Bij mij doet het behoorlijk pijn anders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Klinkt niet slecht, maar er zit iets jankerigs overheen
Zoiets. Ik weet het niet. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Klinkt niet slecht, maar er zit iets jankerigs overheen
Coachen ze dan ook daadwerkelijk? Nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
Dit is typisch weer een gevalletje volume-op-11-en-gaaaaaaan-coaching van Trijntje.
Ze stuurt ze naar soortgelijke adlibfanatenvriendjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coachen ze dan ook daadwerkelijk? Nooit wat van gemerkt
Jawel, ons kent ons....quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef mootie het volgende:
Kom op zeg, dit was een enorme misser, dit kunnen ze niet prachtig noemen. Ik herhaal, dit kunnen ze niet prachtig noemen.
Er is een geen wagon over heen geredenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
Dit is typisch weer een gevalletje volume-op-11-en-gaaaaaaan-coaching van Trijntje.
Aguileraquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En blijkt ook weer hoe Aguilera kan doseren en meisje van Antje niet.
Als je daar David mee bedoelt ga ik keihard lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef style2k het volgende:
bryan adams Wannabee mag ook naar huis eigenlijk
Nouuuuu... Niet dat het me uitmaakt verder, want ik ben fan van Christina, maar die is toch wel heel erg van de maniertjes...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En blijkt ook weer hoe Aguilera kan doseren en meisje van Antje niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef style2k het volgende:
bryan adams Wannabee mag ook naar huis eigenlijk
quote:
dat is niet iets waar je op hoeft te hopen, gebeurt welquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Trijn, echt, verlies het ESF met 2 punten.
Daar hoor ik diversiteit. Romy vliegt uit de bocht met adlibs of ze bromt. Aguilera (geen fan hier) varieert onwijs in dat nummer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nouuuuu... Niet dat het me uitmaakt verder, want ik ben fan van Christina, maar die is toch wel heel erg van de maniertjes...
Hij spuit je helemaal vol en gaat dan slapen.quote:
Oh ja dat kan ze wel jaquote:
Ze wil dat hij zijn hoofd uitschakelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Cee het volgende:
Hou nou toch goftedomme je waffel een keer, mens.
Trijntje lust geen kleintjequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef hunter2011 het volgende:
Trijn houdt toch van donkere mannen
Ha, jij ziet het dus ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij spuit je helemaal vol en gaat dan slapen.
Heeft Trijn dan een hoofd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil dat hij zijn hoofd uitschakelt.
Dat is dus hoe Trijn werkt?
Straalt ie uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Egoïstisch, geen idee waarom ik dat denk.
Ik las 'ketsen'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je mij hard wil kwetsen moet je me kaarten cadeau doen voor die voorstelling
De Trein bepaalt alles en laat een Haagse nou lekker eigenwijs zijn...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Trijntje:"Niet persoonlijk, maar ik heb een voorkeur voor David en Romy."
maar uit de bocht gieren doet ze niet, nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef MissJ het volgende:
omg dit wordt een verkrachting van jewelste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |