Geweldige songwriter, waardeloze performer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef richolio het volgende:
Alles wat Bob Dylan ooit gemaakt heeft. Twee zijn er al genoemd volgens mij.
Ja, zo kan je het halve forum wel sluiten. Ruimt wel op.quote:
Ik weet dat dit forum niet doet aan topics samenvoegen, althans die mogelijkheid hebben mods niet. Je hoeft niet alles meteen te sluiten omdat het onderwerp hetzelfde is, je zou bijvoorbeeld wél soortgelijke topic kunnen samenvoegen tot één (wat op veel andere fora wel kan).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het halve forum wel sluiten. Ruimt wel op.
Je bedoeld die van Hugo? Ik vind hem 100x beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:51 schreef Catch22- het volgende:
Akoestische cover vind ik echt om te janken zo slecht en makkelijk
Dat kunnen mods wel hoor, of iig ze kunnen het aanvragen bij de FA's. Maar centraliseren naar één topic is een slechte zet omdat niemand die topics compleet leest en dingen dus ondergesneeuwd raken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef starla het volgende:
[..]
Ik weet dat dit forum niet doet aan topics samenvoegen, althans die mogelijkheid hebben mods niet. Je hoeft niet alles meteen te sluiten omdat het onderwerp hetzelfde is, je zou bijvoorbeeld wél soortgelijke topic kunnen samenvoegen tot één (wat op veel andere fora wel kan).
Ik bedoel, hoeveel topic gaan er niet over 'rij-muziek' of begravenis-muziek' etc. Beetje dertien in een dozijn.
Nee hoor, het origineel is vele malen beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:55 schreef LittleLady het volgende:
Soft Cell Tainted Love, origineel vind ik afschuwelijk klinken
Maar de cover
Marilyn Manson Tainted Love klinkt gewoon veel beter en rauwer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |