Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is verdacht stil. Zeker een nieuwe vriendin
Vandaar Divgodquote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!Schitterend
Daar wonen er ook maar een stuk of 5quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, die moet onderhand half Drenthe al hebben gehad!Schitterend
Dat is ook weer zo. Koning die Div, gewoon heel Drenthe afgewerktquote:Op maandag 8 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wonen er ook maar een stuk of 5
Mooi hequote:
Oh ja? Gaat hij scheidenquote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi he
Strootje is minder blij met z'n muts.
Hij liever dan ik.quote:
Essquote:
Hier hagelde het net.quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
Het is hier inderdaad donker, de nacht lijkt hier al ingevallen te zijn
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Es. We zijn straks weer helemaal compleet
Hier ookquote:
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier in Utrecht is het ook al donker. En geen zin meer in scriptiewerkIk had me nog wel doel gesteld om tot 4000 woorden te komen
Goed plan...quote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch tot 4000 woorden?
Ik vermoed van nietquote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan...
hopelijk vindt mijn scriptiebegeleider dat ook
Ik ben er bang voor jaquote:
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja
Het is ook niet zo'n spannend onderwerp, best wel basistheorie.
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.quote:Op maandag 8 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp als ik vragen mag?
Bedreigingen in de zin van wat?quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedreigingen waar clusterregio's tegenaan kunnen lopen, gebaseerd op de glastuinbouw in het Westland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |