dit relevant?
Wel altijd veel moeite hoor, poe poe.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef Senderious het volgende:
ik vind seks wel heel leuk om te doen
Jij denkt 'die wil ik niet neuken'. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je hele volksstammen voetbalvrienden en kroegeliefhebbers over niks anders hoort dan "die wil ik neuken" bij elke vrouw die voorbij komt en 30 en slank is.
Je kan ook seks met jezelf hebben, door hem door het vuistje te halen, of met de stofzuiger. Dan hoef je helemaal niks te doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel altijd veel moeite hoor, poe poe.
Waarom wenste je me vanochtend geen goedemorgen?quote:
Topic was gesloten man, en om 6:55 stond ik al op m'n werk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom wenste je me vanochtend geen goedemorgen?
O vandaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Topic was gesloten man, en om 6:55 stond ik al op m'n werk.
Ik denk niet aan neuken ik zie die vrouwen en als ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken voel ik me daar in geen enkel opzicht goed bij.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt 'die wil ik niet neuken'. Wat is het verschil?
misschien ben je toch gewoon een hommotjequote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk niet aan neuken ik zie die vrouwen en als ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken voel ik me daar in geen enkel opzicht goed bij.
quote:
Dit moet je me uitleggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken
knuffelenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
knuffelengewoon keihard uit elkaar scheuren
Jij neemt ook geen blad voor de mond.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
knuffelengewoon keihard uit elkaar scheuren
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze techniek?
Als ik homo ben ben jij een hipster.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien ben je toch gewoon een hommotje
Beflapjesquote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij neemt ook geen blad voor de mond.
misschien ben ik dat ook welquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik homo ben ben jij een hipster.
quote:
ditquote:Op donderdag 4 december 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zei al shabi voordat het cool was.
Nee, dat is racistisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Morgen ook gewoon Sinterklaas vieren dan?
Plezier hebben is haram.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Surprises maken? Je naasten verwennen? Al rag jij d'r natuurlijk gewoon helemaal rul.
omg manquote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
Uiteraard.quote:
whehehehquote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze techniek?
Tieten, een kut, zin in seks zonder het te durven uitspreken en oppervlakkig als de pest. Volgens Fok! vrouwen watchers.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 100% stereotype vrouw hoor bois
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie gaat er mee naar de Gooische Vrouwen 2?
Ik vind Mrs.Salvator daar wel een typ voor.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriendquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh is hij een gekke marokkaantje, nou dat verklaart wel weer veel.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriend
Wat een slappe lul als vriend heb je dan zeg als die meegaat naar zo'n film
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh is hij een gekke marokkaantje, nou dat verklaart wel weer veel.
Waarom schaam je je voor je vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriend
Wat een slappe lul als vriend heb je dan zeg als die meegaat naar zo'n film
Streetcred, dat koop je er mee. En dat is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ewa, ja. Met leipe mocro flavour koop je niks.
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.quote:
Dat zegt ze toch.. omdat het in dat geval een zacht ei is. Of kasthomo.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor je vriend?
ik vind jou best aardig hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietjequote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor je vriend?
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tieten, een kut, zin in seks zonder het te durven uitspreken en oppervlakkig als de pest. Volgens Fok! vrouwen watchers.
Dat jij mijn diepe uitingen van mijn gevoelens niet op waarde stelt laat maar eens zien hoe erg ze gelijk hebben.
Heeft te maken met flexibiliteit. Je moet eerst zijn respect winnen. Jij probeert hem direct al te versieren, en daar gaat het natuurlijk mis.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.
Ik geloof er niks van als ik met jou een dagje terassen doe ben ik daarna mn fiets, portemonnaie en mn jas kwijt en vind ik savonds een mes in mn zij oid.quote:
shots fired en zulksquote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.
Vieze seksist.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietje
is cultuurquote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van als ik met jou een dagje terassen doe ben ik daarna mn fiets, portemonnaie en mn jas kwijt en vind ik savonds een mes in mn zij oid.
Hmm, maar dan moet je wel SWAG hebben, Hoink.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Streetcred, dat koop je er mee. En dat is onbetaalbaar.
Je hebt toch wel wat over voor je geliefde?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietje
Je ziet het wel vaker van die wijven in de bios die hun vriendje meesleuren die duidelijk geen zin heeft maar mee gaat omdat anders zijn vriendin boos word
Sommige vrouwen willen wat weerstand, Pixxie moet je temmen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat over voor je geliefde?
Wat is dit voor smaad en laster? Zelfs de meest geavanceerde Tarzan 3000 orgasmitronic clitbuzzer tm is niets bij mijn als-uit-marmer-gehouwen, godsvrucht spuwende, dik-geaderde orgasme-knuppel deluxe!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.
Ga dan naar Interstellar met mequote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker van die wijven in de bios die hun vriendje meesleuren die duidelijk geen zin heeft maar mee gaat omdat anders zijn vriendin boos word
Jouw user iconquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Waar verdien ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, maar dan moet je wel SWAG hebben, Hoink.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jouw user icon
oprottenDima afzeiken... ik heb je hoog zitten Baaj... maar Dima zeik je niet af ... gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht
wel juist ... ik bedoel wel
oprottenahahaha ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
[..]
Jouw user icon
oprottenJij bent toch ook een buitenpoorter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
ffsquote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het libido van een vrouw jou ooit ten goede gekomen dan?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het libido van een vrouw jou ooit ten goede gekomen dan?
Jammer dat jij eraan vastzit.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit voor smaad en laster? Zelfs de meest geavanceerde Tarzan 3000 orgasmitronic clitbuzzer tm is niets bij mijn als-uit-marmer-gehouwen, godsvrucht spuwende, dik-geaderde orgasme-knuppel deluxe!
Interstellarquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga dan naar Interstellar met me
[..]
Jouw user icon
oprottenhahahahahahahahahahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
Jammer dat jij eraan vastzit.
ik moet die ook nog zien waarom wil je niet met mijquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ikquote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat mee the hobbit five armies
En zo belande Hoink in een vreemd bed, geblinddoekt en gebonden met een forse dildo in zijn rectum.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.
Dit is waarom ik een cyanidepil bij me draag.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.
Ja, hallo ik ben Spongeboss niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef voederbietel het volgende:
En zo belande Hoink in een vreemd bed, geblinddoekt en gebonden met een forse dildo in zijn rectum.
ik wil ook ?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is waarom ik een cyanidepil bij me draag.
Nee, mn vader was urks, mn moeder amsterdams.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een buitenpoorter?
SWAG is een kledingstijl voor Boys. Jij bent toch een man? Dan ben je daar te oud voor. Jij moet voor klasse gaan.quote:
Als je zo zuur blijft verschrompelt je gezicht en zul je nooit meer met iemand seks willen hebben omdat je kop op een oud appeltje lijkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is waarom ik een cyanidepil bij me draag.
Kearl, jij bent fucked up oud man. Op internet werkt dat..quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En in een popcorn lawine eindigen met die wolla roependen infantielen van je?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat mee the hobbit five armies
Als het jou lukt met je verschrompelde penis komt het met mij vast ook wel goed.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je zo zuur blijft verschrompelt je gezicht en zul je nooit meer met iemand seks willen hebben omdat je kop op een oud appeltje lijkt.
Wehehehequote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kearl, jij bent fucked up oud man. Op internet werkt dat..
wollah a sahbiquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En in een popcorn lawine eindigen met die wolla roependen infantielen van je?
Ik ga nog liever in mn eentje naar een romantische komedie.
hoeveel camshows heb je gekochtquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wehehehe
Ik ben realist hoor, pixxie en ik kennen elkaar beter dan je denkt
hard hardquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als het jou lukt met je verschrompelde penis komt het met mij vast ook wel goed.
Tell me more, tell me more.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wehehehe
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Als het jou lukt met je verschrompelde penis komt het met mij vast ook wel goed.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Wat is dit voor smaad en laster? Zelfs de meest geavanceerde Tarzan 3000 orgasmitronic clitbuzzer tm is niets bij mijn als-uit-marmer-gehouwen, godsvrucht spuwende, dik-geaderde orgasme-knuppel deluxe!
We hadden gezamenlijk al vastgesteld dat de aller-bovenste statement niet klopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
Jammer dat jij eraan vastzit.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wehehehe
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel camshows heb je gekocht
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niets bijzonders... je kan ook vrienden zijn he...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more.
Dat is een halfbloedje. En kenkerop met die halflaffe softporn. Ik ben toch geen bouwvakker.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Een lekker Aziaat.
Jammer hequote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niets bijzonders... je kan ook vrienden zijn he...
gvdquote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uit de kleren voor de webcam valt daar ook onder?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niets bijzonders... je kan ook vrienden zijn he...
Je vindt haar niet knap?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een halfbloedje. En kenkerop met die halflaffe softporn. Ik ben toch geen bouwvakker.
Urk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, mn vader was urks, mn moeder amsterdams.
http://oncyclopedia.net/wiki/VICquote:VIC is in de sociologie (de leer van de menselijke samenleving en haar verschijnselen) een classificatie voor bepaalde dorpen met overeenkomstige eigenschappen, te weten: vis, inteelt en cocaïne. Het viel Bert de Groot (praktiserend hobbyist in de psychologie, sociologie, pathologie, biologie, ecologie en economie) op dat deze drie zaken tezamen in bepaalde dorpen veelvoorkomend zijn.
De term VIC kan zowel voor het desbetreffende dorp als het individu gebruikt worden. Een inwoner uit een VIC-dorp wordt vaak “vikker” genoemd, een inwoner die ook daadwerkelijk inteelt product is, frequent cocaïne gebruikt en beroepsmatig in de visserij actief is, wordt een “absolute vikker” genoemd. Inwoners die niet in het desbetreffende dorp geboren en getogen zijn worden als “import vikker” betiteld. Veelal, maar niet altijd, dragen vikkers traditiegetrouw een gouden oorbel met een zeeanker. Hetgeen opmerkelijk is, immers de inteelt is duidelijk in het gezicht van het inteeltproduct zichtbaar, een anker-oorbel is in deze overbodig.
Urk - Tevens een bekend VIC dorp, Inwoners hiervan hebben zelden iets buiten de gemeenschap ervaren, laat staan geslachtgemeenschap gehad buien het dorp.
Nee ik ben zo lelijk dat wil ik haar niet aandoenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uit de kleren voor de webcam valt daar ook onder?
Omstandigheden man omstandighedenquote:
Heb je zo'n lelijke penis?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee ik ben zo lelijk dat wil ik haar niet aandoen
Was je anders doorgegaan? big money of valt het tegen?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Omstandigheden man omstandigheden
Gewoon torrenten die shizzle.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Dan staan er vast nog beelden ergens van je. Paas die private link maar eens even heel gauw.
DM gestuurd.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan staan er vast nog beelden ergens van je. Paas die private link maar eens even heel gauw.
fucking nice dm mij ook ik wil zienquote:
Ok, ga nu maar lekker solo genieten van je peen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We hadden gezamenlijk al vastgesteld dat de aller-bovenste statement niet klopt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
fucking nice dm mij ook ik wil zien
Typte theunderdog, terwijl zijn broek al half op zijn kuiten hing.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef theunderdog het volgende:
Was je anders doorgegaan? big money of valt het tegen?
Jij bent de eerste kutmarokkaan die mij doet lachen, de rest kan enkel volgen wanneer ze vertrekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Urk.
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/VIC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ze is gestopt met cam werk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Typte theunderdog, terwijl zijn broek al half op zijn kuiten hing.
3 dagen niet gefapt, ik kan je verzekeren dat het nu goddelijk aanvoelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar lekker solo genieten van je peen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent de eerste kutmarokkaan die mij doet lachen, de rest kan enkel volgen wanneer ze vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ok, ga nu maar lekker solo genieten van je peen.
DM gestuurd.quote:
laterz gozo, breng wel die gestolen fiets terug hequote:
Je niet het ziekenhuis in gefapt hebben op ijsmeis.rarquote:
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.quote:
Dikkere kont en tetten dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.
Waar blijft de dm, broeder.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.
Ben je blind?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar blijft de dm, broeder.
Overgegeven.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lieverdje, mijn snor kieteltje je buikje als ik je genotsknopje ga likken.
Niet deze shit weerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lieverdje, mijn snor kieteltje je buikje als ik je genotsknopje ga likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |