• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Was ze ook in Eigen huis en Tuin?quote:
DIt wordt door het publiek als een gimmick gezien, de rest als 'normaal''quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat valt er aan te pikken? Je gaat 't toch ook niet verbieden als iemand graag in het Nederlands zingt? Of liever nooit een broek aantrekt als je optreedt, zoals OG3NE?
Wendy ook.Zelfs lantaarnpalen in Ethiopie zijn dikker.quote:
Oh dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
Niet zo enthousiast over de keuze van Emmaly qua nummer.
Oh nee tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Emmaly sneuvelt stop ik met kijken. Ergens ben ik bang dat het nog gaat gebeuren ook
ik denk dat die 4de eruit gaat die kerelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee tochAlhoewel men wel wegloopt met Romy en die rooie.
Dennis ja!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat die 4de eruit gaat die kerel
De verkorte versie, budget was opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog een keer Chanel? Ff thee zetten dan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zie je eerst die spillebenen van Ferry, daarna die heipalen van die plamuurmeid
So much winquote:
hoop dat ze van te voren tegen het publiek heeft vertelt dat ze niet mogen meeklappen anders wordt het weer zo ongemakkelijkquote:
Dat was mooi, die pijnlijke stilte daarnaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoop dat ze van te voren tegen het publiek heeft vertelt dat ze niet mogen meeklappen anders wordt het weer zo ongemakkelijk
Hoe groot is zij? 1,90?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zie je eerst die spillebenen van Ferry, daarna die heipalen van die plamuurmeid
Ferry is volgens mij echt zo'n catwalkmodel die op stiletto's heupwiegend overal rondlooptquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
toch een faal als een man in een jurk beter sex weet over te dragen dan renee die erna optrad
alle bn-ers zijn politiek correct.. kijk maar naar die walgelijke anti pieten dingen op tvquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Diep in z'n hart heeft Ali geheid de pest aan homo's
joh het is gewoon xFactor 2.1, we moeten het accepterenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef iBenny het volgende:
The Voice, het programma dat draait om de stem ipv een act. Daarom zijn er dit jaar groepjes, mannen als vrouwen en mogen kandidaten ca. 30 seconden zingen
maar daarom denkt ie het welquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle bn-ers zijn politiek correct.. kijk maar naar die walgelijke anti pieten dingen op tv
Eloy Smit had, vergeleken met deze groep, zo door kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit groepje is vocaal het slechts (Ferry uitgezonderd)
Het is gewoon fak-king kut... Verneukerij van een tof concept.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh het is gewoon xFactor 2.1, we moeten het accepteren
het is ieder jaar een stukje erger aan het wordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon fak-king kut... Verneukerij van een tof concept.
Dat is toch die jongen die tegen David moestquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Eloy Smit had, vergeleken met deze groep, zo door kunnen gaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:29 schreef iBenny het volgende:
Kan team Trijntje niet gewoon de finale zijn?
Had ze de boel ook leeggegeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Berget Lewis is niet leuk.
Had haar gezien bij restaurant Vandaag in amsterdam, arrogante kop
Ja, Eloy schijnt een platencontract te hebben gekregen!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die tegen David moest
Die was super!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwartwitgroen. Ik vind hem beter dan Sjors...
ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwartwitgroen. Ik vind hem beter dan Sjors...
Ik vond het onterecht dat hij eruit ging, maar Trijntje heeft altijd haar favorietenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, Eloy schijnt een platencontract te hebben gekregen!!!!
Trijn zat het sekur weer te enjoyen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Verassing voor jeselluf.
Schijt toch op, Trijn.
Tis van een tukker ... Die vertalen sowieso al slechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
in het Engels was het veel beter geweest, sommige nummers vertalen beroerd
Bij mij doet het behoorlijk pijn anders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Klinkt niet slecht, maar er zit iets jankerigs overheen
Zoiets. Ik weet het niet. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Klinkt niet slecht, maar er zit iets jankerigs overheen
Coachen ze dan ook daadwerkelijk? Nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
Dit is typisch weer een gevalletje volume-op-11-en-gaaaaaaan-coaching van Trijntje.
Ze stuurt ze naar soortgelijke adlibfanatenvriendjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coachen ze dan ook daadwerkelijk? Nooit wat van gemerkt
Jawel, ons kent ons....quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef mootie het volgende:
Kom op zeg, dit was een enorme misser, dit kunnen ze niet prachtig noemen. Ik herhaal, dit kunnen ze niet prachtig noemen.
Er is een geen wagon over heen geredenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
Dit is typisch weer een gevalletje volume-op-11-en-gaaaaaaan-coaching van Trijntje.
Aguileraquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En blijkt ook weer hoe Aguilera kan doseren en meisje van Antje niet.
Als je daar David mee bedoelt ga ik keihard lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef style2k het volgende:
bryan adams Wannabee mag ook naar huis eigenlijk
Nouuuuu... Niet dat het me uitmaakt verder, want ik ben fan van Christina, maar die is toch wel heel erg van de maniertjes...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En blijkt ook weer hoe Aguilera kan doseren en meisje van Antje niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef style2k het volgende:
bryan adams Wannabee mag ook naar huis eigenlijk
quote:
dat is niet iets waar je op hoeft te hopen, gebeurt welquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Trijn, echt, verlies het ESF met 2 punten.
Daar hoor ik diversiteit. Romy vliegt uit de bocht met adlibs of ze bromt. Aguilera (geen fan hier) varieert onwijs in dat nummer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nouuuuu... Niet dat het me uitmaakt verder, want ik ben fan van Christina, maar die is toch wel heel erg van de maniertjes...
Hij spuit je helemaal vol en gaat dan slapen.quote:
Oh ja dat kan ze wel jaquote:
Ze wil dat hij zijn hoofd uitschakelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Cee het volgende:
Hou nou toch goftedomme je waffel een keer, mens.
Trijntje lust geen kleintjequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef hunter2011 het volgende:
Trijn houdt toch van donkere mannen
Ha, jij ziet het dus ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij spuit je helemaal vol en gaat dan slapen.
Heeft Trijn dan een hoofd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil dat hij zijn hoofd uitschakelt.
Dat is dus hoe Trijn werkt?
Straalt ie uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Egoïstisch, geen idee waarom ik dat denk.
Ik las 'ketsen'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je mij hard wil kwetsen moet je me kaarten cadeau doen voor die voorstelling
De Trein bepaalt alles en laat een Haagse nou lekker eigenwijs zijn...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Trijntje:"Niet persoonlijk, maar ik heb een voorkeur voor David en Romy."
maar uit de bocht gieren doet ze niet, nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef MissJ het volgende:
omg dit wordt een verkrachting van jewelste
moest laatst bij de hema zijn, stond een meisje achter de kassa die had zelfs de dikke laag plamuur op haar lippen gedaan van hetzelfde spul dat ze ook op haar gezicht gesmeerd hadquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef hunter2011 het volgende:
Damn, ze draagt zelf bij zo'n workshop giga plamuursel
Daar is het nummer ook voor gemaakt .. jaarlijks pfff 20000 +quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef MissJ het volgende:
omg dit wordt een verkrachting van jewelste
RTL heeft een lijstje met twintig nummers waar ze uit mogen kiezen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef style2k het volgende:
echt ik snap niet dat die profesionele lui na 100000 tallenten jacht nog steeds van die slechte nummer keuzes maken . echt belachelijk.
precies!quote:
Ze gaat om met bergit, dus die zal als ze op visite is haar pot thuis wel vol schijten.quote:
Das waarquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Cee het volgende:
Kijk, Ali is misschien een dwaas af en toe, maar hij kijkt tenminste nog verder dan alleen de rek van de stembanden.
True. Maar of April en Dingetje cd's verkopen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Cee het volgende:
Kijk, Ali is misschien een dwaas af en toe, maar hij kijkt tenminste nog verder dan alleen de rek van de stembanden.
Het loopt uit, terwijl het langer was vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Lopen we uit of duurt het nu gewoon langer?
Nee, verkapt donatie-voor-Ebola optreden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef Pheno het volgende:
"Ik wil geven" Man is dit het lijflied van KLB of zo?
Uitloop. zoals gewoonlijk. Ze begonnen ook later als gepland. Ook zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Lopen we uit of duurt het nu gewoon langer?
Antje haar vriendjes bij de tv stemmen, dus die is sowieso door.quote:
antje is toch van de publieke omroep?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Antje haar vriendjes bij de tv stemmen, dus die is sowieso door.
Wat een toestandquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het loopt uit, terwijl het langer was vandaag
Connecties jonguh!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
antje is toch van de publieke omroep?
ons kent ons in Hillywoodquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En huilen...helpt ook goed bij stemmersquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Antje haar vriendjes bij de tv stemmen, dus die is sowieso door.
Echt een talent......quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Pheno het volgende:
Nou, dit zorgt er echt voor dat ik die app ga downloaden Jamai....
Ons kent ons.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Stickertje het volgende:
gezellig op een bed samen over aanranding zingen
Antjequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Koen66 het volgende:
David en Emmaly lijken me een zekerheidje qua doorgaan, wie de 3e
Bingo!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Bijzondere avond. Meer talent dan ooit tevoren. Geneautuh. Voelen. Beleven.
Check check check
Ik heb "hoe cool is dat?" nog geen een keer gehoord.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Check check check
we hebben een volle bingo kaart als iemand zegt dat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Check check check
daar zou het publiek toch niet gevoelig voor moeten zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef MissJ het volgende:
natuurlijk, op Romy. Ook alleen maar omdat ze "de dochter van" is
Alsof die stemmers Antje M kennen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef MissJ het volgende:
natuurlijk, op Romy. Ook alleen maar omdat ze "de dochter van" is
Ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had hem liever door zien gaan dan Romy
Romy heeft wel altijd glitter-galajurkjes, leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had hem liever door zien gaan dan Romy
De minst opvallende... Dit is het "Wie?!"-seizoenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef style2k het volgende:
het maakt nie uit hoe goed iemand is . het staat toch allemaal al vast wie er wanneer door gaan.
dat welquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Romy heeft wel altijd glitter-galajurkjes, leuk om te kijken
Vast met een cameraman een kind aan het maken?quote:
vast wel een negert beschikbaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast met een cameraman een kind aan het maken?
Wie? Emmalyyyyyyquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De minst opvallende... Dit is het "Wie?!"-seizoen
Kom op, dat kan je na gisteren toch niet meer zeggen? Inmiddels ken je als vaste kijker toch wel alle kandidaten die er nog in zitten? Er is geen gebrek aan opvallende/kleurrijke kandidaten die goed kan zingen: Sjors die het gevoelige lied in de eigen taal zingt, Emmaly met spectaculaire uithalen en show, Romy met het gevoeligere vocale krachtwerk, David die muzikaal is tot op het bot, een goed trio (1 wat zwakkere schakel, dat wel), ..quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De minst opvallende... Dit is het "Wie?!"-seizoen
Romy heeft meer bagage dan Dennis. Dennis is een topgozer en de beste reclame die het ministerie van Defensie kan krijgen maar hij is net begonnen met serieus te zingen terwijl de andere drie veel meer ervaring met muziek hebben. Dat was het verschil.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dennis verdiende het te winnen van iedereen behalve Emmaly. Jammer van het kutpubliek dat stemt op Vromy
Haar mammie is d'r bagage, bedoel je? Want ze heeft er toch alles aan gedaan zich ertegen te verzetten en zingt pas sinds kort? Romy is onervaren en dat zag je goed terug aan hoe ze het liedje van gisteravond totaal om zeep hielp. Het was gruwelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kom op, dat kan je na gisteren toch niet meer zeggen? Inmiddels ken je als vaste kijker toch wel alle kandidaten die er nog in zitten? Er is geen gebrek aan opvallende/kleurrijke kandidaten die goed kan zingen: Sjors die het gevoelige lied in de eigen taal zingt, Emmaly met spectaculaire uithalen en show, Romy met het gevoeligere vocale krachtwerk, David die muzikaal is tot op het bot, een goed trio (1 wat zwakkere schakel, dat wel), ..
Hoezo niet opvallend?
Zo iemand als Dennis - topgozer, daar niet van - stond een paar jaar geleden nog in de halve Finale (Chris).
[..]
Romy heeft meer bagage dan Dennis. Dennis is een topgozer en de beste reclame die het ministerie van Defensie kan krijgen maar hij is net begonnen met serieus te zingen terwijl de andere drie veel meer ervaring met muziek hebben. Dat was het verschil.
Yep. Vocaal gezien vond ik Kelly beter, ik denk dat ze voor Megan koos omdat Megan volgens haar snel bijleert en omdat ze het mindere vocale compenseert met een beter optreden.quote:
Het draait toch om de stem?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Yep. Vocaal gezien vond ik Kelly beter, ik denk dat ze voor Megan koos omdat Megan volgens haar snel bijleert en omdat ze het mindere vocale compenseert met een beter optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |