Pellèbaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gestolen overwinning van ons aller southampton
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)quote:De servicekosten zijn kosten voor:
- Schoonmaakkosten algemene ruimten
- Boilerhuur
- Rioolrechten
- Vervanging lampen, starters en tl-buizen algemene ruimten
- Lift onderhoudscontract
- Elektraverbruik algemeen
- Waterverbruik huishoudelijk waterverbruik
- Gasverbruik (i.v.m. verwarming)
- Administratiekosten over genoemde leveringen en diensten.
Als ik het zo lees klopt datquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
He mensen, als er dit staat:
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Dan hoef ik toch niets extra's te betalen voor gas, water, licht, bovenop de service kosten? (eventueel extra kosten als ik teveel gebruik daargelaten)
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Tarado.
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je het adres even hier plaatsen? Gaan we allemaal daar wonen
Jawel, gister avond alles op rijtje gezet qua kosten en dergelijke, nu weer wat concreter. Alles bij elkaar zou ik 250 euro per maand 'over' hebben, met nadruk op zouquote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
vaak is dit in het geval van een studio, of een kamer.
Soms staan dingen op naam van de huurbaas, ik denk dat een van dit allen het geval is, totale kosten ongeveer 150 euro?
Moge scrummie.. wil het een beetje vlotten?
Thats a fine fine motto!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
money for nothing Scrum
and the chicks for free
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werkenquote:
Oja, APOEL vanavond hequote:Op woensdag 10 december 2014 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor niks te klagen. Matchday dus langzaam naar de wedstrijd toe aan het werken
Heb je gemist. Was je met vakantie?
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, APOEL vanavond heSpannend
. Je zit er vanavond dus?
Ja, tijdelijk vakantie. Was niet lief geweest in VBL
Hebben ze wel zolderkamers?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, een BNW appartementen complex.
Ben jij in die tussentijd zielenknijper geworden Bquote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit er helaas niet. Moet even zuinig aan doen. Maar we kijken bij vrienden van mij met wie ik ook regelmatig ga. Wordt wel gezellie.
Had zoiets begrepen ja dat je beetje stout was. Wil je er openlijk over praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |