grappigquote:Op woensdag 10 december 2014 13:17 schreef RM-rf het volgende:
Leuke Wikipedia pagina (met BNW-link)
http://de.wikipedia.org/wiki/Tal_der_Ahnungslosen
vooral deze paragraaf is interssant:
[..]
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:
Mediaal Escapisme noemt men dat, plat entertainment laat mensen die onder misstanden leiden hun situatie makkelijker accepteren
25 jaar later lijken we allemaal in een 'Dal van de Argelozen' te wonen, maar misschien juist omdat de Mediale Toegankelijkheid en het Plat Entertainment enkel toegenomen isquote:
Vanavond (hopelijk) lekker lachen om tjacka en B. Is je dag weer goedquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit was een erg beroerde werkdag met een nacht zonder slaap.
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Avond mensjes.
Ik haat even op de belastingdienst. Ik verdien ongeveer 800 euro bruto op jaarbasis teveel om voor huurtoeslag in aanmerking te komen. Vuile inhaligere klootzakken daar.
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaal
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigersquote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Daarom libertarische partijgoden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Voetbal ontbreekt.quote:
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen allemaal
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffffquote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?
Allemachtig. Wat zal je kapot zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 10:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffff
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar afquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig. Wat zal je kapot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |