Vraag het, kerel.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet kotsen
waarschijnlijk braken ze hun magen leeg alvorens te beginnen, daarom hoor je soms dat zinloos gekokhalsquote:
2 jaar terugquote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je doet er zelf hard aan mee:
ONZ / [CURSUS] Ultiem klaarkomen
Nee TS is 35 en maagd en probeert dat goed te praten voor zichzelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef piekartz87 het volgende:
Oftewel je hebt een enorm lelijke meid geneukt en je had direct een schaamtegevoel toen je klaarkwam?
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij bent er een die direct gaat slapen? Of is knuffelen niet ruig genoeg?
Ik rook niet, maar drinken ja ik denk dat ik me daar wel in kan vinden. Als de fles aan mijn mond staat voel ik me altijd super. Maar daarna is het daar beneden wel dood helaas, dus geen encore...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzo
Knuffelen is leuk maar niet na de seks
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar drinken ja ik denk dat ik me daar wel in kan vinden. Als de fles aan mijn mond staat voel ik me altijd super. Maar daarna is het daar beneden wel dood helaas, dus geen encore...
Nee ik moedig het wel aan, vrouwen die zeuren als je wilt drinken.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik moedig het wel aan, vrouwen die zeuren als je wilt drinken.
Eigenlijk klinkt het wel gezellig dan is samen kerst vieren nog wel leuk, laat de familie dan maar stikken.
En dan alimentatie brieven krijgen of worden beschuldigt van verkrachting, waarop je dan in bak gedekt wordt door een nog grotere alfa male.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:42 schreef Roces18 het volgende:
TS is maagd.
Elke oerman weet dat je zoveel mogelijk vrouwen moet dekken om een geslaagde alfa te worden.
In NL niet. De bak is een groot feest, lekker met je matties chillen, beetje kaarten, beetje gamen, tv kijken , blowen. Wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En dan alimentatie brieven krijgen of worden beschuldigt van verkrachting, waarop je dan in bak gedekt wordt door een nog grotere alfa male.
Misschien heb je wel gelijk als je leest dat je zelfs met opzichters kan neuken. Ja misschien niet zo slecht.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In NL niet. De bak is een groot feest, lekker met je matties chillen, beetje kaarten, beetje gamen, tv kijken , blowen. Wat wil je nog meer.
Nee hoor. Maar met iemand waar je van houdt is het toch specialer.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef Jelia het volgende:
Ts heeft blijkbaar alleen slechte seks gehad.
Sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |