Ja, alle drie versies staan erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voor
David stond in de keuzelijst dit jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef laxus13 het volgende:
Kensington nu ook 3x in de lijst en David Gray ook met Babylon
Weet ik maar toch meldt ik het evenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
David stond in de keuzelijst dit jaar
Dat komt wel redelijk overeen met het aantal binnenkomers, 188.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:20 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/2014niet.php
Vanochtend nog 263 nummers niet in de lijst, heb ze allemaal handmatig gecheckt en nu zijn het er 188.
Als er alsnog nummers niet kloppen (zowel wel of niet in de lijst), meld het
Mijn stem had ze!!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje onbegrijpelijk wel ja. Unbeschreiblich Weiblich is toch ook wel een klassiekertje die er "gewoon" in hoort te staan.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat komt wel redelijk overeen met het aantal binnenkomers, 188.
Volgens laxus13 waren het er ongeveer 190, vraag maar aan hemquote:
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens niet door velen in het rijtje met hoge binnenkomers uit 2014 genoemd, maar ik verwacht dat Sam Smith misschien wel de op 1 na hoogste wordt.
Omdat je er op de radio mee doodgegooid werd en het wel zo'n nummer is..quote:
Ik gok er op dat SS net even te modern is voor velen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat je er op de radio mee doodgegooid werd en het wel zo'n nummer is..
Ik zag bij Umberto dat zelfs dove meisjes er gek van zijn, dat zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok er op dat SS net even te modern is voor velen.
En daar ben ik dan heel blij om...
Die zijn er vast doof van geworden.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag bij Umberto dat zelfs dove meisjes er gek van zijn, dat zegt wel genoeg.En zo modern klinkt het niet.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Heb niet op haar gestemd in de veronderstelling dat ze wel safe zou zijn.
Het origineel is wel beterquote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn er vast doof van geworden.
Gillende mannen, sinds Joling is dat misschien inderdaad niet meer modern...
Damn, alleen voor dit ene nummer ben ik naar een concert van 'm gegaan...quote:1989 Julien Clerc Elle Voulait Qu'on l'Appelle Venise Nee
Zal m missen jaquote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, alleen voor dit ene nummer ben ik naar een concert van 'm gegaan...
Ik tel toch echt maar 2 Bee Gees eruitquote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Universal Soldier eruit, dat zou ook niet mogen
En de Bee Gees er 3 keer uit
Mooi dat die binnenkomt, blijf het jammer vinden dat ik niet op Hard Sun kon stemmen, die vind ik nog net even wat mooier.quote:
Immortality met Celine Dion ook nogquote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik tel toch echt maar 2 Bee Gees eruit
Ach ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Immortality met Celine Dion ook nog
Iddquote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef friekin_ het volgende:
Toch pijnlijk dat happy together van the turtles verwisseld wordt voor Nielson's sexy als ik dans
Weet ik maar vond het het vermelden wel waard.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Sandy Coast heeft er al eerder in gestaan. Is volgens mij in 2005 nog live gezongen tijdens de Top2000 in Concert
Dat wordt toch ook onder binnenkomers verstaan? Nummers die er het jaar ervoor niet in stonden?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:07 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Weet ik maar vond het het vermelden wel waard.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
Tip Van de Sluier eruit? Belachelijk
Jep maar het zijn er niet zo heel veel, het zijn vooral de nieuwe binnenkomers.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook onder binnenkomers verstaan? Nummers die er het jaar ervoor niet in stonden?
Jep door hhh38quote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef NikeyAjax het volgende:
is The Offspring - Self Esteem al genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik gebruik de 3FM-playlist voor de input en dan kom ik in ieder geval al tot deze nummers. Nog niet gekeken of ze ooit al eens eerder in de lijst hebben gestaan:Dit is een lijst die crossover heeft met 3FM en nieuw zijn? Dan klopt er een groot aantal niet. Kijk maar naar bijvoorbeeld Adele en ColdplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |