• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Was ze ook in Eigen huis en Tuin?quote:
DIt wordt door het publiek als een gimmick gezien, de rest als 'normaal''quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat valt er aan te pikken? Je gaat 't toch ook niet verbieden als iemand graag in het Nederlands zingt? Of liever nooit een broek aantrekt als je optreedt, zoals OG3NE?
Wendy ook.Zelfs lantaarnpalen in Ethiopie zijn dikker.quote:
Oh dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
Niet zo enthousiast over de keuze van Emmaly qua nummer.
Oh nee tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Emmaly sneuvelt stop ik met kijken. Ergens ben ik bang dat het nog gaat gebeuren ook
ik denk dat die 4de eruit gaat die kerelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee tochAlhoewel men wel wegloopt met Romy en die rooie.
Dennis ja!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat die 4de eruit gaat die kerel
De verkorte versie, budget was opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog een keer Chanel? Ff thee zetten dan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zie je eerst die spillebenen van Ferry, daarna die heipalen van die plamuurmeid
So much winquote:
hoop dat ze van te voren tegen het publiek heeft vertelt dat ze niet mogen meeklappen anders wordt het weer zo ongemakkelijkquote:
Dat was mooi, die pijnlijke stilte daarnaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoop dat ze van te voren tegen het publiek heeft vertelt dat ze niet mogen meeklappen anders wordt het weer zo ongemakkelijk
Hoe groot is zij? 1,90?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zie je eerst die spillebenen van Ferry, daarna die heipalen van die plamuurmeid
Ferry is volgens mij echt zo'n catwalkmodel die op stiletto's heupwiegend overal rondlooptquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
toch een faal als een man in een jurk beter sex weet over te dragen dan renee die erna optrad
alle bn-ers zijn politiek correct.. kijk maar naar die walgelijke anti pieten dingen op tvquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Diep in z'n hart heeft Ali geheid de pest aan homo's
joh het is gewoon xFactor 2.1, we moeten het accepterenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef iBenny het volgende:
The Voice, het programma dat draait om de stem ipv een act. Daarom zijn er dit jaar groepjes, mannen als vrouwen en mogen kandidaten ca. 30 seconden zingen
maar daarom denkt ie het welquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle bn-ers zijn politiek correct.. kijk maar naar die walgelijke anti pieten dingen op tv
Eloy Smit had, vergeleken met deze groep, zo door kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit groepje is vocaal het slechts (Ferry uitgezonderd)
Het is gewoon fak-king kut... Verneukerij van een tof concept.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh het is gewoon xFactor 2.1, we moeten het accepteren
het is ieder jaar een stukje erger aan het wordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon fak-king kut... Verneukerij van een tof concept.
Dat is toch die jongen die tegen David moestquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Eloy Smit had, vergeleken met deze groep, zo door kunnen gaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:29 schreef iBenny het volgende:
Kan team Trijntje niet gewoon de finale zijn?
Had ze de boel ook leeggegeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Berget Lewis is niet leuk.
Had haar gezien bij restaurant Vandaag in amsterdam, arrogante kop
Ja, Eloy schijnt een platencontract te hebben gekregen!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die tegen David moest
Die was super!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwartwitgroen. Ik vind hem beter dan Sjors...
ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwartwitgroen. Ik vind hem beter dan Sjors...
Ik vond het onterecht dat hij eruit ging, maar Trijntje heeft altijd haar favorietenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, Eloy schijnt een platencontract te hebben gekregen!!!!
Trijn zat het sekur weer te enjoyen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Verassing voor jeselluf.
Schijt toch op, Trijn.
Tis van een tukker ... Die vertalen sowieso al slechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
in het Engels was het veel beter geweest, sommige nummers vertalen beroerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |