Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
Heb ik je die last post mooi in de maag gesplit he. :p
Uhh de OP is bijna leegquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTWquote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTW
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.quote:
Ohh wou al zeggen waar moet ik anders mijn diepgaande topics kwijt. :pquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.
En koude.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Hoi L alles goed?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L alles goed?
De TT is wel van toepassing inderdaad.
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofd![]()
En de TT is zeker van toepassing. Alleen niet voor Fogel want die zit weer in hogere sferen, de bofkont.
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.
Vanavond uit eten toch? Iets speciaals of gewoon friet van Piet of een broodje van Kootje?
Ow lekker dat wordt genieten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.
Iets meer dan 10km hoog. Maar ik woon er niet.quote:
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow lekker dat wordt genieten.
Ik hou het maar bij hachee.....lijkt het me een heerlijke dag voor.
beeflappen als vlees.
Was echt heerlijk. Veel te veel gegeten. ..pffff lekker uit buiken.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voor.
Nu eens kijken wat we voorgeschoteld krijgen bij Papa's!
Fijne avond luitjes
Pfff het is best fris, succes met de rijles ... welke dorp/stad want io moet straks nog naar de supermarktquote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen!Hoe gaat het op deze grauwe donderdagochtend?
Ik heb straks rijles en daarna ga ik verder met werk zoeken.
Dank.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pfff het is best fris, succes met de rijles ... welke dorp/stad want io moet straks nog naar de supermarkt
moge peeps
Nope gelukkig maar, en hoeveelste rijles?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dank.
Tussen Rijswijk, Den Haag en Delft meestal, dus als je daar niet woont hoef je je geen zorgen te maken.
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope gelukkig maar, en hoeveelste rijles?
Wil beetje flotten?
Dat is ruk, beste is vaak na de eerste les dat al doen..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.
altijd geslaagd gaanquote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.
Maakt me geen zak uitquote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag luitjes . Nog één nachtje en jullie gaan allemaal mee met de zak
Gaan we gezellig samen in de zak. Zal mn handjes thuishouden :pquote:Op donderdag 4 december 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als we lekker naar een warm land gaan is het inderdaad helemaal geen straf
Goed idee. Vluchten voor het koude weer enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen in de zak. Zal mn handjes thuishouden :p
enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee. Vluchten voor het koude weer enzo
Ligt dat aan sint of aan jou?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
enzogoed plan.
Stomme sinterklaasfeest met z'n surprises....altijd weer op het laatste moment.
Tegen beter weten in geef ik elk jaar de sint weer de schuld. Kom eens een week later ofzo joh, ik vier mijn verjaardag ook wel eens later. :pquote:
Er zijn verschillende locaties, maar de komende maand niet in de buurt van Den Haag helaas. Amsterdam en Breda zijn het dichtstbij.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is ruk, beste is vaak na de eerste les dat al doen..
Er is toch wel een tijdelijke locatie neem ik aan..
Iemand die dezelfde rij-instructeur heeft is daarheen gegaan, haha. Ik denk dat ik het op eigen kracht wel kan redden. Even het theorieboek doornemen binnenkort.quote:
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er zijn verschillende locaties, maar de komende maand niet in de buurt van Den Haag helaas. Amsterdam en Breda zijn het dichtstbij.
[..]
Iemand die dezelfde rij-instructeur heeft is daarheen gegaan, haha. Ik denk dat ik het op eigen kracht wel kan redden. Even het theorieboek doornemen binnenkort.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u![]()
Oke tot over een paar weken peeps
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne sinterklaasavond gewenst
![]()
![]()
![]()
die heb ik al te vaak gespammedquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hou het bij deze
Sinterklaas, Sinterklaas en natúúrlijk Zwarte Piet![]()
Zolang ik Quinsy hoor janken bestaat te vaak niet.quote:
Mwah, in herhaling vallen maakt argumenten vaak niet sterker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zolang ik Quinsy hoor janken bestaat te vaak niet.
Nope morgen wel naar londonquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen sinterklaasfeest in Engeland he?
Maar dat wordt met Christmas helemaal goedgemaakt
quote:
Oh pak van mijn hart . Pffffquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]Nee joh maf, tuurlijk niet..
Kan jou toch niet zomaar maar verlaten voor paar weken
En de rest ook niet natuurlijk![]()
quote:
Niksquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]sorry, beetje gemeen
Sinterklaas avond zit er op, was erg leuk jij nog wat leuks gekregen?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks![]()
Maar dat komt wel, met de Kerst
quote:
Nee, daar zou ik absoluut geen bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:38 schreef theguyver het volgende:
[..]billenkoek en mee naar Span... ow wacht dat is geen straf..
Pakt een tafeltennis batje en pakt de volgende trein richting lavje!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik absoluut geen bezwaar tegen hebben
Ik denk meer aan een glas wijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker he? Straks eens even een rondje rennen
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten Taradoquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een glas wijnhoewel ik denk meestal in flessen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een glas wijnhoewel ik denk meestal in flessen.
mag hoor. ik heb ook al wat kerstversiering hangen.quote:Op zondag 7 december 2014 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Is het al tijd voor een kerstliedje?
Nah, ff wachten nog maar.
Zo Sara, jij bent vlotquote:Op zondag 7 december 2014 10:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
mag hoor. ik heb ook al wat kerstversiering hangen.
bwah, zij heeft nu Patrick maar ik blijf haar trouw.quote:Op zondag 7 december 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo Sara, jij bent vlot![]()
Volg je Utopia nog? En je grote idool Colinda?
Ik denk dat ik volgende week zaterdag de boel maar van zolder haal.quote:Op zondag 7 december 2014 11:08 schreef Fogel het volgende:
We hebben 4 minikerstbomen en een paar sterren. En dat is al een week zo. Hoe dichter bij de kerst we komen, hoe meer kerstkneut er tevoorschijn komt.
Heeft ze verkering?quote:Op zondag 7 december 2014 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwah, zij heeft nu Patrick maar ik blijf haar trouw.
Ik probeer om het nummer 'Last christmas' dit jaar eens niet te horen.quote:Op zondag 7 december 2014 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Is het al tijd voor een kerstliedje?
Nah, ff wachten nog maar.
Ik ben dol op All I want for Christmas, maar nu nog niet.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik probeer om het nummer 'Last christmas' dit jaar eens niet te horen.
Tot nu toe lukt dat nog, zal waarschijnlijk wel een paar specifieke radio zenders moeten mijden.
Ach ja, seks is natuurlijk wel fijn om al de saaiheid in Utopia te verdrijven. Je moet wat he?quote:Op zondag 7 december 2014 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk meer om de seks maar wie ben ik hé
Sorry Schommelquote:Op zondag 7 december 2014 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
En ja hoor, nu heb ik Mariah Carey in mijn hoofd![]()
Als ik klein kind scheen ik kerst geweldig te vinden, lampjes, kerstboom, ect ect.
Dat is tegenwoordig wel anders![]()
Ik doe leuk mee met kerst hoor, eten,familie te samen.
Maar dat overdreven gedoe met lichtjes en alles erbij, méh.
JIj bent eng!quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Schommel![]()
B heb jij je kerstspullen al gepakt of zit je nog -correctie, lig je nog op de bank na te genieten van Sinterklaas?
Illuminati je weetquote:Op zondag 7 december 2014 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
JIj bent eng!
Ik zat net werkelijk aan mijn laaste stukje chocoladeletter te knabbelen![]()
How did you know ?
Ik denk dat aankomende vrijdag pas wat neerzet, kaarsjes en een kerstkrans.
Vandaag begonnen met versieren. Morgen een boom halen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Schommel![]()
B heb jij je kerstspullen al gepakt of zit je nog -correctie, lig je nog op de bank na te genieten van Sinterklaas?
Dan mag deze ook alvast wel. Een anti-kerst-songquote:Op zondag 7 december 2014 13:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met versieren. Morgen een boom halen.
Kerstliedjes aan het draaien. Ja hoor het is weer december in huize B
Wat denk je dat ik voor versierselen in de kerstboom heb.quote:Op zondag 7 december 2014 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Helpt aluminium ook tegen Illuminati ?
Haha slim bedacht, de welbekende zilveren slingers die bijna iedereen vroeger in zijn boom had hangen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik voor versierselen in de kerstboom heb.
En natuurlijk een alu
Deze is beter dan Mariah!quote:Op zondag 7 december 2014 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
En ja hoor, nu heb ik Mariah Carey in mijn hoofd![]()
Als ik klein kind scheen ik kerst geweldig te vinden, lampjes, kerstboom, ect ect.
Dat is tegenwoordig wel anders![]()
Ik doe leuk mee met kerst hoor, eten,familie te samen.
Maar dat overdreven gedoe met lichtjes en alles erbij, méh.
quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Het is niet eens een kerst nummer.
Maar de sfeer en het liedje, geven mij wel een gevoel van vrolijkheid en geluk
Oftwel, zoals het hoort, mensen die vrolijk zijn die hun ding doen in de dagelijkse sleur van tegenwoordig.
Prachtig!
Ik lolde hem op de Michael Jackson versie en die van Eminemquote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
Deze is toch echt wel ultrauubergrandioosgeniaal!![]()
Doet ie erg goed, hij heeft er wel meer, maar vond dit toch echt de bestequote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik lolde hem op de Michael Jackson versie en die van Eminem![]()
De verloren zoon is terug !!quote:
Woohooquote:Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De verloren zoon is terug !!![]()
We hebben je gemist
Zal m'n best doen. Nu wel wat fijner om weer te posten! onder mijn eigen naampjequote:Op maandag 8 december 2014 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen lui en Scrummie; dit keer terug voor goed hoor![]()
Het is hier wel wat stiller hoor. Tjacka moet ook een schop onder zijn kont want die laat onze SC ook in de steekquote:Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal m'n best doen. Nu wel wat fijner om weer te posten! onder mijn eigen naampje
quote:
Dat stille moet maar weer eens veranderen danquote:Op maandag 8 december 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier wel wat stiller hoor. Tjacka moet ook een schop onder zijn kont want die laat onze SC ook in de steek![]()
Nou ja, bijna Kerst en dan komt iedereen wel weer even langs.
Hoe is het? Lekker uitgerust?
Jemig, je hebt heel wat meegemaakt. Hopelijk komt het goed met je vader en je oma.quote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat stille moet maar weer eens veranderen dan
Hier is het wel oke. Wel wat stress thuis, vader aan de anti depressiva, ik de laatst maand ook niet echt lekker in mijn vel (maar dat gaat nu weer stukken beter), oma vannacht in het ziekenhuis opgenomen dus daar wachten we nu op onderzoeken af (al ben ik gewoon op werk natuurlijk). Ben inmiddels wel schuldenvrij trouwens. Ook een appartement aangeboden gekregen maar op het moment geen geld voor de inrichting enzo, dus dat staat voor februari/maart in de planning. Daar heb ik zoooooo'n zin in! Baal er ontzettend van, want dit appartementje wou ik heel graag, was precies wat ik zocht. Maar dat komt dus wel goed
.
Hoe is het met jou dan?
Alles komt altijd goed, dus dit ookquote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, je hebt heel wat meegemaakt. Hopelijk komt het goed met je vader en je oma.
Wel tof, dat appartement! Inrichting komt wel. Anders eens kijken bij de kringloop, daar hebben ze verrassend mooie en goeie spullen voor weinig en als je elke keer wat koopt komt dat ook wel voor elkaar.
Schuldenvrij is helemaal top
Yeahquote:Op maandag 8 december 2014 10:26 schreef theguyver het volgende:
Lekker bezig scrummie, soms moeten er ook belangrijke dingen gebeuren, he sterkte gewenst met oma.
En wat Lavje zegt voor meubels kringloop marktplaats en vrienden ..
Jup heel herkenbaar, mooi dat je leuk optrekje hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles komt altijd goed, dus dit ook.
En ja, zeker tof. En ja, je hebt gelijk, maar ja, ik moet sowieso iets van 1500-2000 euro hebben voor de broodnodige dingen, ook vloer, dubbele huur eerste maand, dat soort dingen. Ben verder niet veel nodig, maar wil het wel goed voor elkaar hebben. De laatste keer heb ik (toen nog samen met ex) een half jaar tegen muren die niet waren behangen aangekeken, alles was maar half omdat we in geldnood kwamen.. dat nooit weer.
Maar da's een hypotheek gok ikquote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef Fogel het volgende:
Schuldenvrij. Dat wil ik ook. Nog 23 jaar te gaan ofzo
Dat klopt.quote:
Idd, bij DUO heb ik nog 600 openstaan maar dat is zo marginaal dat ik dat niet meereken. Dat gaat ook al jaren per automatische incasso, dat ik dat niet meetel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klopt.
Andere schulden heb ik niet, tenzij je de maandelijkse credit card rekening mee wil tellen tot die betaald is (en dat doe ik netjes iedere maand, maar het is en blijft een kleine schuld iedere keer dat je de kaart gebruikt natuurlijk).
Mijn vrouw heeft nog ¤1000-1500 te gaan van haar studieschuld, da's verwaarloosbaar gelukkig.
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is verdacht stil. Zeker een nieuwe vriendin
Vandaar Divgodquote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!Schitterend
Daar wonen er ook maar een stuk of 5quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Koning die Div, gewoon heel Drenthe afgewerktquote:Op maandag 8 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wonen er ook maar een stuk of 5
Mooi hequote:
Oh ja? Gaat hij scheidenquote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi he
Strootje is minder blij met z'n muts.
Hij liever dan ik.quote:
Essquote:
Hier hagelde het net.quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
Het is hier inderdaad donker, de nacht lijkt hier al ingevallen te zijn
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Es. We zijn straks weer helemaal compleet
Hier ookquote:
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier in Utrecht is het ook al donker. En geen zin meer in scriptiewerkIk had me nog wel doel gesteld om tot 4000 woorden te komen
Goed plan...quote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?
Ik vermoed van nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook
Ik ben er bang voor jaquote:
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja
Het is ook niet zo'n spannend onderwerp, best wel basistheorie.
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?
Bedreigingen in de zin van wat?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.
Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.
atoombommen.quote:
Sociale geografie.quote:
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
atoombommen.
Nee, economische krimp, innovatiebeperking, te beperkte groei voor opgaven, te weinig vertrouwen ed.
Zal ik vast beginnen met zeuren over bronvermeldingen bij je posts hier, kan je vast wennen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook
ebola kever?quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.
Dat is gewoon de schuld van Amerika.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.
Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon de schuld van Amerika.
Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.
Twee zielenquote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.
Of ISIS.
Hoiquote:
Waarquote:
Haai?quote:
Kwartslag draaien, dan kan ie je niet pakken.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoofddorp. Was maar 1 klap. Maar een harde
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Die donderslag was goed raak dus![]()
Treinverkeer rond Schiphol verstoord na blikseminslag
Door een blikseminslag is het treinverkeer van en naar Schiphol maandagmiddag verstoord. Het gaat om het traject richting Leiden en Rotterdam.
Nou echt..quote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.
Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrechtquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.
Ik gebruik zelden de trein maar je hoort om de haverklap dat er iets is met die Schiphol (spoor) tunnelquote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrecht
Daar is ook wel eens een probleempje ja, Schiphol - Hoofddorp.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden de trein maar je hoort om de haverklap dat er iets is met die Schiphol (spoor) tunnel
Je gaat genieten van de afsluiter hoorquote:Op maandag 8 december 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Zo, nu wedstrijdje Koeman VS van Gaal kijken, en daarna VI als afsluitertje van de dag![]()
Fijne avond lieve mensen!
Wedstrijd was tof. Uitslag minder. Koeman 1 - Lowie 2quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat genieten van de afsluiter hoor![]()
Was de wedstrijd ook genot?
In de noten staat dat ook uitgelegd..quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:41 schreef Fogel het volgende:
http://einsteinpapers.press.princeton.edu/vol8a-doc/79 (Duits)
http://einsteinpapers.press.princeton.edu/vol8-trans/34 (Engelse vertaling)
Einstein in een brief aan Curie "luister niet naar de trollen" (in iets andere woorden welliswaar, maar daar komt het op neer).
Maar wie zijn de reptielen waar hij het over heeft?
Dat zeg ik, de trollen. Maar bedoelden ze dat de trollen reptielen zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In de noten staat dat ook uitgelegd..
Curie was veelvuldig mikpunt van aanvallen in de schandaal-pers.. ze was vrouw en werd vaak beschulkdigd Joods of iig niet-Frans te zijn, en toen ze als weduwe een relatie kreeg met een andere onderzoeker (die getrouwd was) werd het veel erger, tot aan suggesties dat haar 'ontrouwheid' haar man Pierre Curie tot zelfmoord gedreven had, en een woedende menigte haar huis belagerde en ze met haar beide kinderen moest vluchten.
http://www.aip.org/history/curie/scandal1.htm
Einstein heeft het over 'Wer nicht zu den Reptillien zählt, wird sich für Ihnen freuen."...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de trollen. Maar bedoelden ze dat de trollen reptielen zijn?
De nuance dat het de lezers waren, daar ging het bij mij fout. Dank!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Einstein heeft het over 'Wer nicht zu den Reptillien zählt, wird sich für Ihnen freuen."...
onder reptielien vat hij de mensen dat de schandaalpers volgt en het is gewoon een negatieve term als in 'ongedierte' of 'gepeupel'
Scrummieeeequote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is verdacht stil. Zeker een nieuwe vriendin
quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wonen er ook maar een stuk of 5
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Koning die Div, gewoon heel Drenthe afgewerkt.
DIVGODMODE!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummieeee![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Wat Tarado zegt, er wonen idd een stuk of 5 in Drenthe die ooit mijn vriendin zijn geweest
Zij hebben een schijthekel aan mij, en ik aan hun. Waren gezonde relatiesdaar dus helemaal klaar mee nu.
Heb ook wel andere dingen aan m'n hoofd dan een mooie boerendochter naast me op de bank
Ik mis jullie
Wat je met vrouwen moet laat ik me niet over uit hierquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIVGODMODE!
Vrouwen, wat moet je er mee joh! Behalve Lav en ess en alle andere vrouwelijke BNWSC'ers. Maar dat zijn Oppervrouwen. Da's anders.
Maar waar hang je uit Div? zo druk?
We misten jou dus en fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummieeee![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Wat Tarado zegt, er wonen idd een stuk of 5 in Drenthe die ooit mijn vriendin zijn geweest
Zij hebben een schijthekel aan mij, en ik aan hun. Waren gezonde relatiesdaar dus helemaal klaar mee nu.
Heb ook wel andere dingen aan m'n hoofd dan een mooie boerendochter naast me op de bank
Ik mis jullie
Heftig! Wat zegt die andere huisarts dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat je met vrouwen moet laat ik me niet over uit hier![]()
Thuis, heb soms periodes dat ik even niet op deze planeet wil zijn en me terugtrek.
Volgens de huisarts ben ik een Sociopatische Borderliner, heb nu een andere huisarts
En wat stress wb financiën. Geld, wat moet je er mee
Verder is het wel rustig lol.
Hoe is het met onze Scrum?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We misten jou dus en fijn dat je er weer bent
Een winterdipquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heftig! Wat zegt die andere huisarts dan?
Stress met financiën, welcome to the world.
Hier is het prima, financieen zijn stress maar op leuke manier op het moment. Bezig het voor elkaar te krijgen eindelijk eens op mezelf te wonen. Maar da's allemaal zo verdomde duur dat dat niet binnen nu een twee weken gebeurt bijvoorbeeld. Maar ja, komt wel.
Ja goed. Alleen wel geschrokken van de brand in het ziekenhuis. Gelukkig is er niemand gewond geraakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Alles goed met Lavgodin?
[..]
Een winterdipwat het eigenlijk ook is
Vond nou niet bepaald dat die eerste huisarts bevoegd was om zo'n 'diagnose' te stellen gezien geen enkele psycholoog of psychiater het ooit genoemd heeft
![]()
![]()
Financiën komen wel weer goed, heb hulp want ben nou eenmaal geen boekhoudkundige ster wat dat betreft
Oe, op jezelf gaan is erg leuk! Ik las dat je al wat tips hebt gekregen
Het komt idd wel, en maakt niet uit hoe lang het duurt als je uiteindelijk maar tevreden bent![]()
Dat is schrikken ja. Gelukkig goed afgelopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Alleen wel geschrokken van de brand in het ziekenhuis. Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Hoop dat je nieuwe arts een andere benadering heeft dan je vorige. Goed dat je overgestapt bent. Groot gelijk. Hopelijk is je dip snel over Div.
Pellèbaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gestolen overwinning van ons aller southampton
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)quote:De servicekosten zijn kosten voor:
- Schoonmaakkosten algemene ruimten
- Boilerhuur
- Rioolrechten
- Vervanging lampen, starters en tl-buizen algemene ruimten
- Lift onderhoudscontract
- Elektraverbruik algemeen
- Waterverbruik huishoudelijk waterverbruik
- Gasverbruik (i.v.m. verwarming)
- Administratiekosten over genoemde leveringen en diensten.
Als ik het zo lees klopt datquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
He mensen, als er dit staat:
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonen
Jawel, gister avond alles op rijtje gezet qua kosten en dergelijke, nu weer wat concreter. Alles bij elkaar zou ik 250 euro per maand 'over' hebben, met nadruk op zouquote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.
Soms staan dingen op naam van de huurbaas, ik denk dat een van dit allen het geval is, totale kosten ongeveer 150 euro?
Moge scrummie.. wil het een beetje vlotten?
Thats a fine fine motto!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
money for nothing Scrum
and the chicks for free
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werkenquote:
Oja, APOEL vanavond hequote:Op woensdag 10 december 2014 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werken
Heb je gemist. Was je met vakantie?
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, APOEL vanavond heSpannend
. Je zit er vanavond dus?
Ja, tijdelijk vakantie. Was niet lief geweest in VBL
Hebben ze wel zolderkamers?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden Bquote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden B
Het laatste.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Stel we bespreken hier z'n ban. Gaan er dan gelijk alarm bellen af of is dat pas als een mod het bij 1 van de FA's meldt?
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantiequote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is een kerstklokding dong
Nee past niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie bel. Heb je die in de kerstboom?
inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het laatste.
Maar nu begrijp ik wel waarom je laatst niet van je bank afkwam. Die moest je inliggen voor je toekomstige cliënten
En je spaart nog geld uit ook! win-winquote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
inderdaad
Je kan het ook goed alleen oefenen. Speel je 2 rollen. Als zieluhnieper zeg je dan: Doe maar alsof ik er niet ben en vertel je verhaal.
Vervolgens ga je in de rol van client en vertel je je verhaal. Vol verbazing heb ik naar mezelf zitten luisteren.
Oh no you don'tquote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantie
Laat ik het erbij houden dat ik een mooie plaatje had gemaakt voor GGMMquote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
Was het toch al?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het kampioenschap ook meteen al beslist
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:quote:Eine Studie (Kern und Hainmueller, 2009) kam durch Auswertung von Unterlagen der DDR-Staatssicherheit zu dem Ergebnis, dass die Bevölkerung in den Gebieten ohne Empfang des West-Fernsehens und -Rundfunks weniger zufrieden mit dem politischen System war als in Gebieten mit diesen Medien. Die Autoren führen dies darauf zurück, dass die westlichen Medien vor allem als Unterhaltungsquelle genutzt wurden (medialer Eskapismus), nicht aber, um das DDR-Regime zu hinterfragen. Die virtuelle Emigration senkte offenbar den Leidensdruck und stabilisierte dadurch das SED-Regime. [1]
grappigquote:Op woensdag 10 december 2014 13:17 schreef RM-rf het volgende:
Leuke Wikipedia pagina (met BNW-link)
http://de.wikipedia.org/wiki/Tal_der_Ahnungslosen
vooral deze paragraaf is interssant:
[..]
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:
Mediaal Escapisme noemt men dat, plat entertainment laat mensen die onder misstanden leiden hun situatie makkelijker accepteren
25 jaar later lijken we allemaal in een 'Dal van de Argelozen' te wonen, maar misschien juist omdat de Mediale Toegankelijkheid en het Plat Entertainment enkel toegenomen isquote:
Vanavond (hopelijk) lekker lachen om tjacka en B. Is je dag weer goedquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit was een erg beroerde werkdag met een nacht zonder slaap.
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Avond mensjes.
Ik haat even op de belastingdienst. Ik verdien ongeveer 800 euro bruto op jaarbasis teveel om voor huurtoeslag in aanmerking te komen. Vuile inhaligere klootzakken daar.
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaal
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigersquote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Daarom libertarische partijgoden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Voetbal ontbreekt.quote:
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen allemaal
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffffquote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?
Allemachtig. Wat zal je kapot zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 10:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffff
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar afquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig. Wat zal je kapot zijn
Kijk maar uit dat je niet ineens met je hoofd op je bureau ligt te pitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar af
Dit wordt een productieve werkdag.
Kerstavond met oma naar de kerk en met m'n oma en vriendin dineren.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Kerstavond gezellig met zijn 3tjesquote:
GROENLO HOOLIGANS.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
1e kerstdag met famillie in Grolle!
Vroeger toen het bier enr nog gebrouwen werd, die hop lucht als je het stadje binnen komt.quote:
Kerstnachtdienst, lekker eten eerste kerstdag en tweede kerstdag verjaardag vieren bij familie.quote:
Eten bij ouders en eten bij schoonouders op de twee kerstdagen. Daarna eten met vrienden. De week ervoor eten met collega's. Veel etenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Ik feliciteer mijzelf ook hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sportief Scrum! Ook van mij felicitaties
I know, maar toch sportiefquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik feliciteer mijzelf ook he.
En dank je wel dus
Volgens mij hebben ze daar al enkele jaartjes het gras niet meer hoeven maaienquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)verlichting_gesynct/
leips
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
DivGod, InsoGod, andere Feyenoorders; gefeliciteerd
Jij ook. puike overwinningquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
Heb je flink ingenomen Div?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het was een mooie pot
Nu even de kater wegwerken
Het moest wel gevierd worden jaquote:
Ja het is echt een grote verrassing he?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Het moest wel gevierd worden jaOverwinteren als groepshoofd, wie had dat gedacht
Zekerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt een grote verrassing he?Erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |