SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december wordt de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kan nu al kijken of jouw nummer erin staat via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door FritsFlits op 02-12-2014 22:41:32 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Volgens Radio 2 komt die uit 1962, stond vorig jaar op 506 en staat er dit jaar gewoon weer inquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dave Brubeck's Take Five niet? (1956 dacht ik)
Kan je 3x de Top2000 van vorige jaar terug luisteren om erin te komenquote:
Heb je je al bedacht?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je 3x de Top2000 van vorige jaar terug luisteren om erin te komen
Niet echt. Ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik nu op omdat ik dit jaar nog geen vakantie heb gehad en nog 3 weken moet tot ik dat eindelijk heb. Maar het Top2000-gevoel is met z'n allen die muziek luisteren en kapot gaan tot de nummer 1 is geweest.quote:
Ik heb ook vakantie, maar kapot gaan is voor de jeugd, dus er moet ontspannen wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet echt. Ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik nu op omdat ik dit jaar nog geen vakantie heb gehad en nog 3 weken moet tot ik dat eindelijk heb. Maar het Top2000-gevoel is met z'n allen die muziek luisteren en kapot gaan tot de nummer 1 is geweest.
Mooi hè! Misschien is het dankzij een actie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Little Black Submarines van The Black Keys via vrije keuze erin![]()
Verrassend wel. Edit: Al gemeld zie ik.
De URL in de OP klopt niet. De juiste URL is: http://www.staatieindetop2000.nl/quote:
Do I Wanna Know van de Arctic Monkeys ook zie ik nuquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi hè! Misschien is het dankzij een actie of iets dergelijks.
Thanks! Gelijk kleine update toegepast in de tekstenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De URL in de OP klopt niet. De juiste URL is: http://www.staatieindetop2000.nl/
(dus inclusief www)
Ja, wat ik opvallend vind, maar hij stond er in.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
The Kooks met She Moves In Her Own Way ook gespot. Stond die in de keuzelijst?
Dat die van Otis eruit is verbaast me wel. Die maakte de afgelopen jaren ook met zijn Dock on the Bay stijgingen doorquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:46 schreef laxus13 het volgende:
Otis - Hard To Handle eruit maar de cover van The Black Crowes erin.
Ben bij 1350 nu, kunnen dus nog onwaarheden in zittenquote:Op woensdag 3 december 2014 08:50 schreef cafca het volgende:
1178 Dr Hook Sylvia's Mother Nee
1187 Phil Lynott Old Town Nee
1218 Nina Hagen Unbeschreiblich Weiblich Nee
Op Dusty heb ik vorig jaar nog een proteststem uitgebracht omdat ze het haar ervoor uit de lijst was gevallen. Met succes, zo bleek vorig jaar. Dit jaar opnieuw op gestemd, maar zonder succes.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:50 schreef cafca het volgende:
1187 Phil Lynott Old Town Nee
1826 Crowded House Better Be Home Soon Nee
1829 Dusty Springfield You Don't Have To Say You Love Me Nee
Ik wilde al een heleboelquote:Op woensdag 3 december 2014 08:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben bij 1350 nu, kunnen dus nog onwaarheden in zitten
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ook het wegvallen van Phil Lynott is een groot gemis.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ook Phil Lynott staat er gewoon in.![]()
http://www.staatieindetop2000.nl/philip-lynott/old-town
Dat is zeker jammer!! Vooral Nina!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.![]()
Ook van Elvis Costello, NIna Hagen en The Stranglers vind ik het wel erg jammer dat ze er niet meer in staan.
Het mocht wél baten. Zie de update hierboven.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Kingstown het volgende:
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.![]()
Beste nieuws om de dag mee te beginnenquote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Pino112 het volgende:
Treintje is ook Knocked Out de Top 2000.
Zo te zien zijn The Beatles wel een aantal noteringen kwijtgeraakt, tenzij ze met nieuwe nummers binnenkomen waarop nog niet is gezocht. Lijkt erop dat ze van 50 richting de 45-46 gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:11 schreef HPLC het volgende:
The Beatles met Eight Days a week staat er ook gewoon in.
She loves you helaas niet
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het mocht wél baten. Zie de update hierboven.
Pino zorgt er juist voor dat het straks meevaltquote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.
Nee, we hebben onze eigen Maurice de Hond hier veel te hard nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.
Nou, misschien dat de lijst van pino wel kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te zien zijn The Beatles wel een aantal noteringen kwijtgeraakt, tenzij ze met nieuwe nummers binnenkomen waarop nog niet is gezocht. Lijkt erop dat ze van 50 richting de 45-46 gaan.
Dan zou ik er rekening mee houden dat Eight Days A Week er niet in staat.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, misschien dat de lijst van pino wel klopt. Bij eight days a week geeft ie weer aan dat 'A Hard Day's Night' erin staat.
Cirque du Soleil - Alegria er uit!quote:Op woensdag 3 december 2014 08:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/2014niet.php
Ben bezig met bijwerken. Volgens mij staat de eerste uitvaller op 1169, best laag nog.
Ik kwam er gisteren trouwens ook achter dat een aantal nummers niet in de lijst staan waarvan jouw script aangeeft dat ze er wel in staan (andersom dus). Ik kom er alleen niet meer op welke dat nu waren.....quote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Pino112 het volgende:
Treintje is ook Knocked Out de Top 2000.
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik er rekening mee houden dat Eight Days A Week er niet in staat.
Ik kreeg een soortgelijk resultaat toen ik op Robbie Williams - She's Madonna zocht.
Het ding schreeuwt "JA!", maar vervolgens staat She's The One in beeld...
http://www.staatieindetop2000.nl/robbie-williams/shes-madonna
Als je van dat repertoire houdt, is dat natuurlijk wel 1 van de meest aangewezen nummers om op te stemmen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:22 schreef HPLC het volgende:
Ook echt diverse Nederlandstalige klassiekers staan er niet in, maar we hebben gelukkig wel Frans Bauer met Heb je even voor mij?
Mwah, het is meer de werking van die site.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we hebben onze eigen Maurice de Hond hier veel te hard nodig.
Ook een rare vogel maakt foutjes...
Was foutje wederomquote:Op woensdag 3 december 2014 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je van dat repertoire houdt, is dat natuurlijk wel 1 van de meest aangewezen nummers om op te stemmen.
Toch nog goed nieuws danquote:Op woensdag 3 december 2014 09:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was foutje wederom. Ik had niet verwacht dat als je dat nummer van Frans Bauer intypte je dan bij Lange Lans uit zou komen
Je inspanning wordt gewaardeerd hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, het is meer de werking van die site.
Ook andersom kan het zijn dat er dus nummers niet meer instaan terwijl ik zeg van wel, maar dat kan ik ook eenvoudig aanpassen
Thnxquote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je inspanning wordt gewaardeerd hoor
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Ben nu bij 1700, alles wat lager staat moet dus nog worden gecontroleerd.
Dat wel, maar als ik ergens een lijst met top40-nummers van de afgelopen weken kan regelen zou ik kunnen kijken. Zal vanavond worden dan, als het lukt.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
(Een lijst maken met nieuwe nummers in de lijst zal een stuk lastiger gaan worden ben ik bang)
Wat een werkquote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Ben nu bij 1700, alles wat lager staat moet dus nog worden gecontroleerd.
Ik heb zelf al zeker 30 nummers gevonden die nieuw zijn in de lijst. Dus als jouw huidige lijst klaar is zal het gewoon een kwestie zijn van aanvullen tot we weer op 2000 zitten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik ergens een lijst met top40-nummers van de afgelopen weken kan regelen zou ik kunnen kijken. Zal vanavond worden dan, als het lukt.
Uurtje nog denk ik, maar het is tijdens stage dus ik moet ook een beetje aan het werkquote:Op woensdag 3 december 2014 09:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat een werkhoe lang ben je met alles totaal bezig om 2014 bij te werken?
Samen met Kenny Rogers gelukkig ook nog, met dat geweldige door de Bee Gees geschreven nummerquote:Op woensdag 3 december 2014 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolly parton er alleen nog met jolene in
Ah Radio2 en ik hadden het allebei fout: uit '59 komt iequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 komt die uit 1962, stond vorig jaar op 506 en staat er dit jaar gewoon weer in
Thnx, ga ik ook aanpassenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah Radio2 en ik hadden het allebei fout: uit '59 komt ie
Beetje onbegrijpelijk wel ja. Unbeschreiblich Weiblich is toch ook wel een klassiekertje die er "gewoon" in hoort te staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat is zeker jammer!! Vooral Nina!
Doe maar eens: Toto - I won't hold you backquote:Op woensdag 3 december 2014 10:21 schreef Pino112 het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/beatles/cant-buy-me-love
"All you need is love"
Of onder Bløfquote:Op woensdag 3 december 2014 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
Straks staat Afrikaan Beat er wel in maar dan onder Slayer
En komt het liefst drie keer voorbij, aangezien ook de uitvoeringen van Elvis Presley en Willie Nelson de lijst van dit jaar hebben gehaald.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:38 schreef Elfletterig het volgende:
Des te opmerkelijke dat Pet Shop Boys juist van 3 naar 4 noteringen gaan. Na "West End Girls", "It's A Sin" en "Go West" dit jaar ook "Always On My Mind".
Overigens is Always On My Mind recent in Engeland door luisteraars van alle BBC-zenders uitgeroepen tot beste cover allertijden.Zie hier: MUZ / Covers die beter zijn dan het origineel
En I Will Always Love You ook. Helaas geen You Are. Maar dus sowieso drie keer Dolly in de lijst.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Samen met Kenny Rogers gelukkig ook nog, met dat geweldige door de Bee Gees geschreven nummer
Op zich wel bijzonder, want geen van drieën is het origineel. Dat is namelijk van Brenda Lee.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En komt het liefst drie keer voorbij, aangezien ook de uitvoeringen van Elvis Presley en Willie Nelson de lijst van dit jaar hebben gehaald.
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....quote:Op woensdag 3 december 2014 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel bijzonder, want geen van drieën is het origineel. Dat is namelijk van Brenda Lee.
Zeker... maar drie covers terwijl het origineel er niet in staat, is wel veel.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....
Klopt, net als Du Hastquote:Op woensdag 3 december 2014 11:44 schreef Halveprijs het volgende:
Rammstein Sonne staat er ook in volgens "Staat ie in de top"
Terechtquote:Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef laxus13 het volgende:
U2 ook 4 nieuwe nummers in de lijst: Ordinary Love, Mysterious Ways, Stay en Angel Of Harlem
en Queen 1 met You Don't Fool Me
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voorquote:Op woensdag 3 december 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voor
Ja Cohen staat erin, net als Lisa en Jeff.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jeff stond er ook in 2007 inquote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef cafca het volgende:
Lisa
Was eerste versie die erin stond, nog belachelijk hoog ook toen
Ja, alle drie versies staan erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
David stond in de keuzelijst dit jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef laxus13 het volgende:
Kensington nu ook 3x in de lijst en David Gray ook met Babylon
Weet ik maar toch meldt ik het evenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
David stond in de keuzelijst dit jaar
Dat komt wel redelijk overeen met het aantal binnenkomers, 188.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:20 schreef Pino112 het volgende:
Vanochtend nog 263 nummers niet in de lijst, heb ze allemaal handmatig gecheckt en nu zijn het er 188.
Als er alsnog nummers niet kloppen (zowel wel of niet in de lijst), meld het
Mijn stem had ze!!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje onbegrijpelijk wel ja. Unbeschreiblich Weiblich is toch ook wel een klassiekertje die er "gewoon" in hoort te staan.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat komt wel redelijk overeen met het aantal binnenkomers, 188.
Volgens laxus13 waren het er ongeveer 190, vraag maar aan hemquote:
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens niet door velen in het rijtje met hoge binnenkomers uit 2014 genoemd, maar ik verwacht dat Sam Smith misschien wel de op 1 na hoogste wordt.
Omdat je er op de radio mee doodgegooid werd en het wel zo'n nummer is..quote:
Ik gok er op dat SS net even te modern is voor velen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat je er op de radio mee doodgegooid werd en het wel zo'n nummer is..
Ik zag bij Umberto dat zelfs dove meisjes er gek van zijn, dat zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok er op dat SS net even te modern is voor velen.
En daar ben ik dan heel blij om...
Die zijn er vast doof van geworden.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag bij Umberto dat zelfs dove meisjes er gek van zijn, dat zegt wel genoeg.En zo modern klinkt het niet.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Heb niet op haar gestemd in de veronderstelling dat ze wel safe zou zijn.
Het origineel is wel beterquote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn er vast doof van geworden.
Gillende mannen, sinds Joling is dat misschien inderdaad niet meer modern...
Damn, alleen voor dit ene nummer ben ik naar een concert van 'm gegaan...quote:1989 Julien Clerc Elle Voulait Qu'on l'Appelle Venise Nee
Zal m missen jaquote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, alleen voor dit ene nummer ben ik naar een concert van 'm gegaan...
Ik tel toch echt maar 2 Bee Gees eruitquote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Universal Soldier eruit, dat zou ook niet mogen
En de Bee Gees er 3 keer uit
Mooi dat die binnenkomt, blijf het jammer vinden dat ik niet op Hard Sun kon stemmen, die vind ik nog net even wat mooier.quote:
Immortality met Celine Dion ook nogquote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik tel toch echt maar 2 Bee Gees eruit
Ach ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Immortality met Celine Dion ook nog
Iddquote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef friekin_ het volgende:
Toch pijnlijk dat happy together van the turtles verwisseld wordt voor Nielson's sexy als ik dans
Weet ik maar vond het het vermelden wel waard.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Sandy Coast heeft er al eerder in gestaan. Is volgens mij in 2005 nog live gezongen tijdens de Top2000 in Concert
Dat wordt toch ook onder binnenkomers verstaan? Nummers die er het jaar ervoor niet in stonden?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:07 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Weet ik maar vond het het vermelden wel waard.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
Tip Van de Sluier eruit? Belachelijk
Jep maar het zijn er niet zo heel veel, het zijn vooral de nieuwe binnenkomers.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook onder binnenkomers verstaan? Nummers die er het jaar ervoor niet in stonden?
Jep door hhh38quote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef NikeyAjax het volgende:
is The Offspring - Self Esteem al genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik gebruik de 3FM-playlist voor de input en dan kom ik in ieder geval al tot deze nummers. Nog niet gekeken of ze ooit al eens eerder in de lijst hebben gestaan:Dit is een lijst die crossover heeft met 3FM en nieuw zijn? Dan klopt er een groot aantal niet. Kijk maar naar bijvoorbeeld Adele en ColdplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
De BeeGees stonden er ook wel heel vaak in. Voor muziek waarvan ik de indruk heb dat die enigszins 'uit' is in elk geval.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Universal Soldier eruit, dat zou ook niet mogen
En de Bee Gees er 3 keer uit
Dit zijn nummers die dit jaar in de Top 2000 staan. In ieder geval, aldus de site van Radio 2.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is een lijst die crossover heeft met 3FM en nieuw zijn? Dan klopt er een groot aantal niet. Kijk maar naar bijvoorbeeld Adele en Coldplay
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit zijn nummers die dit jaar in de Top 2000 staan. In ieder geval, aldus de site van Radio 2.
Serieus?quote:Genesis - Firth of Fifth
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is niet helemaal mijn genre, maar toch wel meer dan terecht dat deze epische gitaarsolo nu ook eens in de lijst staat![]()
Dat was een vrije keuze van me toen ik vorig jaar stemde. Ben benieuwd waar die staat. Dit jaar heb ik er niet op gestamd.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Laura Jansen - Queen Of Elba <--- komt er ook in.
Voor het eerst een Genesis-nummer uit het tijdperk -Peter Gabriel in de lijst. En inderdaad een mooie solo.quote:
En dit is ook een mooie toevoeging imo.quote:Blind Melon - No Rain
Eagles Hotel Californiaquote:Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Goed, komt ie weer:
http://pino112.nl/top2000/2014nieuw.php
Nummer in 2014 die er nog nooit eerder in gestaan hebben.
R.E.M. wordt ook als nieuw gezien, omdat Radio 2 altijd REM heeft gebruikt. Zal ze er even uithalen.
Net zoals andere namen zoals B 52'S enzo.
Doe ik zo thuis, of anders later vanavond.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, kun je je scriptje ook runnen op je eigen deellijst van uitvallers in 2013, daar zitten altijd wel re-entries bij.
Primaquote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe ik zo thuis, of anders later vanavond.
Pino ik heb hier nog een lijstje met nummers die nieuw binnenkomenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja
Radio 2 [ afbeelding ]
Oeh Jamiroquaiquote:Op woensdag 3 december 2014 16:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Pino ik heb hier nog een lijstje met nummers die nieuw binnenkomen
Jamiroquai - Virtual Insanity
Red Hot Chili Pepper - Scar Tissue
Jup http://www.staatieindetop(...)-peppers/scar-tissuequote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oeh Jamiroquailekker nummer
Scar Tissue verbaasd me. Zeker weten? Kan het niet opzoeken nu
Lekker hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 16:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Pino ik heb hier nog een lijstje met nummers die nieuw binnenkomen
Aerosmith - Crazy
Aerosmith - Cryin'
Beyonce - Crazy In Love
Black Crowes - Hard To Handle
Black Crowes - Remedy
Blind Melon - No Rain
Damien Rice - The Blower's Daughter
David Bowie - Where Are We Now
Green Day - Good Riddance
Faithless - We Come 1
James Blake - Limit To Your Love
Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
Jamiroquai - Virtual Insanity
Justin Timberlake - Cry Me A River
Laura Jansen - Queen Of Elba
Living Colour - Love Rears It's Ugly Head
Manic Street Preachers - If You Tolerate This
Paul Weller - Wild Wood
Pearl Jam - Oceans
Radiohead - High & Dry
Red Hot Chili Pepper - Otherside
Red Hot Chili Pepper - Tell Me Baby
Red Hot Chili Pepper - Scar Tissue
Sandy Coast - True Love That's A Wonder
Saybia - I Surrender
Saybia - The Day After Tomorrow
Saybia - The Second You Sleep
Stereophonics - Maybe Tomorrow
The Offspring - Pretty Fly
The Stone Roses - Fools Gold
The Verve - The Drugs Don't Work
Therapy? - Diane
Tom Petty - Into The Great WIde Open
Whitesnake - Here I Go Again
Dat snap ik. Maar dat die nieuw isquote:Op woensdag 3 december 2014 17:03 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jup http://www.staatieindetop(...)-peppers/scar-tissue
Oh zo ja, ze stonder er eerst 4x in en nu 7xquote:Op woensdag 3 december 2014 17:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat die nieuw is
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja
Radio 2 [ afbeelding ]
Daar komen deze nog bij:quote:Op woensdag 3 december 2014 16:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Pino ik heb hier nog een lijstje met nummers die nieuw binnenkomen:
1dagsvlieger met 19 top 40 hits?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:11 schreef Jovatov het volgende:
Tuurlijk zitten er ook eendagsvliegers tussen (Katy Perry - Fireworks)
Ja zat ik me later ook te bedenken dat ze eigenlijk al jaren wel meedraait.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1dagsvlieger met 19 top 40 hits?
Dat zijn de nieuwe binnenkomers waar iedereen blij mee is ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja zat ik me later ook te bedenken dat ze eigenlijk al jaren wel meedraait.
Toch is het niet echt radio 2 materiaal naar mijn idee
Buiten U2 wel mee eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe binnenkomers waar iedereen blij mee is ook niet.
Nummers die niet uit 2013 of 2014 komen en wel binnenkomen in de lijst hebben natuurlijk wel meer kans er ook voor langere tijd in te blijven. Bij hele nieuwe nummers zie je dat driekwart er na 2 tot 4 jaar weer uit is.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe binnenkomers waar iedereen blij mee is ook niet.
het gaat me om de alternatieve aanwas. da's geen Radio 2 werk.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nummers die niet uit 2013 of 2014 komen en wel binnenkomen in de lijst hebben natuurlijk wel meer kans er ook voor langere tijd in te blijven. Bij hele nieuwe nummers zie je dat driekwart er na 2 tot 4 jaar weer uit is.
Dus je bent het ermee eens dat-ie waarschijnlijk wel hoog zal eindigen?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben die Sam Smith maar eens gaan beluisteren, en dat Stay with me had ik wel eens gehoord. Vind er helemaal niks aan, brrr
Dat snap ik, maar het is, in tegenstelling tot Katy Perry, wel iets wat er nog lang in zal blijven staan denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het gaat me om de alternatieve aanwas. da's geen Radio 2 werk.
Zijn er wel nummers van de laatste paar jaar die je wel leuk vindquote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben die Sam Smith maar eens gaan beluisteren, en dat Stay with me had ik wel eens gehoord. Vind er helemaal niks aan, brrr
Nee, ik hou alleen van jaren 70 zwijmelmuziekquote:Op woensdag 3 december 2014 17:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zijn er wel nummers van de laatste paar jaar die je wel leuk vind?
Wat vind je van de Editors dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen van jaren 70 zwijmelmuziek
Dat nummer van de Tröckener Kecks heeft er al best vaak in gestaan. /mierenneukenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Goed, komt ie weer:
http://pino112.nl/top2000/2014nieuw.php
Nummer in 2014 die er nog nooit eerder in gestaan hebben.
R.E.M. wordt ook als nieuw gezien, omdat Radio 2 altijd REM heeft gebruikt. Zal ze er even uithalen.
Net zoals andere namen zoals B 52'S enzo.
Vrees dat je dan de komende jaren steeds meer plaspauzes krijgtquote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen van jaren 70 zwijmelmuziek
Niet fijn om naar te luisteren met die slechte productie/geluidskwaliteit. Al is dat geen zeldzaam fenomeenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van de Editors dan?
Bijzonder om te zien. Ik pronk graag met Hozier, want ik heb dit nummer in november 2013 getipt: MUZ / Tip hier nieuwe nummers #28quote:Op woensdag 3 december 2014 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Daar komen deze nog bij:
(...)
Hozier - Take Me To Church
(...)
Terecht want een van de beste hits van het jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder om te zien. Ik pronk graag met Hozier, want ik heb dit nummer in november 2013 getipt: MUZ / Tip hier nieuwe nummers #28
Het is gaaf om te zien dat het in 2014 een hit is geworden. In Vlaanderen stond het nummers zelfs 10 weken op #1.
En het bijzondere aan deze Top 2000-notering is wel dat het nummer op dit moment gewoon in de hitparade staat in Nederland; hoger dan de eerdere "chart run" deze zomer.
As we speak, staat het op #14 in de Top 40 en zelfs op #5 in de Single Top 100. Waarschijnlijk is Hozier daarmee de eerste Top 2000-notering ooit die op dat moment in de hoogste regionen van de hitparade verblijft.
Volgens wiki uit September 2013 maar dit jaar pas een hit gewordenquote:
Eensquote:Op woensdag 3 december 2014 18:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Terecht want een van de beste hits van het jaar
Dat zal maar zo kloppenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nummer van de Tröckener Kecks heeft er al best vaak in gestaan. /mierenneuken
Uiteraard. Hij heeft trouwens een serieus spraakgebrek.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat-ie waarschijnlijk wel hoog zal eindigen?
Hmmm, oke. Radio2 beweert namelijk dat nummers minimaal 1 jaar oud dienen te zijn. Hozier is dus op de valreep, maar bijvoorbeeld The Common Linnets dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgens wiki uit September 2013 maar dit jaar pas een hit geworden
Ze hebben het over de keuze lijst maar als de nummers uit 2014 genoeg stemmen halen staan ze erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, oke. Radio2 beweert namelijk dat nummers minimaal 1 jaar oud dienen te zijn. Hozier is dus op de valreep, maar bijvoorbeeld The Common Linnets dan?
Tsja, dat is omdat je de grote gemene deler ook moet aanspreken. The Beatles klinken niet goed op baggeroordopjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet fijn om naar te luisteren met die slechte productie/geluidskwaliteit. Al is dat geen zeldzaam fenomeen
Dat hoeft niet. Nothing Really Matters van Mr.Probz staat er ook in.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, oke. Radio2 beweert namelijk dat nummers minimaal 1 jaar oud dienen te zijn. Hozier is dus op de valreep, maar bijvoorbeeld The Common Linnets dan?
Hmmm klopt ja. Vreemd eigenlijk. Zet de platen die dit jaar genoeg stemmen zouden krijgen dan op de stemlijst van volgend jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben het over de keuze lijst maar als de nummers uit 2014 genoeg stemmen halen staan ze erin.
Zoals de nummers van Kensington
Tegendeel. Beatles klinken op veel afluisteringen goed en de hedendaagse platen op vrijwel alles rot. Uitzonderingen daargelaten. Hedendaagse Coldplay klinkt overal slecht op. Hurt van Johnny Cash is op het einde van het nummer eveneens slecht qua geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is omdat je de grote gemene deler ook moet aanspreken. The Beatles klinken niet goed op baggeroordopjes.
Die staat op 2001quote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over worst gesproken, staat Conchita erin?
Degen die na een week al door iedereen was vergeten, op de snor naquote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt, juist omdat je dan de helft van het geluid verliest op slechte geluidsinstallaties.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegendeel. Beatles klinken op veel afluisteringen goed en de hedendaagse platen op vrijwel alles rot. Uitzonderingen daargelaten. Hedendaagse Coldplay klinkt overal slecht op. Hurt van Johnny Cash is op het einde van het nummer eveneens slecht qua geluidskwaliteit.
Ik denk dat jij het dynamisch bereik van een plaat bedoelt. Vroeger waren platen minder als een platte worst geproduceerd
Ging Johan Derksen schermenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Degen die na een week al door iedereen was vergeten, op de snor na
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah , die tetten uit Polen?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ging Johan Derksen schermen
Op goede installaties hoor je de slechte productie nog beterquote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, juist omdat je dan de helft van het geluid verliest op slechte geluidsinstallaties.
Dat was mijn punt ook. Goede producties klinken minder op slechte installaties.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op goede installaties hoor je de slechte productie nog beter
Volgend jaar is iedereen die nummers al lang weet vergeten, dan komen ze er nooit in.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm klopt ja. Vreemd eigenlijk. Zet de platen die dit jaar genoeg stemmen zouden krijgen dan op de stemlijst van volgend jaar
Wel spijtig dat bastian er niet in staat.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah , die tetten uit Polen?
Nouja vicieuze cirkel is dat. Door de lijst te verjongen komen er langzaam aan meer jongeren bij en wordt t nog jongerquote:Op woensdag 3 december 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgend jaar is iedereen die nummers al lang weet vergeten, dan komen ze er nooit in.
Ik denk dat dit past in het beleid van radio2 om de lijst wat "jonger" te maken
En dan zijn de jaren 80 ook helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nouja vicieuze cirkel is dat. Door de lijst te verjongen komen er langzaam aan meer jongeren bij en wordt t nog jonger
Over 50 jaar zitten wij te fokken in een bejaardentehuis zonder begeleiding en nog maar 1 Beatles plaat in de top2000
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.
Euphoria vermoed ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?
Alleen Thriller staat er dan nog in omdat Sander de Heer die altijd mee playbackt in het Glazen Huis wat tegen die tijd is samen gegaan met de Top2000quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan zijn de jaren 80 ook helemaal vergeten
Nog 50 jaar Sander? Waar was die hoge brug ook alweer?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen Thriller staat er dan nog in omdat Sander de Heer die altijd mee playbackt in het Glazen Huis wat tegen die tijd is samen gegaan met de Top2000
Waar de Red Hot Chili Peppers onder staanquote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog 50 jaar Sander? Waar was die hoge brug ook alweer?
Waterloo lijkt me hoger afgelopen jaren.quote:
Mocedades heb je dan nog en volgens mij ook nog Vickyquote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waterloo lijkt me hoger afgelopen jaren.
Verder alleen france gall er nog wel eens in afgelopen jaren volgens mij. En birds natuurlijk.
Vicky is eruit toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mocedades heb je dan nog en volgens mij ook nog Vicky
Och ja dat is waar ook.quote:
Meestal Eres Tu.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?
Send Me An Angel, en dan krijg ik een plaatje van Shrek te zien die danstquote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Dit mooie zeiknummer staat er ook voor de 1ste keer in http://www.staatieindetop2000.nl/scorpions/send-me-an-angel
Daarom plaats ik hem ook evenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Send Me An Angel, en dan krijg ik een plaatje van Shrek te zien die danst
Ilse bij de voice isquote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef FritsFlits het volgende:
Bij The Common Linnets krijg ik iets van Sister Act of zo. Laatste keer dat ik Ilse zag, was ze knapper
Van de twintig nummers die ik gestemd hebt staan er achttien in de top2000👍Ook Dotan met Home staat erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Dit mooie zeiknummer staat er ook voor de 1ste keer in http://www.staatieindetop2000.nl/scorpions/send-me-an-angel
Dan staan er best veel platen van de Beatles niet in dit jaar😳quote:Op woensdag 3 december 2014 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Ben bezig met bijwerken. Volgens mij staat de eerste uitvaller op 1169, best laag nog.
Lachen met tranen om dit bericht. Welke nummers?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Fred_B het volgende:
3 platen van Guus Meeuwis verlaten de lijst.
Proosten, Als Ze Danst en Nergens Zonder Jou (metquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lachen met tranen om dit bericht. Welke nummers?
Ik Neem Je Mee zit er nog steeds inquote:
Dus alleen Drops Of Jupiter en Hey Soul Sister erinquote:
Oh, jaartje wachten dus nogquote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik Neem Je Mee zit er nog steeds in
Ja, al mag die laatste er ook wel uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dus alleen Drops Of Jupiter en Hey Soul Sister erin
Ja idd, vrij irritant nummerquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al mag die laatste er ook wel uit.
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heartquote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, die zeikstem van een James Blunt staat er ook nog in
Daarna hadden ze moeten stoppen. Dan hadden we ze alleen gekend van dat goede nummer. Leuke sfeerreportage in Top 2000 a Gogo er overheen, en we zouden collectief positief over Train denken.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja idd, vrij irritant nummer
Drops vind ik nog wel mooi.
Dat paard...?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heart
Maar wel 2 nummers uit de lijst.
Die ken ik niet eens
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heart
Maar wel 2 nummers uit de lijst.
Die ken ik niet eens
Verdomme.quote:
Maakt het makkelijker de koffiepauze te herkennenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotan
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoordquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef zorro28 het volgende:
Vier platen die opnieuw binnenkomen:
BB King met Ain’t Nobody Home
R Kelly met I Believe I Can Fly
A-ha met The Sun Always Shines On TV
Madonna met Borderline
Ik herinner me nog dat de clip op de Nederlandse tv kwam, met ondertitelingquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoord
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat de clip op de Nederlandse tv kwam, met ondertiteling
Maar James was eerderquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotan
quote:
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plekquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoord
Volgens de site van Pino wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neu, ik haal 2012 en 2013 soms door elkaar denk ik. Had ik al met Skyfall.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plek
Misschien gewoon een andere plaat van haar, La Isla Bonita ofzo
Deze versie dan...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plek
Misschien gewoon een andere plaat van haar, La Isla Bonita ofzo
Touch mequote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef zorro28 het volgende:
Vier platen die opnieuw binnenkomen:
BB King met Ain’t Nobody Home
R Kelly met I Believe I Can Fly
A-ha met The Sun Always Shines On TV
Madonna met Borderline
Gewoon een zak toffees geven als hij dreigt te zingenquote:
Zingenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon een zak toffees geven als hij dreigt te zingen
Ik wacht op de eerste grappenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even naar Crazy van Icehouse te luisteren als opfrisser... wat een generieke plaat zeg
cafca heeft vast een leuke grap hieroverquote:
Ik snap er ook niets van... Ik stem ieder jaar steevast op Asia.... het haalt niets uitquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar waarom ontbreekt Heat of the moment van Asia eigenlijk? Die past perfect in het rijtje
Mwah, die platen blijven er echt wel in. Sterker nog, Whitesnake is erbij gekomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit flikkert de rest van het rijtje er vast ook uit, ik geef het nog een jaar of 5. En dan ga ik nog harder huilen en alleen nog maar Arrow Classic Rock luisteren ( of hoor je dat daar ook allemaal niet meer?)
We kunnen ook bijvoorbeeld alle Top2000 edities terug gaan luisteren met elkaar. Beginnen we weer bij 1999quote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit flikkert de rest van het rijtje er vast ook uit, ik geef het nog een jaar of 5. En dan ga ik nog harder huilen en alleen nog maar Arrow Classic Rock luisteren ( of hoor je dat daar ook allemaal niet meer?)
Amanda viel er ook al uitquote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die platen blijven er echt wel in. Sterker nog, Whitesnake is erbij gekomen.
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.quote:
En Don't Look Backquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.
Ik heb op Peace of Mind gestemd van Boston! Een veel beter nummer dan More Than a Feeling..... maar het mag niet baten.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.
Ik had A Man I'll Never Be. Ook nietquote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb op Peace of Mind gestemd van Boston! Een veel beter nummer dan More Than a Feeling..... maar het mag niet baten.![]()
(En ik ben 24......dus voel je vooral niet oud Doedezemaar)
Meh, mijn strategische stem gaat naar Julien Clerc.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Stem nou volgend jaar strategisch op Amanda
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het begon wel met "A Man", dus ik vind dat dat voor Amanda mee moet tellen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Weekje te laatquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
Oprichter Small Faces overledengeen Lazy Sunday meer in Itchycoo Park voor Ian McLagan
Kan ook geen nummers van hen in de Top2000 vinden
The Stones?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weekje te laatEr staat er nog eentje in, even zoeken welke dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |