Wat is dit voor smaad en laster? Zelfs de meest geavanceerde Tarzan 3000 orgasmitronic clitbuzzer tm is niets bij mijn als-uit-marmer-gehouwen, godsvrucht spuwende, dik-geaderde orgasme-knuppel deluxe!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in seks. En al had ik dat wel, dan zou ik nog liever de afgeragde elektrische tandenborstel van mijn overbuurman bij mezelf gebruiken dan jouw hoopvolle doch ondermaatse geslachtsdeel een kans te geven.
Ga dan naar Interstellar met mequote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend maar als ik een vriend zou hebben en die zou instemmen om mee te gaan naar zo'n wijven film om mij een plezier te doen ben je echt een mietje
Je ziet het wel vaker van die wijven in de bios die hun vriendje meesleuren die duidelijk geen zin heeft maar mee gaat omdat anders zijn vriendin boos word
Jouw user iconquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Waar verdien ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, maar dan moet je wel SWAG hebben, Hoink.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jouw user icon
oprottenDima afzeiken... ik heb je hoog zitten Baaj... maar Dima zeik je niet af ... gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht
wel juist ... ik bedoel wel
oprottenahahaha ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
[..]
Jouw user icon
oprottenJij bent toch ook een buitenpoorter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
ffsquote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het libido van een vrouw jou ooit ten goede gekomen dan?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het libido van een vrouw jou ooit ten goede gekomen dan?
Jammer dat jij eraan vastzit.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit voor smaad en laster? Zelfs de meest geavanceerde Tarzan 3000 orgasmitronic clitbuzzer tm is niets bij mijn als-uit-marmer-gehouwen, godsvrucht spuwende, dik-geaderde orgasme-knuppel deluxe!
Interstellarquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga dan naar Interstellar met me
[..]
Jouw user icon
oprottenhahahahahahahahahahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
Jammer dat jij eraan vastzit.
ik moet die ook nog zien waarom wil je niet met mijquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga dan naar Interstellar met me
ikquote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat mee the hobbit five armies
En zo belande Hoink in een vreemd bed, geblinddoekt en gebonden met een forse dildo in zijn rectum.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.
Dit is waarom ik een cyanidepil bij me draag.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je blinddoek en vastbind merk je er niets van hoor, dat ik het ben.
Ja, hallo ik ben Spongeboss niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef voederbietel het volgende:
En zo belande Hoink in een vreemd bed, geblinddoekt en gebonden met een forse dildo in zijn rectum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |