Kijk maar uit dat je niet ineens met je hoofd op je bureau ligt te pitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar af
Dit wordt een productieve werkdag.
Kerstavond met oma naar de kerk en met m'n oma en vriendin dineren.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Kerstavond gezellig met zijn 3tjesquote:
GROENLO HOOLIGANS.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
1e kerstdag met famillie in Grolle!
Vroeger toen het bier enr nog gebrouwen werd, die hop lucht als je het stadje binnen komt.quote:
Kerstnachtdienst, lekker eten eerste kerstdag en tweede kerstdag verjaardag vieren bij familie.quote:
Eten bij ouders en eten bij schoonouders op de twee kerstdagen. Daarna eten met vrienden. De week ervoor eten met collega's. Veel etenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Ik feliciteer mijzelf ook hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sportief Scrum! Ook van mij felicitaties
I know, maar toch sportiefquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik feliciteer mijzelf ook he.
En dank je wel dus
Volgens mij hebben ze daar al enkele jaartjes het gras niet meer hoeven maaienquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)verlichting_gesynct/
leips
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
DivGod, InsoGod, andere Feyenoorders; gefeliciteerd
Jij ook. puike overwinningquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
Heb je flink ingenomen Div?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het was een mooie pot
Nu even de kater wegwerken
Het moest wel gevierd worden jaquote:
Ja het is echt een grote verrassing he?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Het moest wel gevierd worden jaOverwinteren als groepshoofd, wie had dat gedacht
Zekerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt een grote verrassing he?Erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |