Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, mijn vriendin betaalt als ik naar het toilet ga.. Dus ik kan nu niet meer naar het toilet![]()
Ah ja, 8 van de 10 keer betaal ik. Dus vind het wel lief als ze zoiets doet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus voortaan op tijd naar het toilet gaan.
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)quote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet dat soort tradities. Maar meer van, ik betaal, dus ik ben niet gierig. Of, hij betaalt, dus hij is niet gierig.
Iedereen is hier toch maagdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?
Ligt eraan. Is die persoon een gier dan pech voor die persoon. Sws als k merk dat iemand een afknapper (dus gier) is ben ik wel weer weg.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Montelly het volgende:
En vrouwen onder elkaar, hoe doen jullie dat? Iedereen trekt gelijk zijn portemonnee of kijken jullie toch met een schuine oog naar welke vriendin wat gaat betalen?
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
Dem tatta strugglezquote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
Als ik het idee krijg dat de vrouw in kwestie misbruik van de situatie maakt is het sowieso einde verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar. Ik betaal niet omdat ik anders bang ben om als 'gierig' bekend te zijn, ik betaal omdat ik van mening ben dat de man zou moeten betalen. (Er zijn natuurlijk uitzondering, als de vrouw in kwestie misbruik gaat maken van de situatie ligt het anders natuurlijk.)
Waarom betaal je niet bij een date?
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?
Oh shiii...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker na het trainen langs de Mac geweest voor 6 hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt met McDonalds-crew checkin' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
Iedereen is hier toch maagdDie vraag had ik hier laatst ook gesteld, niemand gaf ant. Jwt fokstatus enzo en potentiele kans bij de dames hier..
En anders ben je een hoer/slet.![]()
Heb geen enkele moeite met betalen/laten betalen/ geld geven/ geld aannemen. Maar ik vraag er zelf nooit omquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel irritant hoor.
Ik moet dan moeite doen om dat geld niet aan te nemen..![]()
![]()
Nietwaar. Handvasthouden met het andere geslacht is al hoer/slet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijk
En anders ben je een hoer/slet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |