Beter maagd blijven tot de ware, daar ben jij het dan ook mee eens?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar met iemand waar je van houdt is het toch specialer.
Nope dat mag iedereen zelf wetenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter maagd blijven tot de ware, daar ben jij het dan ook mee eens?
Een natte schoongespoelde endeldarm is veel lekkerder man!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je hand even lekker vinden als een natte vagien
whatever ik kan geld ook prima alleen uitgeven hoor en dan is het nog steeds speciaalquote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
heb je ook regelmatig seks in je eentje?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatever ik kan geld ook prima alleen uitgeven hoor en dan is het nog steeds speciaal
Gezellig samen sigaretje roken na de seks.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Neehoor eerst nog even wat drinken en een sigaretje roken enzo
Knuffelen is leuk maar niet na de seks
Arme haasquote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 1x seks gehad met liefde en de dag erna maakte ze het uit
wat is seks? ik ben 12quote:Op donderdag 4 december 2014 17:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je ook regelmatig seks in je eentje?![]()
Niemand wil met jou knuffelen na de seks, of dat zit in ieder geval niet in de prijs inbegrepen. Moet je de rollen niet omdraaien natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:25 schreef corehype het volgende:
Geef mij maar de banga die meteen weer weg wilt na volgespoten te zijn.
Knuffelen na sex
Sowieso heeft 'ie nu geen seks omdat het te koud is. Paar weken terug niet omdat de bladeren vielen. 's Zomer omdat het weer té warm is en in de lente komt 'ie alleen maar dikke Nederlandse wijven tegen. Best lastig hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niemand wil met jou knuffelen na de seks, of dat zit in ieder geval niet in de prijs inbegrepen. Moet je de rollen niet omdraaien natuurlijk.
Je hart is kapot geneukt arme haas. Ben je daarom zo dik?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb 1x seks gehad met liefde en de dag erna maakte ze het uit
Oplossing: Een vierseizoensdekbed.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso heeft 'ie nu geen seks omdat het te koud is. Paar weken terug niet omdat de bladeren vielen. 's Zomer omdat het weer té warm is en in de lente komt 'ie alleen maar dikke Nederlandse wijven tegen. Best lastig hoor.
Sowieso Hoink, als je goede seks hebt gehad, zit er niks meer op dan in elkaars armen in extase vervallen totdat je maag begint te rommelen of je lichaam begint te jeuken om een sigaret. Mijn conclusie is dat Pixxie, ondanks d'r verschrikkelijk seksuele voorkomen, gewoon altijd laffe seks heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hebben kasten vol met dildo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |