Tsja, dat is omdat je de grote gemene deler ook moet aanspreken. The Beatles klinken niet goed op baggeroordopjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet fijn om naar te luisteren met die slechte productie/geluidskwaliteit. Al is dat geen zeldzaam fenomeen
Dat hoeft niet. Nothing Really Matters van Mr.Probz staat er ook in.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, oke. Radio2 beweert namelijk dat nummers minimaal 1 jaar oud dienen te zijn. Hozier is dus op de valreep, maar bijvoorbeeld The Common Linnets dan?
Hmmm klopt ja. Vreemd eigenlijk. Zet de platen die dit jaar genoeg stemmen zouden krijgen dan op de stemlijst van volgend jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben het over de keuze lijst maar als de nummers uit 2014 genoeg stemmen halen staan ze erin.
Zoals de nummers van Kensington
Tegendeel. Beatles klinken op veel afluisteringen goed en de hedendaagse platen op vrijwel alles rot. Uitzonderingen daargelaten. Hedendaagse Coldplay klinkt overal slecht op. Hurt van Johnny Cash is op het einde van het nummer eveneens slecht qua geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is omdat je de grote gemene deler ook moet aanspreken. The Beatles klinken niet goed op baggeroordopjes.
Die staat op 2001quote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over worst gesproken, staat Conchita erin?
Degen die na een week al door iedereen was vergeten, op de snor naquote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt, juist omdat je dan de helft van het geluid verliest op slechte geluidsinstallaties.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegendeel. Beatles klinken op veel afluisteringen goed en de hedendaagse platen op vrijwel alles rot. Uitzonderingen daargelaten. Hedendaagse Coldplay klinkt overal slecht op. Hurt van Johnny Cash is op het einde van het nummer eveneens slecht qua geluidskwaliteit.
Ik denk dat jij het dynamisch bereik van een plaat bedoelt. Vroeger waren platen minder als een platte worst geproduceerd
Ging Johan Derksen schermenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Degen die na een week al door iedereen was vergeten, op de snor na
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah , die tetten uit Polen?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ging Johan Derksen schermen
Op goede installaties hoor je de slechte productie nog beterquote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, juist omdat je dan de helft van het geluid verliest op slechte geluidsinstallaties.
Dat was mijn punt ook. Goede producties klinken minder op slechte installaties.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op goede installaties hoor je de slechte productie nog beter
Volgend jaar is iedereen die nummers al lang weet vergeten, dan komen ze er nooit in.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm klopt ja. Vreemd eigenlijk. Zet de platen die dit jaar genoeg stemmen zouden krijgen dan op de stemlijst van volgend jaar
Wel spijtig dat bastian er niet in staat.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah , die tetten uit Polen?
Nouja vicieuze cirkel is dat. Door de lijst te verjongen komen er langzaam aan meer jongeren bij en wordt t nog jongerquote:Op woensdag 3 december 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgend jaar is iedereen die nummers al lang weet vergeten, dan komen ze er nooit in.
Ik denk dat dit past in het beleid van radio2 om de lijst wat "jonger" te maken
En dan zijn de jaren 80 ook helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nouja vicieuze cirkel is dat. Door de lijst te verjongen komen er langzaam aan meer jongeren bij en wordt t nog jonger
Over 50 jaar zitten wij te fokken in een bejaardentehuis zonder begeleiding en nog maar 1 Beatles plaat in de top2000
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de morele winnaars van het ESF staan erin.
Euphoria vermoed ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?
Alleen Thriller staat er dan nog in omdat Sander de Heer die altijd mee playbackt in het Glazen Huis wat tegen die tijd is samen gegaan met de Top2000quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan zijn de jaren 80 ook helemaal vergeten
Nog 50 jaar Sander? Waar was die hoge brug ook alweer?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen Thriller staat er dan nog in omdat Sander de Heer die altijd mee playbackt in het Glazen Huis wat tegen die tijd is samen gegaan met de Top2000
Waar de Red Hot Chili Peppers onder staanquote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog 50 jaar Sander? Waar was die hoge brug ook alweer?
Waterloo lijkt me hoger afgelopen jaren.quote:
Mocedades heb je dan nog en volgens mij ook nog Vickyquote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waterloo lijkt me hoger afgelopen jaren.
Verder alleen france gall er nog wel eens in afgelopen jaren volgens mij. En birds natuurlijk.
Vicky is eruit toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mocedades heb je dan nog en volgens mij ook nog Vicky
Och ja dat is waar ook.quote:
Meestal Eres Tu.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is het hoogstgenoteerde ESF-nummer? ABBA?
Send Me An Angel, en dan krijg ik een plaatje van Shrek te zien die danstquote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Dit mooie zeiknummer staat er ook voor de 1ste keer in http://www.staatieindetop2000.nl/scorpions/send-me-an-angel
Daarom plaats ik hem ook evenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Send Me An Angel, en dan krijg ik een plaatje van Shrek te zien die danst
Ilse bij de voice isquote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef FritsFlits het volgende:
Bij The Common Linnets krijg ik iets van Sister Act of zo. Laatste keer dat ik Ilse zag, was ze knapper
Van de twintig nummers die ik gestemd hebt staan er achttien in de top2000👍Ook Dotan met Home staat erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Dit mooie zeiknummer staat er ook voor de 1ste keer in http://www.staatieindetop2000.nl/scorpions/send-me-an-angel
Dan staan er best veel platen van de Beatles niet in dit jaar😳quote:Op woensdag 3 december 2014 08:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/2014niet.php
Ben bezig met bijwerken. Volgens mij staat de eerste uitvaller op 1169, best laag nog.
Lachen met tranen om dit bericht. Welke nummers?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Fred_B het volgende:
3 platen van Guus Meeuwis verlaten de lijst.
Proosten, Als Ze Danst en Nergens Zonder Jou (metquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lachen met tranen om dit bericht. Welke nummers?
Ik Neem Je Mee zit er nog steeds inquote:
Dus alleen Drops Of Jupiter en Hey Soul Sister erinquote:
Oh, jaartje wachten dus nogquote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik Neem Je Mee zit er nog steeds in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |