Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
Jazeker. Hopelijk wordt het ook wat, dus we zullen het zien
Net gebeld met een afwijzing dus dat is dan wel weer jammer.
Staat er al op van vorig jaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Is de erwtensoep een recept die op je site komt? Zo ja dan ga ik hem eens proberen.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
Erwtensoep
[..]
Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?
Bij 1 gaat het lukken
Natuurlijk gaat het lukkenquote:
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat er al op van vorig jaar.Foto is wel een beetje bagger, maar het is dan ook geen mooie soep.
Het is echte hele dikke erwtensoep.
http://www.seasonwithlove.nl/de-enige-echte-dikke-erwtensoep/
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.
Maar ik ga hem een keer uitproberen!
Ik ben trots op jullie.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.Maarja, gezond enzo.
Geloof ik ook wel, moet niet bij de pakken neer gaan zitten. Schieten we niets mee opquote:
Thanks.quote:
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Wat hebben jullie trouwens in Praag gegeten?
Toen ik er was, was er net buiten Praag een hotelletje waar we iedere keer gingen eten. Eten was keilekker en veel, en spotgoedkoop.
Alleen groenten kenden ze niet echt daar.
Hoe kan een hamburger tegenvallen?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.! En één avond een enorme hamburger, waar we al maanden naar uit keken. Maar die viel een beetje tegen.
Lekkerste was mijn eend, met rode kool en dumplings. 4 euro.!
Als ze dat soort huiselijke eten hier in Nederland zouden serveren, dan zou ik daar echt zo gaan eten.
Het is zo fijn om uit te eten en niet standaard altijd patat te krijgen.
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan een hamburger tegenvallen?
Ja, dat is niet de traditie in Nederland lijkt het. Uit eten neem je iets exotisch.
Nouja, dat is niet bepaald Nederlands eten. Lekkere stamppotten en dergelijke.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.![]()
En de hamburger was wel lekker hoor, maar op internet hadden we plaatjes gezien en daar leek die nog fouter en dus lekkerder.En hij was voor Praagse begrippen wel duur, 12 euro. Daar had ik liever nog meer Tsjechisch eten van gehaald.
Tof als je een direwolf mee kan nemen naar je werk of zo. Ze hebben denk ik alleen geen mand in dat formaat voor thuis waar ie in kan luieren.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Kleine keffertjes.Echte honden zijn groot.
Wij zagen laatst een hele mooie, leek wel een wolf.
Eens. Hoewel er ook kleintjes zijn die wel enorm tof zijn. Zoals teckelsquote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Donna doesn't agreequote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/quote:
He bah, wat naar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Dus dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Whooquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Wtf. Nasty man.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook bekende verkeersperikelen. Maar goed, de ABS werkt dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...
In 1 week tot 3x toe een vrachtwagen die moet invoegen, so far so good. Maar die gaan niet zo snel dus die zit richting einde invoegstrook op 60, misschien 70. Daarachter uiteraard ook auto's. Kom je zelf aan met 130 km/h op de linkerbaan (ruimte maken voor het invoegende verkeer) en dan nog heb je figuren die dan achter die vrachtwagen vandaan met 60 nogmaals naar links zwaaien en dan ook op de linkerbaan terecht komen. Kan je dus vol in de ankers om er niet op te klappen.
Die zijn mijn favorietquote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...
In 1 week tot 3x toe een vrachtwagen die moet invoegen, so far so good. Maar die gaan niet zo snel dus die zit richting einde invoegstrook op 60, misschien 70. Daarachter uiteraard ook auto's. Kom je zelf aan met 130 km/h op de linkerbaan (ruimte maken voor het invoegende verkeer) en dan nog heb je figuren die dan achter die vrachtwagen vandaan met 60 nogmaals naar links zwaaien en dan ook op de linkerbaan terecht komen. Kan je dus vol in de ankers om er niet op te klappen.
Damn man!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jeejquote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Mijn autootje is weer schoon en veilig
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn mijn favorietIk heb een dopje als auto, en mensen hebben de neiging om er nog even net voor te schieten, want het is toch een miepjes-auto met een blondje achter het stuur. Dat zal ook wel, maar deze miepjes-auto rijdt net zo hard als de rest en mag net zo hard in de ankers
zelfde situatie 9 jaar terug. Alleen wij hadden geen abs. En knalde er boven opquote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook bekende verkeersperikelen. Maar goed, de ABS werkt dus.
Dit ja. Nu kan ik meestal wel goed zien aan de voorkant (via de spiegel) wat er aan komt en anticipeer ik daar ook op (als ik normaal wel zou invoegen maar nu zie dat het een flink sportieve BWM of Porsche is dan wacht ik voor zekerheid nog maar even) dus voeg je simpelweg niet nogmaals in als je nog maar 60 rijd en je ziet dat er volk aan komt op de linkerbaan, dopje of niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn mijn favorietIk heb een dopje als auto, en mensen hebben de neiging om er nog even net voor te schieten, want het is toch een miepjes-auto met een blondje achter het stuur. Dat zal ook wel, maar deze miepjes-auto rijdt net zo hard als de rest en mag net zo hard in de ankers
ohja dit. Mensen met fatsoen gaan een plekje opzij. Mensen die met 60 invoegen moeten ze van de weg bannenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. Nu kan ik meestal wel goed zien aan de voorkant (via de spiegel) wat er aan komt en anticipeer ik daar ook op (als ik normaal wel zou invoegen maar nu zie dat het een flink sportieve BWM of Porsche is dan wacht ik voor zekerheid nog maar even) dus voeg je simpelweg niet nogmaals in als je nog maar 60 rijd en je ziet dat er volk aan komt op de linkerbaan, dopje of niet.
Neejquote:
Leuk ja. Of mensen die druk met iets anders bezig zijn behalve op de weg letten. Nee, want wat Truus appt is veel belangrijker! En ach, dat gezin dat je daar de vangrail indrukt, dat is jouw schuld toch niet? Hadden ze maar uit moeten kijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dit. Mensen met fatsoen gaan een plekje opzij. Mensen die met 60 invoegen moeten ze van de weg bannenzijn ook vaak van die fossiele in verre staat van ontbinding.
zelfs mijn schildpad is sneller
"Dat is eng!"quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Als je invoegt met 60 in zo'n situatie ben je mi een complete mongool.
Mensen, jullie hebben een gaspedaal. Gebruik dat ding eens een keer
Datquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ook dat. Ga dan fietsen.quote:
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeftquote:
Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'quote:
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Idd, veel geduld hebben sommigen niet op dat soort momenten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Je moet met het verkeer meerijden. Dus je zou kunnen stellen dat ze een gevaarlijke situatie veroorzaken. Artikeltje 5quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'
Aso's
Mensen hebben inderdaad geen geduld. En die spiegels zitten er voor de sier, die gebruiken ze toch niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Ja datquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Dat zeg ik. Parkinson. Net een jojo soms. Anticiperen is prima, maar je kan ook te ver doorslaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.
Het zijn echt zo vaak oudere mensen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat
En vooral oude mensen in een nieuwe auto zijn het ergste
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigensquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperkleversquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn echt zo vaak oudere mensen ja
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, niets geraakt. Ik stond stil en vond het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik haar niet vol had geraakt. Ik hield al rekening met een total-loss auto en veel gezeik met alle gevolgen. Verzekering, geen vervoer, geen geld voor nieuwe auto. Grappig hoe snel dingen voorbij flitsen in zo'n moment.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeld
Wat dan wel?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigens
Oh ja, die heb ik ook zo vaak meegemaaktquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ja echt he![]()
en bumperklevers. Tief op.
Precies dat. En de weg is dan zo smal dat je er niet voorbij kan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Jij rijd dan ook in een erg sportieve auto.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperklevers![]()
Ja aan m'n voorbumper![]()
Hehe nee hoor, ik rij best netjes meestal![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Jij wordt een echte scheurmutsquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga lekker onwijs langzaam rijden als ik straks mag auto rijden. Blijf alleen maar rechts en rem ruim op tijd af voor bochten en invoegstroken.
een Renault scenic?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een familyman auto, maar zonder Woezel & Pip zonneschermen. Samzz veracht mijn auto.
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
Niets mis met de DS3 overigens. Prima auto.
Misschien is een 45 autotje meer iets voor jouquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga lekker onwijs langzaam rijden als ik straks mag auto rijden. Blijf alleen maar rechts en rem ruim op tijd af voor bochten en invoegstroken.
Klinkt zo bekend hehquote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest hardop lachen
maar ja we wonen in dezelfde regio dat maakt het juist zo grappig
Prius?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een familyman auto, maar zonder Woezel & Pip zonneschermen. Samzz veracht mijn auto.
Inhalen is nooit een optie neequote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En de weg is dan zo smal dat je er niet voorbij kan bijvoorbeeld
Ik zou er ook wel een willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptIk vind ze leuk :$
Wilde wel een aanschaffen, maar het tweedehandsje wat ik gespot had overschreed mijn budget.
Dat scheelt!Ik verbaas me er nog steeds over hoe lang verzekeringskwesties soms schijnbaar moeten duren.Maar alles beter dan zelf letsel hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, niets geraakt. Ik stond stil en vond het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik haar niet vol had geraakt. Ik hield al rekening met een total-loss auto en veel gezeik met alle gevolgen. Verzekering, geen vervoer, geen geld voor nieuwe auto. Grappig hoe snel dingen voorbij flitsen in zo'n moment.
Collega van me heeft net een DS5 gekocht. Futuristisch ding van binnen haha.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
DS3 vind ik wel leuke auto trouwens, ook al zou het nooit mijn keuze zijn als ik het geld er voor had.
Helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker niet als het een ST versie betreft.
Dat weet ik niet hoor. Dat moet je aan art vragen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker niet als het een ST versie betreft.
Je bent high?quote:
Liedje. :$quote:
Verkeerde volgordequote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je in love? Heb je geslikt? Wil je met me knuffelen?
Voelde er niks van overigens.quote:
Ik ook niet. Toen ik van sept - dec 2008 iedere dag naar Amsterdam reed en het West-Friese landschap trotseerde. De A7 dan, maar toch...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?quote:
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?
Zullen we een wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Apart,heb je een hogere tolerantie?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
We volgen het wel bij Stop, Politie!.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Het was m'n eerste keer, dus geen idee. Van wiet ben ik altijd wel vlug high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Apart,heb je een hogere tolerantie?
Op naar de sportschool iig. Fijne avond allen!
Ik denk niet dat het zover komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We volgen het wel bij Stop, Politie!.
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat primaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Zo jammer dat ik altijd zo'n volgevreten kop op foto's heb.
Nouja, ik neem aan dat ze er leuk uit wil zien op foto's.quote:
Mijn eerste keer sloeg anders in als een bomquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Geen idee, het kwam niet van mij af.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat prima
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam niet van mij af.
[..]
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?Als het een bekende is weet hij dat vast en anders laat je toch testen?
Dat komt de verkeersveiligheid niet ten goede. We kunnen dit beter beslechten op het terras in de oude haven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Ik wil wel weten hoe het is. Maar moet nu fucking twee maanden wachten zonder iets gevoeld te hebben.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Kijk naar buiten en het voelt dan echt als 22.00uur, kent iemand dat gevoel?
quote:
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zitquote:
Oh okay, ik ben gerustgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik hoop het voor jullie ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zover komt hoor
We hadden er maar één.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Zou het zelf niet doen. Misschien voel je er niks van, maar een tweede halfje kan dan misschien iets triggerenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zit
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh okay, ik ben gerustgesteld
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.quote:
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.Maar ja, 2/3 werd high en ik niet. Beetje jammer.
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
DMquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet niet waar ik die troep moet halen, dat is mijn dilemma. Voor de rest zou ik best graag waus het nieuwe jaar in gaan.
Zo voelde ik me wel ja. Tering zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik kan iedereen een pil aanraden. Met goede vrienden en setting/voorbereiding. Als je weet waar je mee bezig bent is het risico nogal laag.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
jointje tot daar aan toe.. maar pillen heb ik altijd bagger gevonden en eng
Wat alle vrouwen slikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, geen medicatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek magquote:
Damn, dat is wel veel. 2 pil per man.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
Je hebt dezelfde gehad als ik en ik ook zoiets. Eerste keer 1.75 pilletjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Neejoh, ze zeggen altijd dat ze sterk zijn. Ik zou op z'n minst 1 pil per persoon rekenen, die hoef je niet in één keer te gebruiken. Wij beginnen met 1 en slikken dan nog 2 keer een halfje bij. Dan zit je er de hele avond wel in.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen slikken.Ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Weet ik, was ook dom.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Ik ben 250 kilo he.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
#hardgaan met je 180mg pillen
Gelukkig ben ik slank as fuckquote:
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminen
Dan merk je het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Jij niet alleenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Is dat bij jou sowieso al laag dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.quote:
Ik geloof niet dat ik deze vraag wil beantwoorden.quote:
Oh, dat zou al lekker snel zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek mag
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te rakenquote:
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.
Zelfs die slik ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Op die pil ga je toch ook hard?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
[..]
Zelfs die slik ik niet
Yupquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat bij jou sowieso al laag dan?
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omgingquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.Maar of het dan verstandig is om daarmee te gaan rotzooien is een tweede.
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, geen medicatie.
Ik ga het over twee maanden gewoon nog eens proberen en dan iets meer. Als het dan niet werkt pech gehad. Dan gebruik ik wel wat anders.
Hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
Medischquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?
Hard van de hormonenquote:
hmm oke dat wist ik niet, ik heb er echt de ballen verstand vanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.
Ahaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Wist ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Waar nam je 'm?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Je seratonine zal zo intens uitgeput raken dat je in een behoorlijk dip komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
Hoe komt dat dan? Of speel ik dan met je privé?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Nee, niet echt vol. Wel goede bodem gelegd omdat ik wist dat het wel verstandig was. Maar we zijn ook allebei ongeveer even lang en even zwaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.
Ik sta er soms ook wel van te kijken...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Op een andere manier, héquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.
Ik had je uitgelachen
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.quote:
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Tsja dan ga je al..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik ook niet, vroeger wel wat uitgeprobeerd maar geen behoefte aan verder.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik snap best dat mensen dingen willen proberen, heb ik ook wel eens aan zitten denken. En ik zeg nooit nooit. Maar ik ga er niet naar op zoekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!
Daar snap ik dus echt geen reet van.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
ohquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellen
Dank je meidquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimen
Ik kwam vroeger nog wel eens op een techno feestje...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik dacht: een jointje proberen kan geen kwaad. En dus vorig weekend stapje naar XTC gemaakt, aangezien ik dat altijd nog wilde proberen. En pep, maar dat was heeeel weinig. Werd alleen lekker energiek, maar ging er niet hard op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.
Een plakje worst bij de slager aangeboden krijgen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.
Ik ben helemaal clean. Geen behoefte om dat soort spul te gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Heb ook wel eens gedacht om cocaine te gebruiken. Maar dan zie je hoe het geëxtraheerd wordt en dan is de lol er ook wel af
En lekker filosoferen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Speed wil ik een keer proberen. Gewoon om te weten hoe het is en hoe je lichaam en hersenen op reageren.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef Myraela het volgende:
Coke of speed trekken me echt totaal niet.
Ik heb de eerste keren nogal wat problemen besproken. Heb veel aan de kant kunnen zetten.quote:
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.
Testen, goed voor bereiden (vitamine c!!!!!!) en genoeg water drinken in een chille en vertrouwde setting.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef twi het volgende:
Zolang drugs geen "behoefte" is, is het prima toch? Zolang het incidentele leuke ervaringen blijven, is er weinig mis mee. En wat er wordt gezegd, je bent er niet door van de kaart, je kunt er lekker mee chillen en als je niet van de eerste de beste randdebiel op de straat je spul koopt, kan er ook weinig fout gaan.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Leuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat ik opmerk als onbewuste handelingen die je normaal doet hardop in je hoofd langskomen. Soort link tussen het subconsious en je egoquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dan drink je nooit?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik drink nooit doordeweeks
Behalve als Ajax voetbalt.
Eens. Mijn hoofd is ook wel eens 'vol' van gedachten maar dat voelt compleet anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.
Ja ik hoopte stiekem dat dat dus een keer had gebeuren, maar helaas, ze was me al eerder zatquote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
En de seks is gewoon hemels. Dat ook.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Helemaal gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
Tof om later weer eens terug te lezen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.
Nu ben ik jaloers.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Maar voetballen is wat anders als spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef S15 het volgende:
[..]
We spelen nog redelijk vaak doordeweeks hoor
Dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar voetballen is wat anders als spelen
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"
Prostaattroubles
Beetje ajacieden jennen moet kunnen toch.quote:
Daarom drink ik ook zoveel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan?
Jij was voor fey toch? Nuff said.
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
Ik weet wel iemand.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenIk kan vast wat lijntjes uitleggen
Top. Ik heb opslagruimte.quote:
Ik gooi liever een pretpinda in mijn giechelquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij haze eigenlijk ook al. Lijkt soms alsof je een uur op de wc zit.
Waaaat?quote:
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.quote:
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.![]()
Bogie kijkt danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.
Aparte kink.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.
* artelligence geeft knuffelquote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
Ja, logisch wel. Met de deur open vind ik gek genoeg ook fijner.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.
Ik heb zin om te blowen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
Ik ben aan het blowenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
De badkamer is gewoon zo klein.Is fijner met de deur open.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Verkeerde quote?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Sorry, ik ben alleen van de hard-drugsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Dan gaan we een keer lekker een spuitje zetten met zijn tweetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, ik ben alleen van de hard-drugs
poessiequote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik neem afstand van jullie junken.
Slaap lekker.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poessie
Als je niet slikt ben je hommo
Das koud johquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
De badkamer is gewoon zo klein.Is fijner met de deur open.
Je bent toch juist homo als je slikt als man zijndequote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poessie
Als je niet slikt ben je hommo
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch juist homo als je slikt als man zijnde?
Scherpquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
thatsthejoke.jpgquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |