Ja, al mag die laatste er ook wel uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dus alleen Drops Of Jupiter en Hey Soul Sister erin
Ja idd, vrij irritant nummerquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al mag die laatste er ook wel uit.
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heartquote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, die zeikstem van een James Blunt staat er ook nog in
Daarna hadden ze moeten stoppen. Dan hadden we ze alleen gekend van dat goede nummer. Leuke sfeerreportage in Top 2000 a Gogo er overheen, en we zouden collectief positief over Train denken.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja idd, vrij irritant nummer
Drops vind ik nog wel mooi.
Dat paard...?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heart
Maar wel 2 nummers uit de lijst.
Die ken ik niet eens
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog 1 nieuwe erbij gekregen, Bonfire Heart
Maar wel 2 nummers uit de lijst.
Die ken ik niet eens
Verdomme.quote:
Maakt het makkelijker de koffiepauze te herkennenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotan
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoordquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef zorro28 het volgende:
Vier platen die opnieuw binnenkomen:
BB King met Ain’t Nobody Home
R Kelly met I Believe I Can Fly
A-ha met The Sun Always Shines On TV
Madonna met Borderline
Ik herinner me nog dat de clip op de Nederlandse tv kwam, met ondertitelingquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoord
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat de clip op de Nederlandse tv kwam, met ondertiteling
Maar James was eerderquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bonfire Heart, met vrijwel hetzelfde intro als Home van Dotan
quote:
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plekquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was Borderline eruit? Zeker slaapgebrek vorig jaar, dacht dat ik hem had gehoord
Volgens de site van Pino wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neu, ik haal 2012 en 2013 soms door elkaar denk ik. Had ik al met Skyfall.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plek
Misschien gewoon een andere plaat van haar, La Isla Bonita ofzo
Deze versie dan...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Borderline stond er het laatst in 2012 op een 1882e plek
Misschien gewoon een andere plaat van haar, La Isla Bonita ofzo
Touch mequote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef zorro28 het volgende:
Vier platen die opnieuw binnenkomen:
BB King met Ain’t Nobody Home
R Kelly met I Believe I Can Fly
A-ha met The Sun Always Shines On TV
Madonna met Borderline
Gewoon een zak toffees geven als hij dreigt te zingenquote:
Zingenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon een zak toffees geven als hij dreigt te zingen
Ik wacht op de eerste grappenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even naar Crazy van Icehouse te luisteren als opfrisser... wat een generieke plaat zeg
cafca heeft vast een leuke grap hieroverquote:
Ik snap er ook niets van... Ik stem ieder jaar steevast op Asia.... het haalt niets uitquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar waarom ontbreekt Heat of the moment van Asia eigenlijk? Die past perfect in het rijtje
Mwah, die platen blijven er echt wel in. Sterker nog, Whitesnake is erbij gekomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit flikkert de rest van het rijtje er vast ook uit, ik geef het nog een jaar of 5. En dan ga ik nog harder huilen en alleen nog maar Arrow Classic Rock luisteren ( of hoor je dat daar ook allemaal niet meer?)
We kunnen ook bijvoorbeeld alle Top2000 edities terug gaan luisteren met elkaar. Beginnen we weer bij 1999quote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit flikkert de rest van het rijtje er vast ook uit, ik geef het nog een jaar of 5. En dan ga ik nog harder huilen en alleen nog maar Arrow Classic Rock luisteren ( of hoor je dat daar ook allemaal niet meer?)
Amanda viel er ook al uitquote:Op woensdag 3 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die platen blijven er echt wel in. Sterker nog, Whitesnake is erbij gekomen.
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.quote:
En Don't Look Backquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.
Ik heb op Peace of Mind gestemd van Boston! Een veel beter nummer dan More Than a Feeling..... maar het mag niet baten.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boston heeft More Than a Feeling nog fier staan.
Ik had A Man I'll Never Be. Ook nietquote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb op Peace of Mind gestemd van Boston! Een veel beter nummer dan More Than a Feeling..... maar het mag niet baten.![]()
(En ik ben 24......dus voel je vooral niet oud Doedezemaar)
Meh, mijn strategische stem gaat naar Julien Clerc.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Stem nou volgend jaar strategisch op Amanda
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het begon wel met "A Man", dus ik vind dat dat voor Amanda mee moet tellen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Weekje te laatquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
Oprichter Small Faces overledengeen Lazy Sunday meer in Itchycoo Park voor Ian McLagan
Kan ook geen nummers van hen in de Top2000 vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |