Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daarquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Weetje wat echt een ka u tee gevoel is. Als je je haren los hebt en aan het einde van de dag heb je duizend haren tussen je boobs zitten for some reason.
Na het douchen he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of in je vajayjay. Srsly. Hoe komen ze daar!
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Na het douchen he.! Ook in je buttcrack.
!!!
Precies. Struggles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja echt heel raar hoor.. ik vind ze overal terug
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
Trouwens als die schoonbroer van walter lacht doet me dat aan mijn HHHHHH denken.
Scheren dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb altijd haren in m'n buttcrack.
Oh houddddd op. Z-list acteur ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Dat is geen acteren, dat is zijn ware inner-ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind je het ook niet geniaal hoe goed Walter Jr. kan acteren?
Werkende vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
Sinds Skyler een baan heeft laat ze echt haar boobs zien
quote:
Jij trakteerde toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat over, zodat we nog ooit kunnen lunchen?
Spijbelaar!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Goodmorning, heb me ziekgemeld. Ben niet ziek maar ik heb een vrije dag nodig.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amperquote:
Gierigaard. Laatmaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper
Jij doet aan 'going Dutch'?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kayserili gespot.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper![]()
Waarom trakteer jij dan niet?quote:
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.quote:
Jij laat je date dus ook betalen?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, okay, maar 'goede vrienden' is wat anders dan een date.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer meestal om de beurt met goeie vrienden.
looolquote:
Jij moet minder omgaan met Hollanders.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is geen date. En nee, ik betaal ook niet op dates.
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"
ditquote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Bij mij is het omgekeerd: "Vorige keer heb jij getrakteerd. Nu mag ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als jij niet betaalt op een date met een vrouw ben je gewoon gierig. Kan je wel met argumenten komen als: "ik ken je niet zo goed".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associëren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
Dat je niet betaalt voor een eventuele date is gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associëren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.Ik heb zo m'n manieren om de ander voor te zijn. Lukt helaas niet altijd.
Ach, kom nou. Het was zeker ook geen geflirt zeker, wat jullie deden? En je gaat haar ook niet ontmoeten om haar beter te leren kennen?quote:
Interessant. Waarom niet?quote:En nee, ik trakteer ook niet op dates.
Echt, wat haat ik dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
Eenmaal terug van het toilet zeg je tegen de ander: "kom, laten we gaan".quote:
Yep. In de zomer trakteer ik hen ook gewoon op een ijsje wanneer we langs de BK (hier om de hoek) lopen. Vinden ze best raar.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, wat haat ik dat soort mensen..
Ik vind het bijvoorbeeld ook vreemd dat als je met een collega of meerdere collega's rondloopt en je iets kleins besluit te kopen (loempia of churros of whatever), je niet even vraagt of zij wat willen. Je goed recht natuurlijk, maar voor mij is dat toch wel een beetje vanzelfsprekend.
Zie andere post enquote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Het was zeker ook geen geflirt zeker, wat jullie deden? En je gaat haar ook niet ontmoeten om haar beter te leren kennen?
Bedoeling is duidelijk, plak er maar welke label je erop wil plakken.
[..]
Interessant. Waarom niet?
En verandert dit gedrag als er toekomst in zit? Of als je het stadium 'ik ken je niet' al gepasseerd hebt (jullie zijn al een koppel bijv.)?
Jij houdt ook geen deuren open, schuift eventueel niet de stoel aan en zo?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef Mathemaat het volgende:
Dat heeft niets met gierigheid te maken. Het is gewoon een traditie, dat voor de show is
Dat zij er wat voor terug moet doen, bedoel je?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zie andere post en
omdat het nu teveel verwachtingen opwekt.
Noem je het dan ook trakteren of is het dan inmiddels wel vanzelfsprekend dat jij (man zijnde) betaalt?quote:Dus als we een koppel zouden zijn, zou ik gewoon trakteren.
Hehehe, mijn vriendin betaalt als ik naar het toilet ga.. Dus ik kan nu niet meer naar het toiletquote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.Ik heb zo m'n manieren om de ander voor te zijn. Lukt helaas niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker Person of Interest kijken.![]()
Alle mensen betalen voor mij. Behalve deze mthemaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij moet minder omgaan met Hollanders.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zij er wat voor terug moet doen, bedoel je?
[..]
Noem je het dan ook trakteren of is het dan inmiddels wel vanzelfsprekend dat jij (man zijnde) betaalt?
Het is dan vanzelfsprekend.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker na het trainen langs de Mac geweest voor 6 hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo brownies maken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker Person of Interest kijken.![]()
![]()
Nee. Het is gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef Mathemaat het volgende:
Dat heeft niets met gierigheid te maken. Het is gewoon een traditie, dat voor de show is
Jij betaalt zeker ook voor jezelf als je bij de mac staat?![]()
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij houdt ook geen deuren open, schuift eventueel niet de stoel aan en zo?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
En vrouwen onder elkaar, hoe doen jullie dat? Iedereen trekt gelijk zijn portemonnee of kijken jullie toch met een schuine oog naar welke vriendin wat gaat betalen?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, mijn vriendin betaalt als ik naar het toilet ga.. Dus ik kan nu niet meer naar het toilet![]()
![]()
Ah ja, 8 van de 10 keer betaal ik. Dus vind het wel lief als ze zoiets doet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.![]()
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.![]()
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.
Waarom betaal je niet bij een date?![]()
Iedereen is hier toch maagdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?Die vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Ligt eraan. Is die persoon een gier dan pech voor die persoon. Sws als k merk dat iemand een afknapper (dus gier) is ben ik wel weer weg.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Montelly het volgende:
En vrouwen onder elkaar, hoe doen jullie dat? Iedereen trekt gelijk zijn portemonnee of kijken jullie toch met een schuine oog naar welke vriendin wat gaat betalen?![]()
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
![]()
Dem tatta strugglezquote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik het idee krijg dat de vrouw in kwestie misbruik van de situatie maakt is het sowieso einde verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)
Waarom betaal je niet bij een date?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?![]()
![]()
Oh shiii...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker na het trainen langs de Mac geweest voor 6 hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt met McDonalds-crew checkin' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
En anders ben je een hoer/slet.![]()
Heb geen enkele moeite met betalen/laten betalen/ geld geven/ geld aannemen. Maar ik vraag er zelf nooit omquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel irritant hoor.
Ik moet dan moeite doen om dat geld niet aan te nemen..![]()
![]()
Nietwaar. Handvasthouden met het andere geslacht is al hoer/slet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijk
En anders ben je een hoer/slet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: