quote:
Jij trakteerde toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat over, zodat we nog ooit kunnen lunchen?
Spijbelaar!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Goodmorning, heb me ziekgemeld. Ben niet ziek maar ik heb een vrije dag nodig.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet moeite om tijd met je door te brengen.
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amperquote:
Gierigaard. Laatmaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper
Jij doet aan 'going Dutch'?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kayserili gespot.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ken je nog amper![]()
Waarom trakteer jij dan niet?quote:
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.quote:
Jij laat je date dus ook betalen?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, okay, maar 'goede vrienden' is wat anders dan een date.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer meestal om de beurt met goeie vrienden.
looolquote:
Jij moet minder omgaan met Hollanders.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is geen date. En nee, ik betaal ook niet op dates.
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"quote:Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik trakteer om de beurt met goeie vrienden.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Vorige keer was ik! Nu moet jij"
ditquote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben juist gewend dat we onenigheid hebben om juist te kunnen betalen. Maar ik ga dan ook weinig met Gollanders om.
Bij mij is het omgekeerd: "Vorige keer heb jij getrakteerd. Nu mag ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als jij niet betaalt op een date met een vrouw ben je gewoon gierig. Kan je wel met argumenten komen als: "ik ken je niet zo goed".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associėren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
Dat je niet betaalt voor een eventuele date is gierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. "Vorige keer was jij. Nu ben ik".
Dat jullie het gelijk met gierigheid associėren. Typisch Turks, Koerdisch en Marrokaans.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs de kassa wanneer ik naar het toilet ga.Ik heb zo m'n manieren om de ander voor te zijn. Lukt helaas niet altijd.
Ach, kom nou. Het was zeker ook geen geflirt zeker, wat jullie deden? En je gaat haar ook niet ontmoeten om haar beter te leren kennen?quote:
Interessant. Waarom niet?quote:En nee, ik trakteer ook niet op dates.
Echt, wat haat ik dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdje geleden was het erg druk in het bedrijfsrestaurant. Ik stond al in de rij bij de kassa, en een collega ging helemaal achteraan aansluiten om een Milk&Fruit af te rekenen.
Ik heb hem zover gekregen dat ie dat op mijn dienblad plaatste, zonde om daarvoor in de rij te staan.Aan tafel wilde hij me ¤0,65 betalen voor die Milk&Fruit.
![]()
Eenmaal terug van het toilet zeg je tegen de ander: "kom, laten we gaan".quote:
Yep. In de zomer trakteer ik hen ook gewoon op een ijsje wanneer we langs de BK (hier om de hoek) lopen. Vinden ze best raar.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, wat haat ik dat soort mensen..
Ik vind het bijvoorbeeld ook vreemd dat als je met een collega of meerdere collega's rondloopt en je iets kleins besluit te kopen (loempia of churros of whatever), je niet even vraagt of zij wat willen. Je goed recht natuurlijk, maar voor mij is dat toch wel een beetje vanzelfsprekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |