Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
Jazeker. Hopelijk wordt het ook wat, dus we zullen het zien
Net gebeld met een afwijzing dus dat is dan wel weer jammer.
Staat er al op van vorig jaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Is de erwtensoep een recept die op je site komt? Zo ja dan ga ik hem eens proberen.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
Erwtensoep
[..]
Je hebt nu meerdere open staat toch, wachtend op reactie?
Bij 1 gaat het lukken
Natuurlijk gaat het lukkenquote:
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat er al op van vorig jaar.Foto is wel een beetje bagger, maar het is dan ook geen mooie soep.
Het is echte hele dikke erwtensoep.
http://www.seasonwithlove.nl/de-enige-echte-dikke-erwtensoep/
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken.
Maar ik ga hem een keer uitproberen!
Ik ben trots op jullie.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dit keer meer groente en minder vlees. Normaal doe ik juist stiekem meer vlees. Dan krijg je bijna een soort stoofvlees met erwten en rookworst.Maarja, gezond enzo.
Geloof ik ook wel, moet niet bij de pakken neer gaan zitten. Schieten we niets mee opquote:
Thanks.quote:
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Wat hebben jullie trouwens in Praag gegeten?
Toen ik er was, was er net buiten Praag een hotelletje waar we iedere keer gingen eten. Eten was keilekker en veel, en spotgoedkoop.
Alleen groenten kenden ze niet echt daar.
Hoe kan een hamburger tegenvallen?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens ergens anders. Vooral veel stoofschoteltjes. Dumplings, dat soort dingen. Na een avondje cocktails een grote braadworst op het plein. Die was heerlijk.! En één avond een enorme hamburger, waar we al maanden naar uit keken. Maar die viel een beetje tegen.
Lekkerste was mijn eend, met rode kool en dumplings. 4 euro.!
Als ze dat soort huiselijke eten hier in Nederland zouden serveren, dan zou ik daar echt zo gaan eten.
Het is zo fijn om uit te eten en niet standaard altijd patat te krijgen.
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan een hamburger tegenvallen?
Ja, dat is niet de traditie in Nederland lijkt het. Uit eten neem je iets exotisch.
Nouja, dat is niet bepaald Nederlands eten. Lekkere stamppotten en dergelijke.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Exotisch? De gemiddelde Nederlander neemt een carpaccio, een biefstuk of saté en een dame blanche.![]()
En de hamburger was wel lekker hoor, maar op internet hadden we plaatjes gezien en daar leek die nog fouter en dus lekkerder.En hij was voor Praagse begrippen wel duur, 12 euro. Daar had ik liever nog meer Tsjechisch eten van gehaald.
Tof als je een direwolf mee kan nemen naar je werk of zo. Ze hebben denk ik alleen geen mand in dat formaat voor thuis waar ie in kan luieren.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Kleine keffertjes.Echte honden zijn groot.
Wij zagen laatst een hele mooie, leek wel een wolf.
Eens. Hoewel er ook kleintjes zijn die wel enorm tof zijn. Zoals teckelsquote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
Donna doesn't agreequote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/quote:
He bah, wat naar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Zo. Altijd lekker een noodstop maken midden op de snelweg. Ik sta nog te trillen
Dus dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar kan je niet fijn mee knuffelen op schoot.
Whooquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Wtf. Nasty man.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had net tussengevoegd op linkerbaan om vrachtwagen in te halen. Afstand tussen mij en vrouw voor me daarom maar zo'n 10 meter. En toen stond mevrouw ineens stil. Zag niet eens goed of de vrouw voor me paniekerig was zonder reden of niet. Het enige wat ik dacht: mijn motorblok zit zo in die kofferbak. Scheelde echt niets :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |