Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
Jazeker. Hopelijk wordt het ook wat, dus we zullen het zien
Net gebeld met een afwijzing dus dat is dan wel weer jammer.
Staat er al op van vorig jaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Is de erwtensoep een recept die op je site komt? Zo ja dan ga ik hem eens proberen.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
Erwtensoep
[..]
Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?
Bij 1 gaat het lukken
Natuurlijk gaat het lukkenquote:
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat er al op van vorig jaar.Foto is wel een beetje bagger, maar het is dan ook geen mooie soep.
Het is echte hele dikke erwtensoep.
http://www.seasonwithlove.nl/de-enige-echte-dikke-erwtensoep/
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.
Maar ik ga hem een keer uitproberen!
Ik ben trots op jullie.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.Maarja, gezond enzo.
Geloof ik ook wel, moet niet bij de pakken neer gaan zitten. Schieten we niets mee opquote:
Thanks.quote:
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Wat hebben jullie trouwens in Praag gegeten?
Toen ik er was, was er net buiten Praag een hotelletje waar we iedere keer gingen eten. Eten was keilekker en veel, en spotgoedkoop.
Alleen groenten kenden ze niet echt daar.
Hoe kan een hamburger tegenvallen?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.! En één avond een enorme hamburger, waar we al maanden naar uit keken. Maar die viel een beetje tegen.
Lekkerste was mijn eend, met rode kool en dumplings. 4 euro.!
Als ze dat soort huiselijke eten hier in Nederland zouden serveren, dan zou ik daar echt zo gaan eten.
Het is zo fijn om uit te eten en niet standaard altijd patat te krijgen.
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan een hamburger tegenvallen?
Ja, dat is niet de traditie in Nederland lijkt het. Uit eten neem je iets exotisch.
Nouja, dat is niet bepaald Nederlands eten. Lekkere stamppotten en dergelijke.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.![]()
En de hamburger was wel lekker hoor, maar op internet hadden we plaatjes gezien en daar leek die nog fouter en dus lekkerder.En hij was voor Praagse begrippen wel duur, 12 euro. Daar had ik liever nog meer Tsjechisch eten van gehaald.
Tof als je een direwolf mee kan nemen naar je werk of zo. Ze hebben denk ik alleen geen mand in dat formaat voor thuis waar ie in kan luieren.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Kleine keffertjes.Echte honden zijn groot.
Wij zagen laatst een hele mooie, leek wel een wolf.
Eens. Hoewel er ook kleintjes zijn die wel enorm tof zijn. Zoals teckelsquote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Donna doesn't agreequote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/quote:
He bah, wat naar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Dus dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Whooquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Wtf. Nasty man.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook bekende verkeersperikelen. Maar goed, de ABS werkt dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...
In 1 week tot 3x toe een vrachtwagen die moet invoegen, so far so good. Maar die gaan niet zo snel dus die zit richting einde invoegstrook op 60, misschien 70. Daarachter uiteraard ook auto's. Kom je zelf aan met 130 km/h op de linkerbaan (ruimte maken voor het invoegende verkeer) en dan nog heb je figuren die dan achter die vrachtwagen vandaan met 60 nogmaals naar links zwaaien en dan ook op de linkerbaan terecht komen. Kan je dus vol in de ankers om er niet op te klappen.
Die zijn mijn favorietquote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan me de schrik goed voorstellen. Iedereen is natuurlijk een goede chauffeur, maar sommige acties...
In 1 week tot 3x toe een vrachtwagen die moet invoegen, so far so good. Maar die gaan niet zo snel dus die zit richting einde invoegstrook op 60, misschien 70. Daarachter uiteraard ook auto's. Kom je zelf aan met 130 km/h op de linkerbaan (ruimte maken voor het invoegende verkeer) en dan nog heb je figuren die dan achter die vrachtwagen vandaan met 60 nogmaals naar links zwaaien en dan ook op de linkerbaan terecht komen. Kan je dus vol in de ankers om er niet op te klappen.
Damn man!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jeejquote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Mijn autootje is weer schoon en veilig
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn mijn favorietIk heb een dopje als auto, en mensen hebben de neiging om er nog even net voor te schieten, want het is toch een miepjes-auto met een blondje achter het stuur. Dat zal ook wel, maar deze miepjes-auto rijdt net zo hard als de rest en mag net zo hard in de ankers
zelfde situatie 9 jaar terug. Alleen wij hadden geen abs. En knalde er boven opquote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook bekende verkeersperikelen. Maar goed, de ABS werkt dus.
Dit ja. Nu kan ik meestal wel goed zien aan de voorkant (via de spiegel) wat er aan komt en anticipeer ik daar ook op (als ik normaal wel zou invoegen maar nu zie dat het een flink sportieve BWM of Porsche is dan wacht ik voor zekerheid nog maar even) dus voeg je simpelweg niet nogmaals in als je nog maar 60 rijd en je ziet dat er volk aan komt op de linkerbaan, dopje of niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn mijn favorietIk heb een dopje als auto, en mensen hebben de neiging om er nog even net voor te schieten, want het is toch een miepjes-auto met een blondje achter het stuur. Dat zal ook wel, maar deze miepjes-auto rijdt net zo hard als de rest en mag net zo hard in de ankers
ohja dit. Mensen met fatsoen gaan een plekje opzij. Mensen die met 60 invoegen moeten ze van de weg bannenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. Nu kan ik meestal wel goed zien aan de voorkant (via de spiegel) wat er aan komt en anticipeer ik daar ook op (als ik normaal wel zou invoegen maar nu zie dat het een flink sportieve BWM of Porsche is dan wacht ik voor zekerheid nog maar even) dus voeg je simpelweg niet nogmaals in als je nog maar 60 rijd en je ziet dat er volk aan komt op de linkerbaan, dopje of niet.
Neejquote:
Leuk ja. Of mensen die druk met iets anders bezig zijn behalve op de weg letten. Nee, want wat Truus appt is veel belangrijker! En ach, dat gezin dat je daar de vangrail indrukt, dat is jouw schuld toch niet? Hadden ze maar uit moeten kijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dit. Mensen met fatsoen gaan een plekje opzij. Mensen die met 60 invoegen moeten ze van de weg bannenzijn ook vaak van die fossiele in verre staat van ontbinding.
zelfs mijn schildpad is sneller
"Dat is eng!"quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Als je invoegt met 60 in zo'n situatie ben je mi een complete mongool.
Mensen, jullie hebben een gaspedaal. Gebruik dat ding eens een keer
Datquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ook dat. Ga dan fietsen.quote:
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeftquote:
Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'quote:
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Idd, veel geduld hebben sommigen niet op dat soort momenten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Je moet met het verkeer meerijden. Dus je zou kunnen stellen dat ze een gevaarlijke situatie veroorzaken. Artikeltje 5quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hardrijder heb je meestal niet zo'n last van. Die gaan je voorbij en die zie je nooit meer. Een slak daarentegen blijft kilometers lang de rest zijn snelheid opdringen. 'Ik vind 90 op een 130 weg snel zat'
Aso's
Mensen hebben inderdaad geen geduld. En die spiegels zitten er voor de sier, die gebruiken ze toch niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dit geval kon dat dus niet omdat ze nog achter die vrachtwagen hingen. Maar die mensen zijn dus zo ongeduldig dat ze dus blind die vrachtwagen direct gaan inhalen met 60 en naar de linkerbaan doorknallen. Soms moet je nou eenmaal even wachten, maar dat lukt dus niet iedereen.
Ja datquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je vaak op 80 wegen als er zijweggetjes in de buurt komen. Gaan ze opeens terug naar 60
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of remmen om geen enkele reden. Zie je telkens die remlichten oplichten alsof de bestuurder Parkinson heeft
Dat zeg ik. Parkinson. Net een jojo soms. Anticiperen is prima, maar je kan ook te ver doorslaanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die had ik ook. Een jonge vrouw in een Ford Ka (duh...) die constant op de rem ging staan op de A6. In plaats van op de motor afremmen, trappen ze telkens met hun poot op de rem omdat 100 meter verderop ook iemand op de rem trapt. En links rijden he. De hele tijd. En 110 rijden, dan weer 130, dan weer 110.
Het zijn echt zo vaak oudere mensen jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat
En vooral oude mensen in een nieuwe auto zijn het ergste
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigensquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperkleversquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
Faxie, heb je ook wel eens van die figuren (vaak man, begin 20, veelal vermoedelijk intercedent of 'accountmanager' want in overhemd) die in een kleine Citroen of Renault achter je hangen, lopen te pushen omdat je blijkbaar te langzaam gaat, maar vervolgens niet meer te zien zijn na een paar bochten of invoegen en doorknallen op de snelweg?
Zo irritant, zitten ze bijna op de bumper maar zodra je dan echt wat gas geeft dan kunnen ze het niet meer bijhouden. Nu is mijn auto nou ook weer geen rallykanon, maar ik ga toch ook niet achter een dikke Jaguar of Aston hangen en hem opduwen. Die gast lacht zich toch de ballen uit z'n broek.
Maar goed, wellicht ontbreekt enige autokennis zodat men niet weet hoe snel/langzaam bepaalde auto's zijn.
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn echt zo vaak oudere mensen ja
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, niets geraakt. Ik stond stil en vond het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik haar niet vol had geraakt. Ik hield al rekening met een total-loss auto en veel gezeik met alle gevolgen. Verzekering, geen vervoer, geen geld voor nieuwe auto. Grappig hoe snel dingen voorbij flitsen in zo'n moment.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Tering,dan schrik je inderdaad flink.Maar geen schade?
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genieten van het uitzicht op zo'n polderweg bijvoorbeeld
Wat dan wel?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, daarom druk ik ook geen dikke auto's. Sowieso niet drukken natuurlijk. Ik ben geen overhemd dragende accountmanager in een DS3 of Clio overigens
Oh ja, die heb ik ook zo vaak meegemaaktquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ja echt he![]()
en bumperklevers. Tief op.
Precies dat. En de weg is dan zo smal dat je er niet voorbij kan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Jij rijd dan ook in een erg sportieve auto.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg nooit echt last van bumperklevers![]()
Ja aan m'n voorbumper![]()
Hehe nee hoor, ik rij best netjes meestal![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Noh Willemien, moet je nou eens kijken, wat een skitterende molen!'
Afremmen tot 20 waar je 50 mag en alles zien, de molen, de koeien, het gras, maar niet die rij van 5 auto's achter je want spiegelen doen ze dan niet aan.
Jij wordt een echte scheurmutsquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga lekker onwijs langzaam rijden als ik straks mag auto rijden. Blijf alleen maar rechts en rem ruim op tijd af voor bochten en invoegstroken.
een Renault scenic?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een familyman auto, maar zonder Woezel & Pip zonneschermen. Samzz veracht mijn auto.
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
Niets mis met de DS3 overigens. Prima auto.
Misschien is een 45 autotje meer iets voor jouquote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga lekker onwijs langzaam rijden als ik straks mag auto rijden. Blijf alleen maar rechts en rem ruim op tijd af voor bochten en invoegstroken.
Klinkt zo bekend hehquote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest hardop lachen
maar ja we wonen in dezelfde regio dat maakt het juist zo grappig
Prius?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een familyman auto, maar zonder Woezel & Pip zonneschermen. Samzz veracht mijn auto.
Inhalen is nooit een optie neequote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En de weg is dan zo smal dat je er niet voorbij kan bijvoorbeeld
Ik zou er ook wel een willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptIk vind ze leuk :$
Wilde wel een aanschaffen, maar het tweedehandsje wat ik gespot had overschreed mijn budget.
Dat scheelt!Ik verbaas me er nog steeds over hoe lang verzekeringskwesties soms schijnbaar moeten duren.Maar alles beter dan zelf letsel hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, niets geraakt. Ik stond stil en vond het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik haar niet vol had geraakt. Ik hield al rekening met een total-loss auto en veel gezeik met alle gevolgen. Verzekering, geen vervoer, geen geld voor nieuwe auto. Grappig hoe snel dingen voorbij flitsen in zo'n moment.
Collega van me heeft net een DS5 gekocht. Futuristisch ding van binnen haha.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
DS3 vind ik wel leuke auto trouwens, ook al zou het nooit mijn keuze zijn als ik het geld er voor had.
Helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker niet als het een ST versie betreft.
Dat weet ik niet hoor. Dat moet je aan art vragen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker niet als het een ST versie betreft.
Je bent high?quote:
Liedje. :$quote:
Verkeerde volgordequote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je in love? Heb je geslikt? Wil je met me knuffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |