SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Beide zou ik doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze is schattig.
Effy is gewoon geil
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDb
Vond hem eerst enorm kut maar ben nu door seizoen 1 heen (10 eps) en ben wel nieuwsgierig geworden verhaallijn is beter geworden.
Komt sowieso een tweede seizoen.
Hoop dat ze in The Maze Runner 2 wat scenes heeft met wat minder kleding aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide zou ik doen
[..]
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komen
Er zijn pas 10 afleveringen van uit dus valt mee seizoen 2 komt pas in 2015. Michael Bay regisseert de serie die van Transformers en zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide zou ik doen
[..]
misschien checken, al is de drempel nu hoog als je er echt in moet komen
Moet daar het eerste deel nog van kijken. Maar is een aanrader dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat ze in The Maze Runner 2 wat scenes heeft met wat minder kleding aan
Ooh Michael Bay is een kutregisseur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn pas 10 afleveringen van uit dus valt mee seizoen 2 komt pas in 2015. Michael Bay regisseert de serie die van Transformers en zo.
Nee wtf is dat man met iedereenquote:
quote:
jullie UI's zijn best identiekquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wtf is dat man met iedereen
Ik vond hem tof.
Jennifer Lawrence speelde sowieso haar beste deel tot nu toe.
En dat einde met Peeta
Verschil is alleen dat ik een knappere Brit in mijn UI hebquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
jullie UI's zijn best identiek
Ja man is het ook kutserie eigenlijk met al die clichés maar toch wel grappig op een of andere manier heb alle Transformers ook gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet daar het eerste deel nog van kijken. Maar is een aanrader dus.
[..]
Ooh Michael Bay is een kutregisseur.
Vond het echt teveel liefdesdrama geworden zonder te willen spoileren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wtf is dat man met iedereen
Ik vond hem tof.
Jennifer Lawrence speelde sowieso haar beste deel tot nu toe.
En dat einde met Peeta
zo in die arena was juist chillquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het echt teveel liefdesdrama geworden zonder te willen spoileren.
Ja maar het politieke aspect wat nu uitvergroot wordt is ook wel interessantquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo in die arena was juist chill
beetje murderen beetje drama daarmee
dit was niks
Ja dat was wreed deel 2 was alweer kaka dat ze alles totaal kapot gingen maken zo enorm over de topquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo in die arena was juist chill
beetje murderen beetje drama daarmee
dit was niks
ik kijk dat niet dus ik sla de serie maar overquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man is het ook kutserie eigenlijk met al die clichés maar toch wel grappig op een of andere manier heb alle Transformers ook gezien
Ik vond dat juist enorm zwak, had veel beter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het politieke aspect wat nu uitvergroot wordt is ook wel interessant
veel christenen vinden die film juist slechtquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
Had je Noah gezien Inso die film raakt me echt diep als Christen.
Die vond ik dan weer tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
Had je Noah gezien Inso die film raakt me echt diep als Christen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |