quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent de eerste kutmarokkaan die mij doet lachen, de rest kan enkel volgen wanneer ze vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ok, ga nu maar lekker solo genieten van je peen.
DM gestuurd.quote:
laterz gozo, breng wel die gestolen fiets terug hequote:
Je niet het ziekenhuis in gefapt hebben op ijsmeis.rarquote:
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.quote:
Dikkere kont en tetten dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.
Waar blijft de dm, broeder.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet haram broeder, ik doe je een gunst. Bovendien was ze toen nog wat steviger, daar hou jij niet van.
Ben je blind?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar blijft de dm, broeder.
Overgegeven.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lieverdje, mijn snor kieteltje je buikje als ik je genotsknopje ga likken.
Niet deze shit weerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lieverdje, mijn snor kieteltje je buikje als ik je genotsknopje ga likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |