SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Beide zou ik doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze is schattig.
Effy is gewoon geil
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDb
Vond hem eerst enorm kut maar ben nu door seizoen 1 heen (10 eps) en ben wel nieuwsgierig geworden verhaallijn is beter geworden.
Komt sowieso een tweede seizoen.
Hoop dat ze in The Maze Runner 2 wat scenes heeft met wat minder kleding aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide zou ik doen
[..]
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komen
Er zijn pas 10 afleveringen van uit dus valt mee seizoen 2 komt pas in 2015. Michael Bay regisseert de serie die van Transformers en zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide zou ik doen
[..]
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komen
Moet daar het eerste deel nog van kijken. Maar is een aanrader dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat ze in The Maze Runner 2 wat scenes heeft met wat minder kleding aan
Ooh Michael Bay is een kutregisseur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn pas 10 afleveringen van uit dus valt mee seizoen 2 komt pas in 2015. Michael Bay regisseert de serie die van Transformers en zo.
Nee wtf is dat man met iedereenquote:
quote:
jullie UI's zijn best identiekquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wtf is dat man met iedereen
Ik vond hem tof.
Jennifer Lawrence speelde sowieso haar beste deel tot nu toe.
En dat einde met Peeta
Verschil is alleen dat ik een knappere Brit in mijn UI hebquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
jullie UI's zijn best identiek
Ja man is het ook kutserie eigenlijk met al die clichés maar toch wel grappig op een of andere manier heb alle Transformers ook gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet daar het eerste deel nog van kijken. Maar is een aanrader dus.
[..]
Ooh Michael Bay is een kutregisseur.
Vond het echt teveel liefdesdrama geworden zonder te willen spoileren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wtf is dat man met iedereen
Ik vond hem tof.
Jennifer Lawrence speelde sowieso haar beste deel tot nu toe.
En dat einde met Peeta
zo in die arena was juist chillquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het echt teveel liefdesdrama geworden zonder te willen spoileren.
Ja maar het politieke aspect wat nu uitvergroot wordt is ook wel interessantquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo in die arena was juist chill
beetje murderen beetje drama daarmee
dit was niks
Ja dat was wreed deel 2 was alweer kaka dat ze alles totaal kapot gingen maken zo enorm over de topquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo in die arena was juist chill
beetje murderen beetje drama daarmee
dit was niks
ik kijk dat niet dus ik sla de serie maar overquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man is het ook kutserie eigenlijk met al die clichés maar toch wel grappig op een of andere manier heb alle Transformers ook gezien
Ik vond dat juist enorm zwak, had veel beter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het politieke aspect wat nu uitvergroot wordt is ook wel interessant
veel christenen vinden die film juist slechtquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
Had je Noah gezien Inso die film raakt me echt diep als Christen.
Die vond ik dan weer tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
ben je ook christen nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
katholieken zeker weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
veel christenen vinden die film juist slecht
dat sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
al een tijdje toch maar is soms struggle met geloof je weet toch
grapje tochquote:
deo volentequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
Lijkt me moeilijk als god je iets heel ergs vraagt te doen en je moet dat uitvoeren en het gaat tegen je eigen gevoelens in.
ben ook niet ineens hardcore maar ga wel naar church nu en lees elke avond wat in bijbel.quote:
Je bent atheïst toch?quote:
#FreePalestinequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
zionisten moet je afknallen als zombies
deo volente komt op mijn tat als ik geld heb en angst voor naalden heb overwonnenquote:
in die bijbel in nieuwe taal zijn woorden als kribbe trouwens vervangen omdat het te moeilijk wasquote:
Jij had een keer discussie met Inso en je was heel wetenschappelijkaan het doen dat er na het leven niks meer was dus ik ging er vanuit dat je zwaar atheïstisch wasquote:
heb je al andere tat danquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deo volente komt op mijn tat als ik geld heb en angst voor naalden heb overwonnen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in die bijbel in nieuwe taal zijn woorden als kribbe trouwens vervangen omdat het te moeilijk was
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had een keer discussie met Inso en je was heel wetenschappelijkaan het doen dat er na het leven niks meer was dus ik ging er vanuit dat je zwaar atheïstisch was
sta ik er bijquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb al een tat met al mijn FOK! vrienden erop
Maar je gelooft in reïncarnatie dus?quote:
Aidsfeest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef Ezell het volgende:
ik ben bezig met mn sinterklaasgedicht
Klopt welquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
My only fear of death is coming back reincarnated
Zou mij wel chill lijken hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
My only fear of death is coming back reincarnated
Waarom niet?quote:
neequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je gelooft in reïncarnatie dus?
voor het eerst in jaren vierenquote:
Omdat het in feite vrij veel aids is wat je na 1 keer wel heb gezien.quote:
En dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je net een heel leven achter de rug, mag je meteen weer beginnen.
Is toch aids.
stel je mag wisselen met iemandquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je net een heel leven achter de rug, mag je meteen weer beginnen.
Is toch aids.
Nee, want je komt terug als iemand anders. Je vult je leven anders in.quote:
Dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want je komt terug als iemand anders. Je vult je leven anders in.
Dus een leven waar alles voor de wind gaat lijkt me wel wat
Wat voor aspecten van Boeddhisme geloof je in dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
voor het eerst in jaren vieren![]()
LAAT MIJ BLIJ ZIJN
Dat is het ook gewoon denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dit.
100x liever helemaal niets.
Najaquote:
Zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon denk ik.
Gewoon klaar, licht uit.
Je ziel blijft toch zelfde bij reïncarnatie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij niemand gaat het altijd voor de wind.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor aspecten van Boeddhisme geloof je in dan?
Het milieu waarin je geboren wordt verschilt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziel blijft toch zelfde bij reïncarnatie.
Wat is anders de reïncarnatie-factor
Vrijwel iedereen heeft dezelfde struggle om een doel in het leven te vinden. Rijk, arm, dom, intelligent, machtig, pauper. Om dat nou eindeloos te moeten doen, mwah.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja
overdreven natuurlijk
je wee wat ik bedoel
quote:
Exactly.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er ook niet over klagen dan, want je bent er dan simpelweg niet meer.
terugkomen als dier en totaal niet hoeven nadenken over wat te doen met je leven kan welquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft dezelfde struggle om een doel in het leven te vinden. Rijk, arm, dom, intelligent, machtig, pauper. Om dat nou eindeloos te moeten doen, mwah.
Haha. Ach maak ik de EO jongerendag ook een keer meequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks reìncarneerd fokkie als een extreem conservatieve bijbel belter.
hemel of hel geloof ik echt niet in. Zou ook bizar zijn dat je dan nog eeuwig doorleeft. Geloof ook niet dat het daar dan perfect is. En zelfs op perfectie raak je uitgekeken na een tijdquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
eeuwig leven in de hel of hemel is wel iets meer dan een reïncarnatie, dus mensen die zeggen dat je alle ellende niet nog een keer mee wilt maken!
Er is geen tijdsbesef in de hemel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hemel of hel geloof ik echt niet in. Zou ook bizar zijn dat je dan nog eeuwig doorleeft. Geloof ook niet dat het daar dan perfect is. En zelfs op perfectie raak je uitgekeken na een tijd
leeuw zijn zou echt baas zijn jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij keert terug als Scar in je next leven
Zou jij uit het leven kunnen stappen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij keert terug als Scar in je next leven
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen tijdsbesef in de hemel.
Tijd begon toen ruimte ontstondquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tijd is door de mens bedacht
Geluk zit niet in materiële zaken, wij westerlingen denken dat altijd maar is echt niet zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En de kans is altijd veel groter dat je het vele, vele malen slechter treft dan wie dan ook die hier op FOK! kan posten en onderdak heeft en eten en drinken
maar of je het slecht hebt is ook maar relatief. Misschien is een jongen in Afrika die wees is en geen onderdak heeft wel gelukkig met iets kleins terwijl hier rijke tatta's alle materialistische dingen heeft en doodongelukkig isquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En de kans is altijd veel groter dat je het vele, vele malen slechter treft dan wie dan ook die hier op FOK! kan posten en onderdak heeft en eten en drinken
Als je je kindertijd doorkomt zag laatst nog 2 mannetjes leeuwen (welpjes) doodgebeten worden door een of andere asociale kutvader.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
leeuw zijn zou echt baas zijn ja
beetje luieren, bitches vangen vlees en jij mag dat als eerste kanen.
kloptquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tijd is door de mens bedacht
Tuurlijk heeft dat wel een beginquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt
tijd bestaat niet
daarom heeft het universum ook geen begin of eind denk ik
mannetjes die een leider uitschakelen bij andere pride doden de cubs van die leeuw ja. Puur om geen bastaarden te hebben lopen daar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je kindertijd doorkomt zag laatst nog 2 mannetjes leeuwen (welpjes) doodgebeten worden door een of andere asociale kutvader.
Leg mij dat eens logisch uit.quote:
En daarvoor?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Het universum begon met de big bang en zal eindigen wanneer het weer implodeert
Daarvoor weten we het nog niet.quote:
Misschien is er daarvoor wel een exacte herhaling geweest.quote:
de big bang is ook ergens begonnenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Het universum begon met de big bang en zal eindigen wanneer het weer implodeert
Dat denk ik ja. Een universum dat een soort cirkel is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is er daarvoor wel een exacte herhaling geweest.
Maar zeggen dat er een begin is kun je ook niet weten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar of je nou Christen, Moslim of atheist bent. Dat weet je toch nooit en zul je nooit weten dus. Heeft geen zin om te speculeren daarover
Nietzsche dacht dat ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Een universum dat een soort cirkel is.
Misschien als we dood gaan dat we in een bioscoopstoel belanden en na ons levensoverzicht filmpje een uitleg krijgen met het ware verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar of je nou Christen, Moslim of atheist bent. Dat weet je toch nooit en zul je nooit weten dus. Heeft geen zin om te speculeren daarover
Klopt. Het is maar wat je gelooft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zeggen dat er een begin is kun je ook niet weten.
Het klinkt mij wel logisch in de oren.quote:
Nietzsche is dan ook een erg logische filosoof.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het klinkt mij wel logisch in de oren.
Want dat er ooit niks is geweest kan ik me niet voorstellen.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heeft wel interessante theorieën die man
misschien komen daar deja vu's wel vandaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nietzsche is dan ook een erg logische filosoof.
Wel vrij deprimerend.
Die heb ik gewoon zovaak al gehad. Ook hier op fok als ik wat lees of zelf schrijf, dat ik er gewoon echt van overtuigd ben dat ik dit al eerder heb geschreven. Echt bizarquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien komen daar deja vu's wel vandaan
omdat we alles al een keer hebben gedaan
Speel wel met die gedachte ja soms.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij uit het leven kunnen stappen?
Je klinkt nogal doemdenkerig nu
welke nog meer dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Sterker nog, ik ben het in bepaalde dingen 100% eens met Nietzsche. En dat heb ik met weinig filosofen.
Nee was er benieuwd naar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel wel met die gedachte ja soms.
Is allemaal niet wat ik er van verwacht had, jij dan?
ooh ook zo vaak gehad hoor. Ik vind deja vu's echt geweldig, je bent dan helemaal gemindfuckedquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon zovaak al gehad. Ook hier op fok als ik wat lees of zelf schrijf, dat ik er gewoon echt van overtuigd ben dat ik dit al eerder heb geschreven. Echt bizar
Tot slot is er het argument dat het medelijden niet altruïstisch maar egoïstisch is. De medelijdende bevordert met zijn medelijden dus in feite zijn eigen welzijn, zijn eigen behaaglijkheid. Hij is schijnheilig.quote:
Ai fucked up man maar hoezo doemdenkerij dan is redelijk positief toch allemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was er benieuwd naar.
Is over paar weken precies 3 jaar geleden dat ik bijna zm-poging heb gedaan, dus dan krijg je daar weer beetje flashbacks naar enzo
dat klopt sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot slot is er het argument dat het medelijden niet altruïstisch maar egoïstisch is. De medelijdende bevordert met zijn medelijden dus in feite zijn eigen welzijn, zijn eigen behaaglijkheid. Hij is schijnheilig.
Zulke dingen.
Alles. Ook al hebben ze het niet door.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat klopt sowieso
mensen doen zoveel op basis van hun ego
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai fucked up man maar hoezo doemdenkerij dan is redelijk positief toch allemaal.
Ik probeer er echt rekening mee te houden wanneer mijn ego het overneemt. Helaas neemt mijn ego het soms echt helemaal overquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles. Ook al hebben ze het niet door.
En dat is verder ook niet erg.
Het zou alleen goed zijn dat mensen dat meer erkennen.
Wel deels mee eens ja. Maar ik probeer het anders te zienquote:
eerder realistischquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoor
Iedereen handelt continu vanuit z'n eigen ego. Ook als hij door de maatschappij dingen doet zonder "eigenbelang"quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer er echt rekening mee te houden wanneer mijn ego het overneemt. Helaas neemt mijn ego het soms echt helemaal over
Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel deels mee eens ja. Maar ik probeer het anders te zien
Dat is wel redelijk makkelijk te herkennen. Vind het altijd wel leuk om dat te observeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen handelt continu vanuit z'n eigen ego. Ook als hij door de maatschappij dingen doet zonder "eigenbelang"
Tja, je verbaast je over de hoeveelheid mensen die dat totaal niet kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk makkelijk te herkennen. Vind het altijd wel leuk om dat te observeren.
leven is toch ook kut man wees eerlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoor
Die denken dat mensen het echt uit goedheid en oprechtheid doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, je verbaast je over de hoeveelheid mensen die dat totaal niet kunnen.
Mindset te veranderen. Voor iemand die chronisch depressief is behoorlijk pittig, maar ik moet het doen, anders kom ik er niet doorheenquote:
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
leven is toch ook kut man wees eerlijk
fucking egoïsten en snitches en geldwolven die deze planeet beheersen.
*zet eddie vedder op
wat is jouw mindset dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mindset te veranderen. Voor iemand die chronisch depressief is behoorlijk pittig, maar ik moet het doen, anders kom ik er niet doorheen
Wat maakt het kut danquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.quote:
Sowieso beetje drinken en voetbal kijken maakt leven aangenamer maar veel mensen zijn verrot en samenleving is lachwekkend het is gewoon ieder voor zich.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.
Slecht zelfbeeld
Maar dat is niet zo makkelijk te veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.
Slecht zelfbeeld
Prestatiemaatschappijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso beetje drinken en voetbal kijken maakt leven aangenamer maar veel mensen zijn verrot en samenleving is lachwekkend het is gewoon ieder voor zich.
Nee heb een kutjeugd gehad en te laat hulp voor gekregenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.
Mensen met een negatieve levensopvatting of pessimisten zullen toch nooit veranderen, de rasoptimist ziet overal kansen en dat is aangeboren.
wel als ze je tegenwerken op basis van hun egoquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Dat vind ik het niet kut maken.
Niet toelaten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel als ze je tegenwerken op basis van hun ego
Is eerder aangeleerd denk ik. Als je ouders vrij optimistisch in het leven staan ben je dat zelf ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.
Mensen met een negatieve levensopvatting of pessimisten zullen toch nooit veranderen, de rasoptimist ziet overal kansen en dat is aangeboren.
fucked up man maar wees blij dat je nog steeds aan boord bent en niet dood zoals je van plan wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb een kutjeugd gehad en te laat hulp voor gekregen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax verpest mijn leven elke jaar kampioen weer.
ik ga er ook niet in meequote:
tja soms als je wat wil moet je daar doorheenquote:
Lijkt me dan eerder aangeboren, zit in je genen dat zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is eerder aangeleerd denk ik. Als je ouders vrij optimistisch in het leven staan ben je dat zelf ook.
Mijn vader zeikt veel en dat heb ik overgenomen van hem
dat is altijd lastig te scheidenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me dan eerder aangeboren, zit in je genen dat zeiken.
Helemaal niets aantrekken van andere mensen is vrijwel onmogelijk. Het meeste kan je wel negeren maar er zijn altijd wel mensen die dicht bij je staan die je kunnen raken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, die prestatiemaatschappij valt zo erg mee.
Het enige argument daarvoor is dat mensen je zogenaamd met de nek aankijken als je geen ambitie hebt. Maar dat laat je ook zelf toe, je iets aantrekken van mensen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
Als ik nu beelden kijk van laatste kampioenschap Feyenoord zijn net geen zwart wit foto's hoe sad is dat.
Ik zou mijn levensgeluk maar niet laten afhangen van een voetbalclub.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
Als ik nu beelden kijk van laatste kampioenschap Feyenoord zijn net geen zwart wit foto's hoe sad is dat.
Ben ik ook, maar nu wel elk jaar zelfde liedje al heel wat jaren lang.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
fucked up man maar wees blij dat je nog steeds aan boord bent en niet dood zoals je van plan was
Moet je deze lezen man is topboekje:quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is altijd lastig te scheiden
En daar trek je je dan wat van aan omdat je het zelf relevant vind.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal niets aantrekken van andere mensen is vrijwel onmogelijk. Het meeste kan je wel negeren maar er zijn altijd wel mensen die dicht bij je staan die je kunnen raken.
boekje ligt hier ergens in de kast volgens mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je deze lezen man is topboekje:
[ afbeelding ]
Volgens zijn onderzoek is minimaal 70% aangeboren als je alleen al kijkt naar gedrag en verslavingen dan is zoveel te herleiden naar dan wel vader of moeder
Jij als volgevreten verwende jood kunt je daar toch niks bij voorstellen, 4 titels en dan nog klagen ze in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn levensgeluk maar niet laten afhangen van een voetbalclub.
En al helemaal niet als dat een voetbalclub in Rotterdam-Zuid is![]()
Je kunt jezelf wel trainen hoor maar dan moet je eerst in therapie of zo, heb je cognitieve therapie gehad?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar nu wel elk jaar zelfde liedje al heel wat jaren lang.
En geen idee hoelang ik dat vol hou verder
Je word onbewust toch meegetrokken in die mindset, als je er je hele leven mee opgroeidquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar trek je je dan wat van aan omdat je het zelf relevant vind.
En toch is er maar een persoon die dingen als belangrijk of onbelangrijk kan maken voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je word onbewust toch meegetrokken in die mindset, als je er je hele leven mee opgroeid
Ja voetbal is toch vermaak. En als je dan 4 seizoenen lang alleen maar tikkie breed en terug ziet en 1 leuke wedstrijd in een seizoen kan ik niet blij zijn omdat dat toevallig een lullig schaaltje oplevert.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij als volgevreten verwende jood kunt je daar toch niks bij voorstellen, 4 titels en dan nog klagen ze in Amsterdam
Ik loop al 6 jaar bij psychologenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt jezelf wel trainen hoor maar dan moet je eerst in therapie of zo, heb je cognitieve therapie gehad?
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch is er maar een persoon die dingen als belangrijk of onbelangrijk kan maken voor zichzelf.
Helpt dat dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop al 6 jaar bij psychologen
Voilà.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doen
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doen
Jezus manquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop al 6 jaar bij psychologen
Deze die ik nu heb wel aardig. Maar toch twijfel ik of ik er ooit vanaf komquote:
Ik geloof ook niet dat iets ooit helemaal weg kan gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze die ik nu heb wel aardig. Maar toch twijfel ik of ik er ooit vanaf kom
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.quote:
Je moet eerst in jezelf geloven en jezelf duidelijke doelen stellen als je al zo denkt kom je er nooit vanaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Depressie is een rare ziekte, kan altijd weer terugkeren toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die karaktereigenschappen van alle mensen bij elkaar maken die maatschappij. En beinvloeden elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.
Bepaal ik zelf. Ik wilde het al minderen maar was volgens m'n psych geen verstandig ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depressie is een rare ziekte, kan altijd weer terugkeren toch.
Moet je altijd bij een shrink blijven lopen
De maatschappij is ook wel kut.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.
Theoretisch mogelijk ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Je hersenen zijn redelijk kneedbaar dat zie je ook met verslaving aan drank, zolang jij niet 100% overtuigt bent dat stoppen beste is ga je toch weer drinken.
Zou het met depressie anders zijn die adaptieve vermogens? Gedachtepatronen kun je toch altijd doorbreken?
Je kan natuurlijk altijd tijdje zonder psych gaan om te kijken hoe dat gaat. Daarna kan je altijd nog terugquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf. Ik wilde het al minderen maar was volgens m'n psych geen verstandig idee
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De maatschappij is ook wel kut.
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressiequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Je hersenen zijn redelijk kneedbaar dat zie je ook met verslaving aan drank, zolang jij niet 100% overtuigt bent dat stoppen beste is ga je toch weer drinken.
Zou het met depressie anders zijn die adaptieve vermogens? Gedachtepatronen kun je toch altijd doorbreken?
Zo individualistisch maar toch sociaal gericht.quote:
kutfifaquote:
En je zult het er mee moeten doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo individualistisch maar toch sociaal gericht.
Je doet er zelf aan mee door te janken over een zogenaamde maatschappijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie fucking veel slachtoffergedrag in topic
Of.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressie
Simpel dipje komt iedereen vanaf, dit is chronisch.
Alle depressies beginnen met een simpel dipje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressie
Simpel dipje komt iedereen vanaf, dit is chronisch.
kan je het nog wel kut vinden en erover zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je zult het er mee moeten doen
Dat zijn neutrale observaties ik kan me gewoon totaal niet vinden in het eeuwige materialisme en de constante wedijver naar status in met name de westerse maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee door te janken over een zogenaamde maatschappij
Mwah, zeiken over dingen waar je totaal geen vat op hebt is vooral een verspeling van energie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je het nog wel kut vinden en erover zeiken.
want zeiken is toch best lekker soms
Echt he ben in 2 dagen naar divisie 3 van divisie 1 verlies alles snap er niks van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kutfifa
verloor vandaag weer twee keer terwijl ik allemaal kansen verneuk en hij alles erin schiet
Je kiest zelf of je je daar door laat beïnvloeden of je er aan mee doet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn neutrale observaties ik kan me gewoon totaal niet vinden in het eeuwige materialisme en de constante wedijver naar status in met name de westerse maatschappij.
Of wil je ontkennen dat dat bestaat?
Het is geen verspilling van je energie als je het zelf lekker vind om te zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, zeiken over dingen waar je totaal geen vat op hebt is vooral een verspeling van energie.
Het is gediagnosticeerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Of.
Jij maakt jezelf wijs dat het chronisch is dus zal het er altijd blijven .
Onzin zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kiest zelf of je je daar door laat beïnvloeden of je er aan mee doet.
Tja als het puur zeiken is. Als het smoesjes zijn door te doen alsof het jou in de weg zit is dat natuurlijk idioot.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen verspilling van je energie als je het zelf lekker vind om te zeiken.
Alsof je die energie perse voor iets anders moet gebruiken omdat je het zelf niet kan oplossen
ik ging van divisie 2 naar divisie 5 en verlies daar ook alles terwijl ik eerst dik won.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he ben in 2 dagen naar divisie 3 van divisie 1 verlies alles snap er niks van.
Sturridgeeeeee halenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ging van divisie 2 naar divisie 5 en verlies daar ook alles terwijl ik eerst dik won.
nu wel 40.000 coins, maar kan je nog helemaal niks mee
Er liggen zoveel dingen in de weg, het meeste zit binnen in mijn lichaamquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja als het puur zeiken is. Als het smoesjes zijn door te doen alsof het jou in de weg zit is dat natuurlijk idioot.
Er is inderdaad simpelweg geen alternatief, het is wat het is. Dus er kan geen goed/slecht zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Als iets (maakt niet uit wat) overal is dan is het geen keuze, je zal er mee geconfronteerd gaan worden hoe je er zelf ook instaat of mee omgaat.
En niet in de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er liggen zoveel dingen in de weg, het meeste zit binnen in mijn lichaam
mag ik eerst nog flink sparenquote:
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbijquote:
Tja. Ik vind het vooral gejank.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar liggen ook dingen in. Allemaal factoren.
Vroeger was het beter,quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je zult het er mee moeten doen
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbij
Aan de andere kant ben ik het eens met wat je zegt hoor, daarom zeg ik: ik probeer m'n mindset wel te veranderen
Dat hoort ook bij het leven. Klagen over wat tegenzit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het vooral gejank.
Valt wel mee. Daar waren wij allemaal namelijk gewoon boerenschooiers onder een leenheer.quote:
Tuurlijk wel als 99% van de mensen er totaal andere denkbeelden op na houden, dan ben je misschien een vreemde eend in de bijt of zelfs raar maar kun je daar daadwerkelijk hinder van ondervinden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is inderdaad simpelweg geen alternatief, het is wat het is. Dus er kan geen goed/slecht zijn.
Nu juist weer minder met de wmo in aantocht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.
Ook met ADHD terwijl degene die dat bedacht heeft verteld heeft dat dat onzin is
Dat is zonder meer waar. Maar ook dat ligt niet aan een zogenaamde maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij het leven. Klagen over wat tegenzit.
Als dat in je karakter zit, wat doe je er dan aan. Niet iedereen is doorzetter
En de halve wereld denkt dat ze een vreemde eend in de bijt zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel als 99% van de mensen er totaal andere denkbeelden op na houden, dan ben je misschien een vreemde eend in de bijt of zelfs raar maar kun je daar daadwerkelijk hinder van ondervinden.
De hele vraag wie of wat uiteindelijk goed dan wel slecht is is totaal niet aan de orde.
Wel als de hele maatschappij je er de hele tijd mee confronteerd. Is het pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Maar ook dat ligt niet aan een zogenaamde maatschappij.
Jajaquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
En altijd makkelijker om de schuld ergens anders neer te leggen
Omdat de klachten die jij omschrijft in dsm iv staan omschreven als zijnde depressie hoef jij je daar niet aan te conformeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbij
Aan de andere kant ben ik het eens met wat je zegt hoor, daarom zeg ik: ik probeer m'n mindset wel te veranderen
Is vaak genoeg hier hoorquote:
Iedereen denk. niemand denkt dat ze maar een gewoon persoon zijn die totaal niet uniek is lijkt mequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de halve wereld denkt dat ze een vreemde eend in de bijt zijn.
ze maken diagnoses ook maar op basis van wat verhalen die ook redelijk overdreven kunnen worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de klachten die jij omschrijft in dsm iv staan omschreven als zijnde depressie hoef jij je daar niet aan te conformeren.
Psychologie is sowieso veel nattevinger werk. Niet te vergelijken met wat 'echte' dokters doen in ziekenhuizen zoals mensen opereren.
Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.
Ook met ADHD terwijl degene die dat bedacht heeft verteld heeft dat dat onzin is
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.
Keertje letterlijk psychose gefaked omdat ik risperdal wilde proberen. Geloof niet zo in die onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze maken diagnoses ook maar op basis van wat verhalen die ook redelijk overdreven kunnen worden.
lijkt me lastig
ligt er allemaal aan hoe zwaar het isquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan depressief zijn zonder suicidaal te zijn hoor
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt er allemaal aan hoe zwaar het is
Alleen de echt goede psychologen kunnen daar wel doorheen prikken, maar anders is dat makkelijk te acterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje letterlijk psychose gefaked omdat ik risperdal wilde proberen. Geloof niet zo in die onzin.
Als je een hele lange tijd vrijwel altijd heel erg somber bent is het wel een depressie lijkt me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een hele lange tijd vrijwel altijd heel erg somber bent is het wel een depressie lijkt me.
Wat een onzin, Je kan ook jaren depressief zijn en helemaal geen poging doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
is hij een slet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Haha jammer elan
Vond je wel goed reageren maar dit
Zo klinkt het een stuk genuanceerder en daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.
Beetje complex man maar dan is het geen lichamelijke depressie veroorzaakt door een gebrek aan serotonine of slecht functionerende neurotransmitters maar meer kansloos lijden en niet uit je shit situatie kunnen komen.
hoe kun jij überhaupt over het internet constateren hoe ik mentaal functioneer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.
Beetje complex man maar dan is het geen lichamelijke depressie veroorzaakt door een gebrek aan serotonine of slecht functionerende neurotransmitters maar meer kansloos lijden en niet uit je shit situatie kunnen komen.
Daaromquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo klinkt het een stuk genuanceerder en daar ben ik het wel mee eens.
Dat zijn ze ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom
Mensen moeten zich niet aanstellen
Weten niet half wat een echte depressie is en wat de oorzaken zijn.
Triest kutleven hebben kansen laten lopen gebrek aan ambitie en dan maar zeggen dat je depressief bent
Hersens zitten wel fascinerend in elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als we ooit alles van de hersenen weten, wejoo.
Mensen worden echt teleurgesteld als blijkt dat we geen vrije wil hebben
En ook dit nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hoeft niet eens somber of negatief te zijn om depressief te zijn.
De meeste comedians enzo zijn jarenlang depressief.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook dit nee.
Ik lach nog vaak genoeg, mensen merken niet aan me dat ik depressief ben omdat ik zo'n goed schild heb ontwikkeld over de jaren heen
Robin Williamsquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste comedians enzo zijn jarenlang depressief.
En iedereen denkt dat ze altijd vrolijk zijn
Elan dit is echt kankerzieligquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom
Mensen moeten zich niet aanstellen
Weten niet half wat een echte depressie is en wat de oorzaken zijn.
Triest kutleven hebben kansen laten lopen gebrek aan ambitie en dan maar zeggen dat je depressief bent
heeft hij het specifiek over jou dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dit is echt kankerzielig
Eerst doen alsof je zo empathisch bent en een half uur later ben ik een aandachtshoer want ik heb maar 1 keer en niet 10 mezelf van het leven proberen te beroven dus ik zeg maar dat ik depressief ben
Het is gewoon dikke bullshit en een farce die hele diagnosticering in de psychiatrie er zijn maffia-contracten met grote medicijnfabrikanten en DBC-facturering waar mensen constant hun zakken lopen te vullen over de rug van hun 'zieke' patiënten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wat je zegt klopt gewoon Elan, alleen de conclusie die je eruit trekt raakt kant noch wal.
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heeft hij het specifiek over jou dan?
maar dan komen we op het punt waar Inso en ik het over hadden.quote:
Je doet steeds alsof dit specifiek over jou gaat beetje treurig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dit is echt kankerzielig
Eerst doen alsof je zo empathisch bent en een half uur later ben ik een aandachtshoer want ik heb maar 1 keer en niet 10 mezelf van het leven proberen te beroven dus ik zeg maar dat ik depressief ben
Wat bedoel je nou weer met die laatste zin dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
Maar bij komedianten is het een act om te overleven natuurlijk, een rol naar de buitenwereld toe terwijl fokkie gewoon heel erg aanwezig is op FOK! wat vrijwillig is en waar hij niemand verantwoording schuldig is.
Ik vind je op FOK! nogal een vrolijke jongen voor iemand die claimt klinisch depressief te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met die laatste zin dan?
Prima. Dit is inderdaad hoe jij bent en niet de elan die interesse lijkt te tonen en begrip.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet steeds alsof dit specifiek over jou gaat beetje treurig.
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind je op FOK! nogal een vrolijke jongen voor iemand die claimt klinisch depressief te zijn.
daar weet ik alles van uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Moet ik dan de hele dag gaan janken hier? Doe ik ook niemand een plezier mee hoor
Ben jij niet gewoon autistisch lieve jongen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je zelf voelt dat je depressief bent is dat genoeg om hulp te zoeken toch
Omdat er altijd wel iemand hapt op ELans ongenuanceerdheidquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
waarom eindigt het nou weer in ruzie
Prima .quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Dit is inderdaad hoe jij bent en niet de elan die interesse lijkt te tonen en begrip.
huh hoe kom je daar opquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon autistisch lieve jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |