SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december wordt de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kan nu al kijken of jouw nummer erin staat via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door FritsFlits op 02-12-2014 22:41:32 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Volgens Radio 2 komt die uit 1962, stond vorig jaar op 506 en staat er dit jaar gewoon weer inquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dave Brubeck's Take Five niet? (1956 dacht ik)
Kan je 3x de Top2000 van vorige jaar terug luisteren om erin te komenquote:
Heb je je al bedacht?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je 3x de Top2000 van vorige jaar terug luisteren om erin te komen
Niet echt. Ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik nu op omdat ik dit jaar nog geen vakantie heb gehad en nog 3 weken moet tot ik dat eindelijk heb. Maar het Top2000-gevoel is met z'n allen die muziek luisteren en kapot gaan tot de nummer 1 is geweest.quote:
Ik heb ook vakantie, maar kapot gaan is voor de jeugd, dus er moet ontspannen wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet echt. Ene kant wil ik wel, aan de andere kant ben ik nu op omdat ik dit jaar nog geen vakantie heb gehad en nog 3 weken moet tot ik dat eindelijk heb. Maar het Top2000-gevoel is met z'n allen die muziek luisteren en kapot gaan tot de nummer 1 is geweest.
Mooi hè! Misschien is het dankzij een actie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Little Black Submarines van The Black Keys via vrije keuze erin![]()
Verrassend wel. Edit: Al gemeld zie ik.
De URL in de OP klopt niet. De juiste URL is: http://www.staatieindetop2000.nl/quote:
Do I Wanna Know van de Arctic Monkeys ook zie ik nuquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi hè! Misschien is het dankzij een actie of iets dergelijks.
Thanks! Gelijk kleine update toegepast in de tekstenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De URL in de OP klopt niet. De juiste URL is: http://www.staatieindetop2000.nl/
(dus inclusief www)
Ja, wat ik opvallend vind, maar hij stond er in.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
The Kooks met She Moves In Her Own Way ook gespot. Stond die in de keuzelijst?
Dat die van Otis eruit is verbaast me wel. Die maakte de afgelopen jaren ook met zijn Dock on the Bay stijgingen doorquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:46 schreef laxus13 het volgende:
Otis - Hard To Handle eruit maar de cover van The Black Crowes erin.
Ben bij 1350 nu, kunnen dus nog onwaarheden in zittenquote:Op woensdag 3 december 2014 08:50 schreef cafca het volgende:
1178 Dr Hook Sylvia's Mother Nee
1187 Phil Lynott Old Town Nee
1218 Nina Hagen Unbeschreiblich Weiblich Nee
Op Dusty heb ik vorig jaar nog een proteststem uitgebracht omdat ze het haar ervoor uit de lijst was gevallen. Met succes, zo bleek vorig jaar. Dit jaar opnieuw op gestemd, maar zonder succes.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:50 schreef cafca het volgende:
1187 Phil Lynott Old Town Nee
1826 Crowded House Better Be Home Soon Nee
1829 Dusty Springfield You Don't Have To Say You Love Me Nee
Ik wilde al een heleboelquote:Op woensdag 3 december 2014 08:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben bij 1350 nu, kunnen dus nog onwaarheden in zitten
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ook het wegvallen van Phil Lynott is een groot gemis.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ook Phil Lynott staat er gewoon in.![]()
http://www.staatieindetop2000.nl/philip-lynott/old-town
Dat is zeker jammer!! Vooral Nina!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.![]()
Ook van Elvis Costello, NIna Hagen en The Stranglers vind ik het wel erg jammer dat ze er niet meer in staan.
Het mocht wél baten. Zie de update hierboven.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:08 schreef Kingstown het volgende:
Mijn stem op hem mocht dus niet baten.![]()
Beste nieuws om de dag mee te beginnenquote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Pino112 het volgende:
Treintje is ook Knocked Out de Top 2000.
Zo te zien zijn The Beatles wel een aantal noteringen kwijtgeraakt, tenzij ze met nieuwe nummers binnenkomen waarop nog niet is gezocht. Lijkt erop dat ze van 50 richting de 45-46 gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:11 schreef HPLC het volgende:
The Beatles met Eight Days a week staat er ook gewoon in.
She loves you helaas niet
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het mocht wél baten. Zie de update hierboven.
Pino zorgt er juist voor dat het straks meevaltquote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.
Nee, we hebben onze eigen Maurice de Hond hier veel te hard nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ban voor Pino vanwege een hartverzakking.
Nou, misschien dat de lijst van pino wel kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te zien zijn The Beatles wel een aantal noteringen kwijtgeraakt, tenzij ze met nieuwe nummers binnenkomen waarop nog niet is gezocht. Lijkt erop dat ze van 50 richting de 45-46 gaan.
Dan zou ik er rekening mee houden dat Eight Days A Week er niet in staat.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, misschien dat de lijst van pino wel klopt. Bij eight days a week geeft ie weer aan dat 'A Hard Day's Night' erin staat.
Cirque du Soleil - Alegria er uit!quote:Op woensdag 3 december 2014 08:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/2014niet.php
Ben bezig met bijwerken. Volgens mij staat de eerste uitvaller op 1169, best laag nog.
Ik kwam er gisteren trouwens ook achter dat een aantal nummers niet in de lijst staan waarvan jouw script aangeeft dat ze er wel in staan (andersom dus). Ik kom er alleen niet meer op welke dat nu waren.....quote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Pino112 het volgende:
Treintje is ook Knocked Out de Top 2000.
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik er rekening mee houden dat Eight Days A Week er niet in staat.
Ik kreeg een soortgelijk resultaat toen ik op Robbie Williams - She's Madonna zocht.
Het ding schreeuwt "JA!", maar vervolgens staat She's The One in beeld...
http://www.staatieindetop2000.nl/robbie-williams/shes-madonna
Als je van dat repertoire houdt, is dat natuurlijk wel 1 van de meest aangewezen nummers om op te stemmen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:22 schreef HPLC het volgende:
Ook echt diverse Nederlandstalige klassiekers staan er niet in, maar we hebben gelukkig wel Frans Bauer met Heb je even voor mij?
Mwah, het is meer de werking van die site.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we hebben onze eigen Maurice de Hond hier veel te hard nodig.
Ook een rare vogel maakt foutjes...
Was foutje wederomquote:Op woensdag 3 december 2014 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je van dat repertoire houdt, is dat natuurlijk wel 1 van de meest aangewezen nummers om op te stemmen.
Toch nog goed nieuws danquote:Op woensdag 3 december 2014 09:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was foutje wederom. Ik had niet verwacht dat als je dat nummer van Frans Bauer intypte je dan bij Lange Lans uit zou komen
Je inspanning wordt gewaardeerd hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, het is meer de werking van die site.
Ook andersom kan het zijn dat er dus nummers niet meer instaan terwijl ik zeg van wel, maar dat kan ik ook eenvoudig aanpassen
Thnxquote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je inspanning wordt gewaardeerd hoor
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Ben nu bij 1700, alles wat lager staat moet dus nog worden gecontroleerd.
Dat wel, maar als ik ergens een lijst met top40-nummers van de afgelopen weken kan regelen zou ik kunnen kijken. Zal vanavond worden dan, als het lukt.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
(Een lijst maken met nieuwe nummers in de lijst zal een stuk lastiger gaan worden ben ik bang)
Wat een werkquote:Op woensdag 3 december 2014 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Ben nu bij 1700, alles wat lager staat moet dus nog worden gecontroleerd.
Ik heb zelf al zeker 30 nummers gevonden die nieuw zijn in de lijst. Dus als jouw huidige lijst klaar is zal het gewoon een kwestie zijn van aanvullen tot we weer op 2000 zitten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik ergens een lijst met top40-nummers van de afgelopen weken kan regelen zou ik kunnen kijken. Zal vanavond worden dan, als het lukt.
Uurtje nog denk ik, maar het is tijdens stage dus ik moet ook een beetje aan het werkquote:Op woensdag 3 december 2014 09:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat een werkhoe lang ben je met alles totaal bezig om 2014 bij te werken?
Samen met Kenny Rogers gelukkig ook nog, met dat geweldige door de Bee Gees geschreven nummerquote:Op woensdag 3 december 2014 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolly parton er alleen nog met jolene in
Ah Radio2 en ik hadden het allebei fout: uit '59 komt iequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 komt die uit 1962, stond vorig jaar op 506 en staat er dit jaar gewoon weer in
Thnx, ga ik ook aanpassenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah Radio2 en ik hadden het allebei fout: uit '59 komt ie
Beetje onbegrijpelijk wel ja. Unbeschreiblich Weiblich is toch ook wel een klassiekertje die er "gewoon" in hoort te staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat is zeker jammer!! Vooral Nina!
Doe maar eens: Toto - I won't hold you backquote:Op woensdag 3 december 2014 10:21 schreef Pino112 het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/beatles/cant-buy-me-love
"All you need is love"
Of onder Bløfquote:Op woensdag 3 december 2014 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
Straks staat Afrikaan Beat er wel in maar dan onder Slayer
En komt het liefst drie keer voorbij, aangezien ook de uitvoeringen van Elvis Presley en Willie Nelson de lijst van dit jaar hebben gehaald.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:38 schreef Elfletterig het volgende:
Des te opmerkelijke dat Pet Shop Boys juist van 3 naar 4 noteringen gaan. Na "West End Girls", "It's A Sin" en "Go West" dit jaar ook "Always On My Mind".
Overigens is Always On My Mind recent in Engeland door luisteraars van alle BBC-zenders uitgeroepen tot beste cover allertijden.Zie hier: MUZ / Covers die beter zijn dan het origineel
En I Will Always Love You ook. Helaas geen You Are. Maar dus sowieso drie keer Dolly in de lijst.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Samen met Kenny Rogers gelukkig ook nog, met dat geweldige door de Bee Gees geschreven nummer
Op zich wel bijzonder, want geen van drieën is het origineel. Dat is namelijk van Brenda Lee.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En komt het liefst drie keer voorbij, aangezien ook de uitvoeringen van Elvis Presley en Willie Nelson de lijst van dit jaar hebben gehaald.
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....quote:Op woensdag 3 december 2014 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel bijzonder, want geen van drieën is het origineel. Dat is namelijk van Brenda Lee.
Zeker... maar drie covers terwijl het origineel er niet in staat, is wel veel.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....
Klopt, net als Du Hastquote:Op woensdag 3 december 2014 11:44 schreef Halveprijs het volgende:
Rammstein Sonne staat er ook in volgens "Staat ie in de top"
Terechtquote:Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef laxus13 het volgende:
U2 ook 4 nieuwe nummers in de lijst: Ordinary Love, Mysterious Ways, Stay en Angel Of Harlem
en Queen 1 met You Don't Fool Me
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voorquote:Op woensdag 3 december 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er staan zoveel covers in de top 2000 waarvan het origineel er niet in staat....
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voor
Ja Cohen staat erin, net als Lisa en Jeff.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat het origineel van Hallelujah erin? Die komt ook meerdere keren voor
Jeff stond er ook in 2007 inquote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef cafca het volgende:
Lisa
Was eerste versie die erin stond, nog belachelijk hoog ook toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |