Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
Heb ik je die last post mooi in de maag gesplit he. :p
Uhh de OP is bijna leegquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTWquote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTW
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.quote:
Ohh wou al zeggen waar moet ik anders mijn diepgaande topics kwijt. :pquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.
En koude.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Hoi L alles goed?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L alles goed?
De TT is wel van toepassing inderdaad.
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofd![]()
En de TT is zeker van toepassing. Alleen niet voor Fogel want die zit weer in hogere sferen, de bofkont.
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.
Vanavond uit eten toch? Iets speciaals of gewoon friet van Piet of een broodje van Kootje?
Ow lekker dat wordt genieten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.
Iets meer dan 10km hoog. Maar ik woon er niet.quote:
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow lekker dat wordt genieten.
Ik hou het maar bij hachee.....lijkt het me een heerlijke dag voor.
beeflappen als vlees.
Was echt heerlijk. Veel te veel gegeten. ..pffff lekker uit buiken.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voor.
Nu eens kijken wat we voorgeschoteld krijgen bij Papa's!
Fijne avond luitjes
Pfff het is best fris, succes met de rijles ... welke dorp/stad want io moet straks nog naar de supermarktquote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen!Hoe gaat het op deze grauwe donderdagochtend?
Ik heb straks rijles en daarna ga ik verder met werk zoeken.
Dank.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pfff het is best fris, succes met de rijles ... welke dorp/stad want io moet straks nog naar de supermarkt
moge peeps
Nope gelukkig maar, en hoeveelste rijles?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dank.
Tussen Rijswijk, Den Haag en Delft meestal, dus als je daar niet woont hoef je je geen zorgen te maken.
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope gelukkig maar, en hoeveelste rijles?
Wil beetje flotten?
Dat is ruk, beste is vaak na de eerste les dat al doen..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.
altijd geslaagd gaanquote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit wordt nummer 15 en het gaat erg goed. Ik wil een theorie-examen aan gaan vragen, maar het CBR in Rijswijk wordt verbouwd en het dichtstbij Den Haag waar ik deze maand examen kan doen is Breda. Ik ga vandaag even vragen aan mijn rij-instructeur wat het handigst is.
Maakt me geen zak uitquote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag luitjes . Nog één nachtje en jullie gaan allemaal mee met de zak
Gaan we gezellig samen in de zak. Zal mn handjes thuishouden :pquote:Op donderdag 4 december 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als we lekker naar een warm land gaan is het inderdaad helemaal geen straf
Goed idee. Vluchten voor het koude weer enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen in de zak. Zal mn handjes thuishouden :p
enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee. Vluchten voor het koude weer enzo
Ligt dat aan sint of aan jou?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
enzogoed plan.
Stomme sinterklaasfeest met z'n surprises....altijd weer op het laatste moment.
Tegen beter weten in geef ik elk jaar de sint weer de schuld. Kom eens een week later ofzo joh, ik vier mijn verjaardag ook wel eens later. :pquote:
Er zijn verschillende locaties, maar de komende maand niet in de buurt van Den Haag helaas. Amsterdam en Breda zijn het dichtstbij.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is ruk, beste is vaak na de eerste les dat al doen..
Er is toch wel een tijdelijke locatie neem ik aan..
Iemand die dezelfde rij-instructeur heeft is daarheen gegaan, haha. Ik denk dat ik het op eigen kracht wel kan redden. Even het theorieboek doornemen binnenkort.quote:
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er zijn verschillende locaties, maar de komende maand niet in de buurt van Den Haag helaas. Amsterdam en Breda zijn het dichtstbij.
[..]
Iemand die dezelfde rij-instructeur heeft is daarheen gegaan, haha. Ik denk dat ik het op eigen kracht wel kan redden. Even het theorieboek doornemen binnenkort.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u![]()
Oke tot over een paar weken peeps
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een heel fijne sinterklaasavond gewenst
![]()
![]()
![]()
die heb ik al te vaak gespammedquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hou het bij deze
Sinterklaas, Sinterklaas en natúúrlijk Zwarte Piet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |