Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'quote:
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Als je invoegt met 60 in zo'n situatie ben je mi een complete mongool.
Mensen, jullie hebben een gaspedaal. Gebruik dat ding eens een keer
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Idd, veel geduld hebben sommigen niet op dat soort momenten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Je moet met het verkeer meerijden. Dus je zou kunnen stellen dat ze een gevaarlijke situatie veroorzaken. Artikeltje 5quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'
Aso's
Mensen hebben inderdaad geen geduld. En die spiegels zitten er voor de sier, die gebruiken ze toch niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Ja datquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Dat zeg ik. Parkinson. Net een jojo soms. Anticiperen is prima, maar je kan ook te ver doorslaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.
Het zijn echt zo vaak oudere mensen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat
En vooral oude mensen in een nieuwe auto zijn het ergste
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigensquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperkleversquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn echt zo vaak oudere mensen ja
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, niets geraakt. Ik stond stil en vond het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik haar niet vol had geraakt. Ik hield al rekening met een total-loss auto en veel gezeik met alle gevolgen. Verzekering, geen vervoer, geen geld voor nieuwe auto. Grappig hoe snel dingen voorbij flitsen in zo'n moment.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeld
Wat dan wel?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigens
Oh ja, die heb ik ook zo vaak meegemaaktquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ja echt he![]()
en bumperklevers. Tief op.
Precies dat. En de weg is dan zo smal dat je er niet voorbij kan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Jij rijd dan ook in een erg sportieve auto.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperklevers![]()
Ja aan m'n voorbumper![]()
Hehe nee hoor, ik rij best netjes meestal![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |