quote:Op woensdag 10 december 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden B
Het laatste.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Stel we bespreken hier z'n ban. Gaan er dan gelijk alarm bellen af of is dat pas als een mod het bij 1 van de FA's meldt?
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantiequote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is een kerstklokding dong
Nee past niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie bel. Heb je die in de kerstboom?
inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het laatste.
Maar nu begrijp ik wel waarom je laatst niet van je bank afkwam. Die moest je inliggen voor je toekomstige cliënten
En je spaart nog geld uit ook! win-winquote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
inderdaad
Je kan het ook goed alleen oefenen. Speel je 2 rollen. Als zieluhnieper zeg je dan: Doe maar alsof ik er niet ben en vertel je verhaal.
Vervolgens ga je in de rol van client en vertel je je verhaal. Vol verbazing heb ik naar mezelf zitten luisteren.
Oh no you don'tquote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe maar DM dan maak ik die openbaar en kunnen we allebei op vakantie
Laat ik het erbij houden dat ik een mooie plaatje had gemaakt voor GGMMquote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo moeilijk in, wat wil je weten?.
Was het toch al?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het kampioenschap ook meteen al beslist
snel vertaald... het kijken van west-duitse entertainment-televisie bleek bij de duitse bevolking juist tot een grotere acceptatie van de misstanden in het eigen Oostduitse regime te leiden:quote:Eine Studie (Kern und Hainmueller, 2009) kam durch Auswertung von Unterlagen der DDR-Staatssicherheit zu dem Ergebnis, dass die Bevölkerung in den Gebieten ohne Empfang des West-Fernsehens und -Rundfunks weniger zufrieden mit dem politischen System war als in Gebieten mit diesen Medien. Die Autoren führen dies darauf zurück, dass die westlichen Medien vor allem als Unterhaltungsquelle genutzt wurden (medialer Eskapismus), nicht aber, um das DDR-Regime zu hinterfragen. Die virtuelle Emigration senkte offenbar den Leidensdruck und stabilisierte dadurch das SED-Regime. [1]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |