quote:
Maar dat maakt dus toch juist niets uit omdat het exact dezelfde topic zijn met alleen (maar soms ook dezelfde liedjes) andere liedjes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kunnen mods wel hoor, of iig ze kunnen het aanvragen bij de FA's. Maar centraliseren naar één topic is een slechte zet omdat niemand die topics compleet leest en dingen dus ondergesneeuwd raken.
En de praktijk wijst uit dat dat niet werkt en je alleen maar users kweekt die op bruuske wijze mensen richting de centrale topics verwijzen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef starla het volgende:
Oneens dus dat het slecht zou zijn. Moeten mensen als ze echt geïnteresseerd zijn een topic gewoon doornemen.
Origineel:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef DarkAccountant het volgende:
Origineel:
Cover:
Kippenvel. Elke keer.
(Al vind ik het origineel ook goed hoor, daar niet van.)
En terecht nondeju!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de praktijk wijst uit dat dat niet werkt en je alleen maar users kweekt die op bruuske wijze mensen richting de centrale topics verwijzen.
Neah, ik blijf de versie van Bowie beter vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Origineel:
Cover:
Alleen jammer dat ze niet schreeuwt, cover In Bloom.
Deze mag er ook zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, ik blijf de versie van Bowie beter vinden.
Ik hou enorm van die solo, zeer simpel maar goed bedacht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, ik blijf de versie van Bowie beter vinden.
Dat is persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, het origineel is vele malen beter.
Ja, je hebt gelijk. Zullen we dan maar meteen een slotje op het topic doen. We zijn uitgepraat.quote:
Tenzij de originele artiest de cover van zijn eigen nummer beter vindt dan het origineel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Zullen we dan maar meteen een slotje op het topic doen. We zijn uitgepraat.
Dan nog hoef jij het er niet mee eens te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:34 schreef FietsKoerier het volgende:
Tenzij de originele artiest de cover van zijn eigen nummer beter vindt dan het origineel.
En die zijn er.
Over smaak valt te twisten.quote:
deze dan eerderquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef belsen het volgende:
En misschien deze ook wel:
Origineel:
Cover:
Ook mooi, weer een totaal andere invalshoek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:49 schreef ranja het volgende:
[..]
deze dan eerder
maar ik hou het toch op het orgineel
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:24 schreef KapiteinKoala het volgende:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VV1XWJN3nJo[/youtube]
Dit ja. En dat zegt echt iets want het origineel is al beschamend slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die laatste is echt niet mooier dan het origineel. Beetje een deuntje onder het origineel zetten en het hele nummer daarmee verkrachten.
Deze versie vind ik beter:quote:
Best grappig dit, mensen die denken dat Soft Cell het origineel maakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, het origineel is vele malen beter.
Die van Hugo heeft toch andere tekst?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bedoeld die van Hugo? Ik vind hem 100x beter.
Het origineel vind ik zelfs verschrikkelijk, deze versie beluister ik iedere dag wel een keer.
En de cover die in dit topic thuis hoort:quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best grappig dit, mensen die denken dat Soft Cell het origineel maakte.
Soms is het ook wel erg verwarrend. Origineel:
En de cover hiervan, in jaren '50-stijl:
Het verhaal wil dat Oasis in een interview ooit de vraag kreeg waarom ze Wonderwall hadden gecoverd....
Nee, dit meen je niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:55 schreef LittleLady het volgende:
Soft Cell Tainted Love, origineel vind ik afschuwelijk klinken
Maar de cover
Marilyn Manson Tainted Love klinkt gewoon veel beter en rauwer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Origineel:
Cover:
Alleen jammer dat ze niet schreeuwt, cover In Bloom.
Bij dit nummer ga ik voor:quote:Op woensdag 26 november 2014 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het origineel:
En - recent door luisteraars van alle BBC-radiozenders uitgeroepen tot "Favorite cover version ever" - deze cover:
Ook een prima - overigens ook bekroonde uitvoering.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef snakelady het volgende:
Covers die je eigenlijk een stuk beter vind dan het origineel.
Ik heb er wel een aantal.
Origineel '99 problems'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |