Pellèbaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gestolen overwinning van ons aller southampton
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)quote:De servicekosten zijn kosten voor:
- Schoonmaakkosten algemene ruimten
- Boilerhuur
- Rioolrechten
- Vervanging lampen, starters en tl-buizen algemene ruimten
- Lift onderhoudscontract
- Elektraverbruik algemeen
- Waterverbruik huishoudelijk waterverbruik
- Gasverbruik (i.v.m. verwarming)
- Administratiekosten over genoemde leveringen en diensten.
Als ik het zo lees klopt datquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
He mensen, als er dit staat:
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonen
Jawel, gister avond alles op rijtje gezet qua kosten en dergelijke, nu weer wat concreter. Alles bij elkaar zou ik 250 euro per maand 'over' hebben, met nadruk op zouquote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.
Soms staan dingen op naam van de huurbaas, ik denk dat een van dit allen het geval is, totale kosten ongeveer 150 euro?
Moge scrummie.. wil het een beetje vlotten?
Thats a fine fine motto!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
money for nothing Scrum
and the chicks for free
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werkenquote:
Oja, APOEL vanavond hequote:Op woensdag 10 december 2014 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werken
Heb je gemist. Was je met vakantie?
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, APOEL vanavond heSpannend
. Je zit er vanavond dus?
Ja, tijdelijk vakantie. Was niet lief geweest in VBL
Hebben ze wel zolderkamers?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden Bquote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden B
Het laatste.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Stel we bespreken hier z'n ban. Gaan er dan gelijk alarm bellen af of is dat pas als een mod het bij 1 van de FA's meldt?
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantiequote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is een kerstklokding dong
Nee past niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie bel. Heb je die in de kerstboom?
inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het laatste.
Maar nu begrijp ik wel waarom je laatst niet van je bank afkwam. Die moest je inliggen voor je toekomstige cliënten
En je spaart nog geld uit ook! win-winquote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
inderdaad
Je kan het ook goed alleen oefenen. Speel je 2 rollen. Als zieluhnieper zeg je dan: Doe maar alsof ik er niet ben en vertel je verhaal.
Vervolgens ga je in de rol van client en vertel je je verhaal. Vol verbazing heb ik naar mezelf zitten luisteren.
Oh no you don'tquote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantie
Laat ik het erbij houden dat ik een mooie plaatje had gemaakt voor GGMMquote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
Was het toch al?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het kampioenschap ook meteen al beslist
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:quote:Eine Studie (Kern und Hainmueller, 2009) kam durch Auswertung von Unterlagen der DDR-Staatssicherheit zu dem Ergebnis, dass die Bevölkerung in den Gebieten ohne Empfang des West-Fernsehens und -Rundfunks weniger zufrieden mit dem politischen System war als in Gebieten mit diesen Medien. Die Autoren führen dies darauf zurück, dass die westlichen Medien vor allem als Unterhaltungsquelle genutzt wurden (medialer Eskapismus), nicht aber, um das DDR-Regime zu hinterfragen. Die virtuelle Emigration senkte offenbar den Leidensdruck und stabilisierte dadurch das SED-Regime. [1]
grappigquote:Op woensdag 10 december 2014 13:17 schreef RM-rf het volgende:
Leuke Wikipedia pagina (met BNW-link)
http://de.wikipedia.org/wiki/Tal_der_Ahnungslosen
vooral deze paragraaf is interssant:
[..]
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:
Mediaal Escapisme noemt men dat, plat entertainment laat mensen die onder misstanden leiden hun situatie makkelijker accepteren
25 jaar later lijken we allemaal in een 'Dal van de Argelozen' te wonen, maar misschien juist omdat de Mediale Toegankelijkheid en het Plat Entertainment enkel toegenomen isquote:
Vanavond (hopelijk) lekker lachen om tjacka en B. Is je dag weer goedquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit was een erg beroerde werkdag met een nacht zonder slaap.
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Avond mensjes.
Ik haat even op de belastingdienst. Ik verdien ongeveer 800 euro bruto op jaarbasis teveel om voor huurtoeslag in aanmerking te komen. Vuile inhaligere klootzakken daar.
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Belastingdienst. De grootste graaiers van allemaal
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Maar goed, dan maar zonder. Hoef ik ook geen geld te vangen van ze.
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigersquote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog vervelender is het als ze het eerst toekennen en je het later met rente terug moet betalen.
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Daarom libertarische partijgoden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles vervelend aan die uitzuigers
Voetbal ontbreekt.quote:
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen allemaal
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffffquote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Slaap jij weer slecht momenteel?
Allemachtig. Wat zal je kapot zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 10:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen seconde de laatste 2 nachten en daarvoor een paar nachten niet meer dan 3 uur pffff
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar afquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig. Wat zal je kapot zijn
Kijk maar uit dat je niet ineens met je hoofd op je bureau ligt te pitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Perioden van hyperactiviteit en volstrekte vermoeidheid wisselen elkaar af
Dit wordt een productieve werkdag.
Kerstavond met oma naar de kerk en met m'n oma en vriendin dineren.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Kerstavond gezellig met zijn 3tjesquote:
GROENLO HOOLIGANS.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
1e kerstdag met famillie in Grolle!
Vroeger toen het bier enr nog gebrouwen werd, die hop lucht als je het stadje binnen komt.quote:
Kerstnachtdienst, lekker eten eerste kerstdag en tweede kerstdag verjaardag vieren bij familie.quote:
Eten bij ouders en eten bij schoonouders op de twee kerstdagen. Daarna eten met vrienden. De week ervoor eten met collega's. Veel etenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zijn er al wilde plannen voor kerst dit jaar?
Ik feliciteer mijzelf ook hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sportief Scrum! Ook van mij felicitaties
I know, maar toch sportiefquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik feliciteer mijzelf ook he.
En dank je wel dus
Volgens mij hebben ze daar al enkele jaartjes het gras niet meer hoeven maaienquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)verlichting_gesynct/
leips
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
DivGod, InsoGod, andere Feyenoorders; gefeliciteerd
Jij ook. puike overwinningquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
Heb je flink ingenomen Div?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het was een mooie pot
Nu even de kater wegwerken
Het moest wel gevierd worden jaquote:
Ja het is echt een grote verrassing he?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Het moest wel gevierd worden jaOverwinteren als groepshoofd, wie had dat gedacht
Zekerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt een grote verrassing he?Erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |