Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.

atoombommen.quote:

Sociale geografie.quote:

Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
atoombommen.
Nee, economische krimp, innovatiebeperking, te beperkte groei voor opgaven, te weinig vertrouwen ed.

Zal ik vast beginnen met zeuren over bronvermeldingen bij je posts hier, kan je vast wennen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook

ebola kever?quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.

Dat is gewoon de schuld van Amerika.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.

Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon de schuld van Amerika.

Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.

Twee zielenquote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.
Of ISIS.

Hoiquote:

Waarquote:

Haai?quote:

Kwartslag draaien, dan kan ie je niet pakken.quote:

quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoofddorp. Was maar 1 klap. Maar een harde

als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Die donderslag was goed raak dus![]()
Treinverkeer rond Schiphol verstoord na blikseminslag
Door een blikseminslag is het treinverkeer van en naar Schiphol maandagmiddag verstoord. Het gaat om het traject richting Leiden en Rotterdam.

Nou echt..quote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.

Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrechtquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.

Ik gebruik zelden de trein maar je hoort om de haverklap dat er iets is met die Schiphol (spoor) tunnelquote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |