quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Het is niet eens een kerst nummer.
Maar de sfeer en het liedje, geven mij wel een gevoel van vrolijkheid en geluk
Oftwel, zoals het hoort, mensen die vrolijk zijn die hun ding doen in de dagelijkse sleur van tegenwoordig.
Prachtig!
Ik lolde hem op de Michael Jackson versie en die van Eminemquote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
Deze is toch echt wel ultrauubergrandioosgeniaal!![]()
Doet ie erg goed, hij heeft er wel meer, maar vond dit toch echt de bestequote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik lolde hem op de Michael Jackson versie en die van Eminem![]()
De verloren zoon is terug !!quote:
Woohooquote:Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De verloren zoon is terug !!![]()
We hebben je gemist
Zal m'n best doen. Nu wel wat fijner om weer te posten! onder mijn eigen naampjequote:Op maandag 8 december 2014 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen lui en Scrummie; dit keer terug voor goed hoor![]()
Het is hier wel wat stiller hoor. Tjacka moet ook een schop onder zijn kont want die laat onze SC ook in de steekquote:Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal m'n best doen. Nu wel wat fijner om weer te posten! onder mijn eigen naampje
quote:
Dat stille moet maar weer eens veranderen danquote:Op maandag 8 december 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier wel wat stiller hoor. Tjacka moet ook een schop onder zijn kont want die laat onze SC ook in de steek![]()
Nou ja, bijna Kerst en dan komt iedereen wel weer even langs.
Hoe is het? Lekker uitgerust?
Jemig, je hebt heel wat meegemaakt. Hopelijk komt het goed met je vader en je oma.quote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat stille moet maar weer eens veranderen dan
Hier is het wel oke. Wel wat stress thuis, vader aan de anti depressiva, ik de laatst maand ook niet echt lekker in mijn vel (maar dat gaat nu weer stukken beter), oma vannacht in het ziekenhuis opgenomen dus daar wachten we nu op onderzoeken af (al ben ik gewoon op werk natuurlijk). Ben inmiddels wel schuldenvrij trouwens. Ook een appartement aangeboden gekregen maar op het moment geen geld voor de inrichting enzo, dus dat staat voor februari/maart in de planning. Daar heb ik zoooooo'n zin in! Baal er ontzettend van, want dit appartementje wou ik heel graag, was precies wat ik zocht. Maar dat komt dus wel goed
.
Hoe is het met jou dan?
Alles komt altijd goed, dus dit ookquote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, je hebt heel wat meegemaakt. Hopelijk komt het goed met je vader en je oma.
Wel tof, dat appartement! Inrichting komt wel. Anders eens kijken bij de kringloop, daar hebben ze verrassend mooie en goeie spullen voor weinig en als je elke keer wat koopt komt dat ook wel voor elkaar.
Schuldenvrij is helemaal top
Yeahquote:Op maandag 8 december 2014 10:26 schreef theguyver het volgende:
Lekker bezig scrummie, soms moeten er ook belangrijke dingen gebeuren, he sterkte gewenst met oma.
En wat Lavje zegt voor meubels kringloop marktplaats en vrienden ..
Jup heel herkenbaar, mooi dat je leuk optrekje hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles komt altijd goed, dus dit ook.
En ja, zeker tof. En ja, je hebt gelijk, maar ja, ik moet sowieso iets van 1500-2000 euro hebben voor de broodnodige dingen, ook vloer, dubbele huur eerste maand, dat soort dingen. Ben verder niet veel nodig, maar wil het wel goed voor elkaar hebben. De laatste keer heb ik (toen nog samen met ex) een half jaar tegen muren die niet waren behangen aangekeken, alles was maar half omdat we in geldnood kwamen.. dat nooit weer.
Maar da's een hypotheek gok ikquote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef Fogel het volgende:
Schuldenvrij. Dat wil ik ook. Nog 23 jaar te gaan ofzo
Dat klopt.quote:
Idd, bij DUO heb ik nog 600 openstaan maar dat is zo marginaal dat ik dat niet meereken. Dat gaat ook al jaren per automatische incasso, dat ik dat niet meetel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klopt.
Andere schulden heb ik niet, tenzij je de maandelijkse credit card rekening mee wil tellen tot die betaald is (en dat doe ik netjes iedere maand, maar het is en blijft een kleine schuld iedere keer dat je de kaart gebruikt natuurlijk).
Mijn vrouw heeft nog ¤1000-1500 te gaan van haar studieschuld, da's verwaarloosbaar gelukkig.
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is verdacht stil. Zeker een nieuwe vriendin
Vandaar Divgodquote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!Schitterend
Daar wonen er ook maar een stuk of 5quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Koning die Div, gewoon heel Drenthe afgewerktquote:Op maandag 8 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wonen er ook maar een stuk of 5
Mooi hequote:
Oh ja? Gaat hij scheidenquote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi he
Strootje is minder blij met z'n muts.
Hij liever dan ik.quote:
Essquote:
Hier hagelde het net.quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
Het is hier inderdaad donker, de nacht lijkt hier al ingevallen te zijn
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Es. We zijn straks weer helemaal compleet
Hier ookquote:
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier in Utrecht is het ook al donker. En geen zin meer in scriptiewerkIk had me nog wel doel gesteld om tot 4000 woorden te komen
Goed plan...quote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?
Ik vermoed van nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook
Ik ben er bang voor jaquote:
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja
Het is ook niet zo'n spannend onderwerp, best wel basistheorie.
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?
Bedreigingen in de zin van wat?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.
Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.
atoombommen.quote:
Sociale geografie.quote:
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
atoombommen.
Nee, economische krimp, innovatiebeperking, te beperkte groei voor opgaven, te weinig vertrouwen ed.
Zal ik vast beginnen met zeuren over bronvermeldingen bij je posts hier, kan je vast wennen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook
ebola kever?quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.
Dat is gewoon de schuld van Amerika.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zat al te denken aan een nieuw soort insecten dat alles opvreet.
Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.quote:Op maandag 8 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon de schuld van Amerika.
Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals alles de schuld is van Amerika. Of van Israël.
Twee zielenquote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht Noord-Korea ook wel een bedreiging voor het Westland.
Of ISIS.
Hoiquote:
Waarquote:
Haai?quote:
Kwartslag draaien, dan kan ie je niet pakken.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoofddorp. Was maar 1 klap. Maar een harde
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Die donderslag was goed raak dus![]()
Treinverkeer rond Schiphol verstoord na blikseminslag
Door een blikseminslag is het treinverkeer van en naar Schiphol maandagmiddag verstoord. Het gaat om het traject richting Leiden en Rotterdam.
Nou echt..quote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.
Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrechtquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iemand in de trein een scheet laat is dat traject er al uit.
Ik gebruik zelden de trein maar je hoort om de haverklap dat er iets is met die Schiphol (spoor) tunnelquote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je het met Leiden - Utrecht
Daar is ook wel eens een probleempje ja, Schiphol - Hoofddorp.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden de trein maar je hoort om de haverklap dat er iets is met die Schiphol (spoor) tunnel
Je gaat genieten van de afsluiter hoorquote:Op maandag 8 december 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Zo, nu wedstrijdje Koeman VS van Gaal kijken, en daarna VI als afsluitertje van de dag![]()
Fijne avond lieve mensen!
Wedstrijd was tof. Uitslag minder. Koeman 1 - Lowie 2quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat genieten van de afsluiter hoor![]()
Was de wedstrijd ook genot?
In de noten staat dat ook uitgelegd..quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:41 schreef Fogel het volgende:
http://einsteinpapers.press.princeton.edu/vol8a-doc/79 (Duits)
http://einsteinpapers.press.princeton.edu/vol8-trans/34 (Engelse vertaling)
Einstein in een brief aan Curie "luister niet naar de trollen" (in iets andere woorden welliswaar, maar daar komt het op neer).
Maar wie zijn de reptielen waar hij het over heeft?
Dat zeg ik, de trollen. Maar bedoelden ze dat de trollen reptielen zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In de noten staat dat ook uitgelegd..
Curie was veelvuldig mikpunt van aanvallen in de schandaal-pers.. ze was vrouw en werd vaak beschulkdigd Joods of iig niet-Frans te zijn, en toen ze als weduwe een relatie kreeg met een andere onderzoeker (die getrouwd was) werd het veel erger, tot aan suggesties dat haar 'ontrouwheid' haar man Pierre Curie tot zelfmoord gedreven had, en een woedende menigte haar huis belagerde en ze met haar beide kinderen moest vluchten.
http://www.aip.org/history/curie/scandal1.htm
Einstein heeft het over 'Wer nicht zu den Reptillien zählt, wird sich für Ihnen freuen."...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de trollen. Maar bedoelden ze dat de trollen reptielen zijn?
De nuance dat het de lezers waren, daar ging het bij mij fout. Dank!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Einstein heeft het over 'Wer nicht zu den Reptillien zählt, wird sich für Ihnen freuen."...
onder reptielien vat hij de mensen dat de schandaalpers volgt en het is gewoon een negatieve term als in 'ongedierte' of 'gepeupel'
Scrummieeeequote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is verdacht stil. Zeker een nieuwe vriendin
quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wonen er ook maar een stuk of 5
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Koning die Div, gewoon heel Drenthe afgewerkt.
DIVGODMODE!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummieeee![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Wat Tarado zegt, er wonen idd een stuk of 5 in Drenthe die ooit mijn vriendin zijn geweest
Zij hebben een schijthekel aan mij, en ik aan hun. Waren gezonde relatiesdaar dus helemaal klaar mee nu.
Heb ook wel andere dingen aan m'n hoofd dan een mooie boerendochter naast me op de bank
Ik mis jullie
Wat je met vrouwen moet laat ik me niet over uit hierquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIVGODMODE!
Vrouwen, wat moet je er mee joh! Behalve Lav en ess en alle andere vrouwelijke BNWSC'ers. Maar dat zijn Oppervrouwen. Da's anders.
Maar waar hang je uit Div? zo druk?
We misten jou dus en fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummieeee![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Wat Tarado zegt, er wonen idd een stuk of 5 in Drenthe die ooit mijn vriendin zijn geweest
Zij hebben een schijthekel aan mij, en ik aan hun. Waren gezonde relatiesdaar dus helemaal klaar mee nu.
Heb ook wel andere dingen aan m'n hoofd dan een mooie boerendochter naast me op de bank
Ik mis jullie
Heftig! Wat zegt die andere huisarts dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat je met vrouwen moet laat ik me niet over uit hier![]()
Thuis, heb soms periodes dat ik even niet op deze planeet wil zijn en me terugtrek.
Volgens de huisarts ben ik een Sociopatische Borderliner, heb nu een andere huisarts
En wat stress wb financiën. Geld, wat moet je er mee
Verder is het wel rustig lol.
Hoe is het met onze Scrum?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We misten jou dus en fijn dat je er weer bent
Een winterdipquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heftig! Wat zegt die andere huisarts dan?
Stress met financiën, welcome to the world.
Hier is het prima, financieen zijn stress maar op leuke manier op het moment. Bezig het voor elkaar te krijgen eindelijk eens op mezelf te wonen. Maar da's allemaal zo verdomde duur dat dat niet binnen nu een twee weken gebeurt bijvoorbeeld. Maar ja, komt wel.
Ja goed. Alleen wel geschrokken van de brand in het ziekenhuis. Gelukkig is er niemand gewond geraakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Alles goed met Lavgodin?
[..]
Een winterdipwat het eigenlijk ook is
Vond nou niet bepaald dat die eerste huisarts bevoegd was om zo'n 'diagnose' te stellen gezien geen enkele psycholoog of psychiater het ooit genoemd heeft
![]()
![]()
Financiën komen wel weer goed, heb hulp want ben nou eenmaal geen boekhoudkundige ster wat dat betreft
Oe, op jezelf gaan is erg leuk! Ik las dat je al wat tips hebt gekregen
Het komt idd wel, en maakt niet uit hoe lang het duurt als je uiteindelijk maar tevreden bent![]()
Dat is schrikken ja. Gelukkig goed afgelopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Alleen wel geschrokken van de brand in het ziekenhuis. Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Hoop dat je nieuwe arts een andere benadering heeft dan je vorige. Goed dat je overgestapt bent. Groot gelijk. Hopelijk is je dip snel over Div.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |