quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Bozehaas Pro Skater 3.
Tja ik zat vandaag in mn eentje op een barkruk een drankje te doen en toen er een groep vrouwen van mijn leeftijd binnenkwam had ik in geen enkel opzicht zin om ze te neuken, toen voelde ik mij eerlijk gezegd buitengesloten.. alsof er iets mis met mij is.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
Op wat voor een manier is dit relevant?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
had ik in geen enkel opzicht zin om ze te neuken
Omdat je hele volksstammen voetbalvrienden en kroegeliefhebbers over niks anders hoort dan "die wil ik neuken" bij elke vrouw die voorbij komt en 30 en slank is.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is dit relevant?
Wel altijd veel moeite hoor, poe poe.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef Senderious het volgende:
ik vind seks wel heel leuk om te doen
Jij denkt 'die wil ik niet neuken'. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je hele volksstammen voetbalvrienden en kroegeliefhebbers over niks anders hoort dan "die wil ik neuken" bij elke vrouw die voorbij komt en 30 en slank is.
Je kan ook seks met jezelf hebben, door hem door het vuistje te halen, of met de stofzuiger. Dan hoef je helemaal niks te doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel altijd veel moeite hoor, poe poe.
Waarom wenste je me vanochtend geen goedemorgen?quote:
Topic was gesloten man, en om 6:55 stond ik al op m'n werk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom wenste je me vanochtend geen goedemorgen?
O vandaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Topic was gesloten man, en om 6:55 stond ik al op m'n werk.
Ik denk niet aan neuken ik zie die vrouwen en als ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken voel ik me daar in geen enkel opzicht goed bij.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt 'die wil ik niet neuken'. Wat is het verschil?
misschien ben je toch gewoon een hommotjequote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk niet aan neuken ik zie die vrouwen en als ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken voel ik me daar in geen enkel opzicht goed bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |