SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef xminator het volgende:
Sylv doet er alles aan om mij weg te jagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Julis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33385&type=2&theater
Wb.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Julis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33385&type=2&theater
Wb.
En jij bent zelf niet arrogant wil je zeggen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini en zijn arrogantie. Alsof ie fucking professor is. Je bent een accountant dude.
Leve allochtonenquota.
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
En jij bent zelf niet arrogant wil je zeggen?
Nee man, veels te saai. Ik doe het voor 't papiertje. Daarna ga ik wat anders doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
0
Je moet ook geen master scriptie met een hbo scriptie vergelijken.
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig met je scriptie? Ga je phd doen? Yakisir sana.
ik zeg dat ik van je hou en je komt met deze shit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
so opgelicht bij de fucking ici paris en douglas buh
haha sry lobi u2quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zeg dat ik van je hou en je komt met deze shit.
wtf hebben ze gedaan
wat was hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha sry lobi u2
Gwn zo duur die shit bij hun en bij de douglas heb ze de bon niet meegegeven, vond in een andere winkel 100ml van luchtje dat ik gekocht heb voor goedkoper en ik had 50ml gekocht
pff
Hihihi, stimo met haar borderline.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini en zijn arrogantie. Alsof ie fucking professor is. Je bent een accountant dude.
Leve allochtonenquota.
Je bent terug.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ouwe gouwe van prada
[ afbeelding ]
Goeie comebackquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihihi, stimo met haar borderline.
Waarom nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Waarom is het de laatste tijd redelijk dood hier. ;c
Je kijkt te veel naar The Walking Dead dat je hier ook zombies ziet..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Waarom is het de laatste tijd redelijk dood hier. ;c
Romantischquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben er wel, ik praat tegen de lucht.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben er wel, ik praat tegen de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Dit is awesome. Ruikt 't naar meth?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een winterdipje ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verder alles tranquilo? Of heb je ook winterdipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |