Daarom heeft onze lieve heer het concept orale seks uitgevondenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Jellereppe het volgende:
Seks. Alleen maar een noodzakelijkheid om kinderen te krijgen maar aangezien te veel mensen op deze aardkloot zitten.....
Ik dacht dat onze lieve heer vroom was en dat hij zich niet bezig hield met deze aardse zaken.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom heeft onze lieve heer het concept orale seks uitgevonden
Elke keer als mn vriendin aan mn 30cm likt en slurpt zie ik God in ieder geval.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze lieve heer vroom was en dat hij zich niet bezig hield met deze aardse zaken.
Waren mn ouders niet dat was de maatschappijquote:Op donderdag 4 december 2014 15:33 schreef Scuidward het volgende:
Dat noem ik nou een slechte opvoeding.
Een kind van amper 6 al over seks vertellen.
Daar krijg je enge types van, zoals TS.
Je doet er zelf hard aan mee:quote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waren mn ouders niet dat was de maatschappij
5 jaar voorwaardelijk voor de maatschappij!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waren mn ouders niet dat was de maatschappij
gaan we overschakelen naar throatfuckingquote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Jellereppe het volgende:
Seks. Alleen maar een noodzakelijkheid om kinderen te krijgen maar aangezien te veel mensen op deze aardkloot zitten.....
Ik moest opzoeken wat je bedoelde. Tering, zieke bende. Stikt ze dan niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gaan we overschakelen naar throatfucking
via haar neus misschien?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat je bedoelde. Tering, zieke bende. Stikt ze dan niet?
Ziehier een echte autist.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:25 schreef corehype het volgende:
Geef mij maar de banga die meteen weer weg wilt na volgespoten te zijn.
Knuffelen na sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |