Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daarquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Weetje wat echt een ka u tee gevoel is. Als je je haren los hebt en aan het einde van de dag heb je duizend haren tussen je boobs zitten for some reason.
Na het douchen he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daar!
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Na het douchen he.! Ook in je buttcrack.
!!!
Precies. Struggles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terug
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
Trouwens als die schoonbroer van walter lacht doet me dat aan mijn HHHHHH denken.
Scheren dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb altijd haren in m'n buttcrack.
Oh houddddd op. Z-list acteur ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Dat is geen acteren, dat is zijn ware inner-ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Werkende vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
Sinds Skyler een baan heeft laat ze echt haar boobs zien
quote:
Jij trakteerde toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat over, zodat we nog ooit kunnen lunchen?
Spijbelaar!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Goodmorning, heb me ziekgemeld. Ben niet ziek maar ik heb een vrije dag nodig.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amperquote:
Gierigaard. Laatmaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper
Jij doet aan 'going Dutch'?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kayserili gespot.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper![]()
Waarom trakteer jij dan niet?quote:
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.quote:
Jij laat je date dus ook betalen?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, okay, maar 'goede vrienden' is wat anders dan een date.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer meestal om de beurt met goeie vrienden.
looolquote:
Jij moet minder omgaan met Hollanders.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is geen date. En nee, ik betaal ook niet op dates.
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |