SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef xminator het volgende:
Sylv doet er alles aan om mij weg te jagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Julis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33385&type=2&theater
Wb.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Julis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33385&type=2&theater
Wb.
En jij bent zelf niet arrogant wil je zeggen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini en zijn arrogantie. Alsof ie fucking professor is. Je bent een accountant dude.
Leve allochtonenquota.
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
En jij bent zelf niet arrogant wil je zeggen?
Nee man, veels te saai. Ik doe het voor 't papiertje. Daarna ga ik wat anders doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
0
Je moet ook geen master scriptie met een hbo scriptie vergelijken.
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig met je scriptie? Ga je phd doen? Yakisir sana.
ik zeg dat ik van je hou en je komt met deze shit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
so opgelicht bij de fucking ici paris en douglas buh
haha sry lobi u2quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zeg dat ik van je hou en je komt met deze shit.
wtf hebben ze gedaan
wat was hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha sry lobi u2
Gwn zo duur die shit bij hun en bij de douglas heb ze de bon niet meegegeven, vond in een andere winkel 100ml van luchtje dat ik gekocht heb voor goedkoper en ik had 50ml gekocht
pff
Hihihi, stimo met haar borderline.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini en zijn arrogantie. Alsof ie fucking professor is. Je bent een accountant dude.
Leve allochtonenquota.
Je bent terug.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ouwe gouwe van prada
[ afbeelding ]
Goeie comebackquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihihi, stimo met haar borderline.
Waarom nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Waarom is het de laatste tijd redelijk dood hier. ;c
Je kijkt te veel naar The Walking Dead dat je hier ook zombies ziet..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Waarom is het de laatste tijd redelijk dood hier. ;c
Romantischquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben er wel, ik praat tegen de lucht.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben er wel, ik praat tegen de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Dit is awesome. Ruikt 't naar meth?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een winterdipje ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verder alles tranquilo? Of heb je ook winterdipje
Hm.. cupcakes kun je altijd leuk versieren. Maar dat heb je zeker alquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, heb je leuke ideetjes voor een babyshower? Doel dan op eten.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
mmrmffmrfg is beter dan hhhhhhhhhhh
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Woow, waar scoor ik deze!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Weinig energie jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb wel een winterdipje ja.Jij ook?
Een beetje moeite doen kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Trouwens Syl.. je typt het ook exact over. Hhhhh
AMAR moet gewoon terugkomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
Deze topic heeft wat vuur nodig menn, Unlebled ik weet dat je meeleest, maak ff een sneer naar iemand!
Het valt me op dat ik sinds ik geen vitamine D meer inneem (inmiddels een week of twee) ik nergens zin in heb en weinig energie heb.quote:
Syl wann gaan we een keer whisky temmen?quote:
Roep een datum en tijdstip en ik zal m'n agenda checken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Syl wann gaan we een keer whisky temmen?
Zii maakt een sneer en loopt dan wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
Deze topic heeft wat vuur nodig menn, Unlebled ik weet dat je meeleest, maak ff een sneer naar iemand!
De wekker gaat bij mij best vroeg (tussen 5:00 en 5:30u). Ik had geen zin om uit m'n bed te kruipen, dus ben ik maar verder gaan slapen. Vervolgens ben ik rond 08:15u na een paar keer snoozen opgestaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Had ik vandaag ook last van. Moest echt moeite doen om überhaupt m'n bed uit te komen. Had niet eens zin om te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik net klaar mee, drm reageer ik zo laat sry.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
Crip wat is jouw mening over masturberen?
Tell me more.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ik net klaar mee, drm reageer ik zo laat sry.
Echt hè.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Wat is erger, masturberen en erover liegen of masturberen en gewoon toegeven dat je masturbeert?
Ik w8 bbyquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we deze pikante info op DM bespreken.
stimo, heb je "hulpmiddelen"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Waarom zou je toegeven? Het is prive.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Wat is erger, masturberen en erover liegen of masturberen en gewoon toegeven dat je masturbeert?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
stimo, heb je "hulpmiddelen"?One direction poster tockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
stimo, heb je "hulpmiddelen"?Nah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUh..rare vergelijking, ga er niet eens op in.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zou je toegeven? Het is prive.
Als je papa tegen jou zegt: "Montelly, trek jij jezelf af?", dan zeg je: "Nee, pa.".
Ah. Je pullt een ublabeledtjequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
HUh..rare vergelijking, ga er niet eens op in.
ouderwets vingerwerkquote:
Ik zei dit wetende dat tjappies als jij als aasgieren zouden reageren.quote:
Nee, hoeft nie. Doei.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke doei.
We roepen je wel als t op niveau is.
STIMOOOOOOO....ik verveel me, zelfs jou posts doen me nietsquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zei dit wetende dat tjappies als jij als aasgieren zouden reageren.
Kom, ga van Fok af en ga wat scoren ipv fitties af te gaan op het internet en x op x teleurgesteld te raken.
Joeeeee.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
STIMOOOOOOO....ik verveel me, zelfs jou posts doen me niets, ik ga slapen. Veel plezier met Crip en Deuce.
Deze topic is echt achteruit gegaan.
hoeso kan jij geen chix fixen abi. jij bent tog zoekende... waz mis met jou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
STIMOOOOOOO....ik verveel me, zelfs jou posts doen me niets, ik ga slapen. Veel plezier met Crip en Deuce.
Ja, toen ik kwam begon dat. Nu jij en Deuce en zo er zijn is het erger, hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
nu pas kom je..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
hoeso kan jij geen chix fixen abi. jij bent tog zoekende... waz mis met jou?
Hij blokkeerde gewoon weer de dm toevoer naar jou. zuchtttquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Montelly stuurde wel 20 dms. Raarerd
Waarom doe je alsof ik heilig ben? Ben ook gewoon een mens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:
Hijabi chicks die over haar eigen boobs en sop-sessie's vertelt
Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daarquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Weetje wat echt een ka u tee gevoel is. Als je je haren los hebt en aan het einde van de dag heb je duizend haren tussen je boobs zitten for some reason.
Na het douchen he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daar!
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Na het douchen he.! Ook in je buttcrack.
!!!
Precies. Struggles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terug
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
Trouwens als die schoonbroer van walter lacht doet me dat aan mijn HHHHHH denken.
Scheren dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb altijd haren in m'n buttcrack.
Oh houddddd op. Z-list acteur ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Dat is geen acteren, dat is zijn ware inner-ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Werkende vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
Sinds Skyler een baan heeft laat ze echt haar boobs zien
quote:
Jij trakteerde toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat over, zodat we nog ooit kunnen lunchen?
Spijbelaar!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Goodmorning, heb me ziekgemeld. Ben niet ziek maar ik heb een vrije dag nodig.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amperquote:
Gierigaard. Laatmaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper
Jij doet aan 'going Dutch'?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kayserili gespot.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper![]()
Waarom trakteer jij dan niet?quote:
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.quote:
Jij laat je date dus ook betalen?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, okay, maar 'goede vrienden' is wat anders dan een date.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer meestal om de beurt met goeie vrienden.
looolquote:
Jij moet minder omgaan met Hollanders.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is geen date. En nee, ik betaal ook niet op dates.
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"
ditquote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Bij mij is het omgekeerd: "Vorige keer heb jij getrakteerd. Nu mag ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als jij niet betaalt op een date met een vrouw ben je gewoon gierig. Kan je wel met argumenten komen als: "ik ken je niet zo goed".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associëren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
Dat je niet betaalt voor een eventuele date is gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associëren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.Ik heb zo m'n manieren om de ander voor te zijn. Lukt helaas niet altijd.
Ach, kom nou. Het was zeker ook geen geflirt zeker, wat jullie deden? En je gaat haar ook niet ontmoeten om haar beter te leren kennen?quote:
Interessant. Waarom niet?quote:En nee, ik trakteer ook niet op dates.
Echt, wat haat ik dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
Eenmaal terug van het toilet zeg je tegen de ander: "kom, laten we gaan".quote:
Yep. In de zomer trakteer ik hen ook gewoon op een ijsje wanneer we langs de BK (hier om de hoek) lopen. Vinden ze best raar.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, wat haat ik dat soort mensen..
Ik vind het bijvoorbeeld ook vreemd dat als je met een collega of meerdere collega's rondloopt en je iets kleins besluit te kopen (loempia of churros of whatever), je niet even vraagt of zij wat willen. Je goed recht natuurlijk, maar voor mij is dat toch wel een beetje vanzelfsprekend.
Zie andere post enquote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Het was zeker ook geen geflirt zeker, wat jullie deden? En je gaat haar ook niet ontmoeten om haar beter te leren kennen?
Bedoeling is duidelijk, plak er maar welke label je erop wil plakken.
[..]
Interessant. Waarom niet?
En verandert dit gedrag als er toekomst in zit? Of als je het stadium 'ik ken je niet' al gepasseerd hebt (jullie zijn al een koppel bijv.)?
Jij houdt ook geen deuren open, schuift eventueel niet de stoel aan en zo?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef Mathemaat het volgende:
Dat heeft niets met gierigheid te maken. Het is gewoon een traditie, dat voor de show is
Dat zij er wat voor terug moet doen, bedoel je?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zie andere post en
omdat het nu teveel verwachtingen opwekt.
Noem je het dan ook trakteren of is het dan inmiddels wel vanzelfsprekend dat jij (man zijnde) betaalt?quote:Dus als we een koppel zouden zijn, zou ik gewoon trakteren.
Hehehe, mijn vriendin betaalt als ik naar het toilet ga.. Dus ik kan nu niet meer naar het toiletquote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.Ik heb zo m'n manieren om de ander voor te zijn. Lukt helaas niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker Person of Interest kijken.![]()
Alle mensen betalen voor mij. Behalve deze mthemaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij moet minder omgaan met Hollanders.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zij er wat voor terug moet doen, bedoel je?
[..]
Noem je het dan ook trakteren of is het dan inmiddels wel vanzelfsprekend dat jij (man zijnde) betaalt?
Het is dan vanzelfsprekend.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker na het trainen langs de Mac geweest voor 6 hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo brownies maken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker Person of Interest kijken.![]()
![]()
Nee. Het is gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef Mathemaat het volgende:
Dat heeft niets met gierigheid te maken. Het is gewoon een traditie, dat voor de show is
Jij betaalt zeker ook voor jezelf als je bij de mac staat?![]()
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij houdt ook geen deuren open, schuift eventueel niet de stoel aan en zo?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
En vrouwen onder elkaar, hoe doen jullie dat? Iedereen trekt gelijk zijn portemonnee of kijken jullie toch met een schuine oog naar welke vriendin wat gaat betalen?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, mijn vriendin betaalt als ik naar het toilet ga.. Dus ik kan nu niet meer naar het toilet![]()
![]()
Ah ja, 8 van de 10 keer betaal ik. Dus vind het wel lief als ze zoiets doet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.![]()
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.![]()
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.
Waarom betaal je niet bij een date?![]()
Iedereen is hier toch maagdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?Die vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
Ligt eraan. Is die persoon een gier dan pech voor die persoon. Sws als k merk dat iemand een afknapper (dus gier) is ben ik wel weer weg.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Montelly het volgende:
En vrouwen onder elkaar, hoe doen jullie dat? Iedereen trekt gelijk zijn portemonnee of kijken jullie toch met een schuine oog naar welke vriendin wat gaat betalen?![]()
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
![]()
Dem tatta strugglezquote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik het idee krijg dat de vrouw in kwestie misbruik van de situatie maakt is het sowieso einde verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)
Waarom betaal je niet bij een date?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?![]()
![]()
Oh shiii...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker na het trainen langs de Mac geweest voor 6 hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt met McDonalds-crew checkin' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
En anders ben je een hoer/slet.![]()
Heb geen enkele moeite met betalen/laten betalen/ geld geven/ geld aannemen. Maar ik vraag er zelf nooit omquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel irritant hoor.
Ik moet dan moeite doen om dat geld niet aan te nemen..![]()
![]()
Nietwaar. Handvasthouden met het andere geslacht is al hoer/slet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijk
En anders ben je een hoer/slet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toch geen brownies dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:31 schreef Crip het volgende:
pfff waarom is het zo moeilijk om tebeslissen wat je wilt maken.![]()
![]()
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?
@zargon je gedraagt je als een wijf hier.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Mijn neefjes en nichtjes kunnen een "corrigerende tik" (lees: een preek) van mij verwachten als ze dat zouden doen. Geldt ook voor vrienden trouwens. Bleh.quote:
Of je betaalt ook voor de ander, of je koopt ook niets voor jezelf.![]()
Damn, wat zit het diep bij jouquote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijk
En anders ben je een hoer/slet.![]()
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
@zargon je gedraagt je als een wijf hier.![]()
Ja, jullie bitchen hier te veel dus ik ga even subtiel het onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef Weissman het volgende:
Tering Cripeen poll aanmaken omdat je zelf geen keuze kan maken?
![]()
Vragen om getrakteerd te worden is sowieso uit den boze!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb geen enkele moeite met betalen/laten betalen/ geld geven/ geld aannemen. Maar ik vraag er zelf nooit om![]()
![]()
We hebben nog steeds geen ant van Mathemaatquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?
Ik ben dus knapquote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je bent wel zielig. Je dmt iedereen met geroddel over de ander.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
Deuce moet dus ff de topping maken?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb ook DM van hem gehad, u jelly?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.![]()
Nee, je stelt je al jaren aan, neemt fok veel te serieus, loopt steeds te kankeren over dit topic maar komt wel telkens terug.quote:
Man the fuck up.![]()
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce moet dus ff de topping maken?![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
Nee, je stelt je al jaren aan, neemt fok veel te serieus, loopt steeds te kankeren over dit topic maar komt wel telkens terug.
Man the fuck up.![]()
![]()
PUSSYYYYY.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Even weer subtiel onderwerp veranderen.
Hey wat gaan jullie vandaag eten?![]()
Hij is dus de sinnemanquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was er een hint?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.![]()
Weleens je eigen shit geproefd?quote:![]()
Ey ik heb geen zin in gebitch en ruzie JA. Ik kom hier om over eten te praten en om te lachen JA.quote:
Dus excuse me als ik niet naar jullie PMS wil luisten. JA!?![]()
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens je eigen shit geproefd?
Toen keek ik even beter en zag ik: oooooh tis Stim.![]()
Hoezo zou je poep proeven?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens je eigen shit geproefd?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom gaat het altijd over eten met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Even weer subtiel onderwerp veranderen.
Hey wat gaan jullie vandaag eten?
(weer een subtiele draai aan het onderwerp gegeven)![]()
Sorry ik ben dik ik kan alleen maar over eten praten.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over eten met jou?
(weer een subtiele draai aan het onderwerp gegeven)
Oh en andere gespreksonderwerpen draaien uit op ruzie hier.![]()
Mannen die hub eigen sperma proevenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
![]()
#snowballing.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die hub eigen sperma proeven![]()
Waar is die Limburgse die gek op sperma is? Ze post hier al een tijdje niet.quote:![]()
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Unlabeled weet altijd de vinger op de zere plek te leggen..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...![]()
Have you met..montelly?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
Check Unlabeled die wing-women uithangen dan"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tssk. Hem help je wel, maar mij niet...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...![]()
![]()
Nee. Niet bewust in ieder geval. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens je eigen shit geproefd?![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
![]()
Wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.Niet bewust in ieder geval]. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.![]()
Een echte gentleman ruimt op en maakt schoon; een echte gentleman zuigt het kutje dat hij net heeft volgespoten leeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die hub eigen sperma proeven
#cuntcocktail #spermsmoothie![]()
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?quote:![]()
Gadverdamme man.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een echte gentleman ruimt op en maakt schoon; een echte gentleman zuigt het kutje dat hij net heeft volgespoten leeg.
#cuntcocktail #spermsmoothie
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hebt geen idee hoe je overkomt eh?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Such nice.![]()
Ik visualiseer het nu bij jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?.
![]()
Nee, daarvoor was je je handen. Pls.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?![]()
Jij hebt focking veel eisen sylvesterrr.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk. Hem help je wel, maar mij niet...![]()
![]()
Weissman spring er maar in.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Mooie vrouw dit. Wow. Love her.![]()
Ze heeft wel geil hoofd. Zou wel facial geven/10quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Montelly vindt het al goed als ze maar ademt.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij hebt focking veel eisen sylvesterrr.
Nefes alsin yeter.![]()
Oh kom op joh, vanwaar die bekrompenheid. Alsof jij nooit geen zin hebt om op te staan en voor het gemak maar even alles schoonlikt. Pfsshh, we leven niet meer in de middeleeuwen hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik visualiseer het nu bij jou..
#spikenspan![]()
Ik zit al een half uur te bedenken wat voor woordgrap ik kan maken met 'amenakin'.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Waarom is hij dan nog steeds vrijgezel die arme kerel?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Montelly vindt het al goed als ze maar ademt.
Nefes alsin yeter.![]()
Denk zargon, denk.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur te bedenken wat voor woordgrap ik kan maken met 'amenakin'.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef Crip het volgende:
Ze komt zo lief over.
En dan heb je mij.![]()
![]()
Gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent wel zielig. Je dmt iedereen met geroddel over de ander.
Iedereen is hier maagd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar is Montelly nog maagd? Is niet erg hoor, daar niet van.![]()
Iig niet als een wijf zoals jij. Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkomquote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe je overkomt eh?
Such nice.gvd zargon ga spelen ventje.
Ik ga naar de winkel en kijken wat ik nou precies ga bakken. Ik zie wel wanneer jullie niet meer PMSen.![]()
![]()
Neem wat luchtverfrissers mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga naar de winkel en kijken wat ik nou precies ga bakken. Ik zie wel wanneer jullie niet meer PMSen.![]()
Mooi, dat is dus "Ik heb geen idee hoe ik overkom, zarGon, je hebt gelijk".quote:Maar je hebt wel even de behoefte nodig om mij voor wijf uit te maken. En dan denk je ook nog eens dat ik mij druk ga maken of wat jij van me vindt. Jatog.quote:Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkom
Sterk, heel sterk.Ik zal spelen met jou in gedachten en keihard je naam roepen wanneer ik mijn plafond volspuit. Moet te doen zijn, babe.quote:gvd zargon ga spelen ventje.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2014 14:25:50 ]![]()
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom is hij dan nog steeds vrijgezel die arme kerel?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Vaak kan ik bitchy zijn. Niet heel erg tho.
Toch maar beter opletten dan.![]()
Heb je glaasje water nodig, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.
Toch maar beter opletten dan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoezo dat, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?![]()
Paan dakat loyquote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?
Mastawi lo sard daka![]()
![]()
Wat ben je braaf, zo met je klauwen ingetrokken. Bang dat ze wat van jullie DM-gesprek doorspeelt?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?.
![]()
Amateurs hier, niet eens een fatsienlijke fittie uit kunnen lokken.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.quote:![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Paan dakat loy
Mastawi lo sard dakaquote:![]()
Dan zie je er stoer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kom ik ook in aanmerking voor haar?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende:
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: