Allemaal opgekropte frustratie en woede.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hart is kapot geneukt arme haas. Ben je daarom zo dik?
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso Hoink, als je goede seks hebt gehad, zit er niks meer op dan in elkaars armen in extase vervallen totdat je maag begint te rommelen of je lichaam begint te jeuken om een sigaret. Mijn conclusie is dat Pixxie, ondanks d'r verschrikkelijk seksuele voorkomen, gewoon altijd laffe seks heeft gehad.
Dat is bijna net zo dikmakend als vocht.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
Allemaal opgekropte frustratie en woede.
Vrouwen die het uitmaken zijn allemaal lichtzedige sletten. Wees blij dat je van d'r af bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Allemaal opgekropte frustratie en woede.
Ik kan niet seksen zonder liefde, sorry.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?
Alle vrouwen dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die het uitmaken zijn allemaal lichtzedige sletten. Wees blij dat je van d'r af bent.
Wat is een stereotype vrouw?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 100% stereotype vrouw hoor bois
Een hoer.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is een stereotype vrouw?
Jouw waarheid, niet de waarheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is nu de enige echte oprechte waarheid. Wil jij het een keer bijbrengen of moet ik het doen? Of vereist dit teamwork?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is een stereotype vrouw?
quote:
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hèquote:
Zeker, maar het is de laatste jaren ''in''.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hè
90% van die geile gifjes zijn verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat twerken ziet er zo kkrdebiel uit hè
kloptquote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
90% van die geile gifjes zijn verschrikkelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |