quote:
Dit moet je me uitleggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik me daarbij voorstel dat ik ze zou neuken
knuffelenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
knuffelengewoon keihard uit elkaar scheuren
Jij neemt ook geen blad voor de mond.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
knuffelengewoon keihard uit elkaar scheuren
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze techniek?
Als ik homo ben ben jij een hipster.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien ben je toch gewoon een hommotje
Beflapjesquote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij neemt ook geen blad voor de mond.
misschien ben ik dat ook welquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik homo ben ben jij een hipster.
quote:
ditquote:Op donderdag 4 december 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zei al shabi voordat het cool was.
Nee, dat is racistisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Morgen ook gewoon Sinterklaas vieren dan?
Plezier hebben is haram.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Surprises maken? Je naasten verwennen? Al rag jij d'r natuurlijk gewoon helemaal rul.
omg manquote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 1x seks gehad met liefde en de dag erna maakte ze het uit
Uiteraard.quote:
whehehehquote:Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze techniek?
Tieten, een kut, zin in seks zonder het te durven uitspreken en oppervlakkig als de pest. Volgens Fok! vrouwen watchers.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 100% stereotype vrouw hoor bois
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie gaat er mee naar de Gooische Vrouwen 2?
Ik vind Mrs.Salvator daar wel een typ voor.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriendquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh is hij een gekke marokkaantje, nou dat verklaart wel weer veel.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriend
Wat een slappe lul als vriend heb je dan zeg als die meegaat naar zo'n film
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh is hij een gekke marokkaantje, nou dat verklaart wel weer veel.
Waarom schaam je je voor je vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen om naar zo'n film te gaan met mijn vriend
Wat een slappe lul als vriend heb je dan zeg als die meegaat naar zo'n film
Streetcred, dat koop je er mee. En dat is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ewa, ja. Met leipe mocro flavour koop je niks.
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.quote:
Dat zegt ze toch.. omdat het in dat geval een zacht ei is. Of kasthomo.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor je vriend?
ik vind jou best aardig hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietjequote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor je vriend?
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tieten, een kut, zin in seks zonder het te durven uitspreken en oppervlakkig als de pest. Volgens Fok! vrouwen watchers.
Dat jij mijn diepe uitingen van mijn gevoelens niet op waarde stelt laat maar eens zien hoe erg ze gelijk hebben.
Heeft te maken met flexibiliteit. Je moet eerst zijn respect winnen. Jij probeert hem direct al te versieren, en daar gaat het natuurlijk mis.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat hij mij niet aardig vind en ik maak makkelijk vrienden maar met marokkaantjes kun je gewoon geen vrienden maken die maken enkel met elkaar vriendjes.
Ik geloof er niks van als ik met jou een dagje terassen doe ben ik daarna mn fiets, portemonnaie en mn jas kwijt en vind ik savonds een mes in mn zij oid.quote:
shots fired en zulksquote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.
Vieze seksist.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietje
is cultuurquote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van als ik met jou een dagje terassen doe ben ik daarna mn fiets, portemonnaie en mn jas kwijt en vind ik savonds een mes in mn zij oid.
Hmm, maar dan moet je wel SWAG hebben, Hoink.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Streetcred, dat koop je er mee. En dat is onbetaalbaar.
Je hebt toch wel wat over voor je geliefde?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietje
Je ziet het wel vaker van die wijven in de bios die hun vriendje meesleuren die duidelijk geen zin heeft maar mee gaat omdat anders zijn vriendin boos word
Sommige vrouwen willen wat weerstand, Pixxie moet je temmen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat over voor je geliefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |