Toch geen brownies dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:31 schreef Crip het volgende:
pfff waarom is het zo moeilijk om tebeslissen wat je wilt maken.
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier actief opzoek is naar een chick hoor. Gezien je DM verkeer lol. Daarom vroeg ik jou gisteren waarom je nog steeds geeneen hebt kunnen vinden. Waz mis met jou?
Mijn neefjes en nichtjes kunnen een "corrigerende tik" (lees: een preek) van mij verwachten als ze dat zouden doen. Geldt ook voor vrienden trouwens. Bleh.quote:
Damn, wat zit het diep bij jouquote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier heerst nog het idee dat sex iets is voor na het huwelijk
En anders ben je een hoer/slet.
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
@zargon je gedraagt je als een wijf hier.
Ja, jullie bitchen hier te veel dus ik ga even subtiel het onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef Weissman het volgende:
Tering Cripeen poll aanmaken omdat je zelf geen keuze kan maken?
Vragen om getrakteerd te worden is sowieso uit den boze!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb geen enkele moeite met betalen/laten betalen/ geld geven/ geld aannemen. Maar ik vraag er zelf nooit om
We hebben nog steeds geen ant van Mathemaatquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?
Ik ben dus knapquote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.
Je bent wel zielig. Je dmt iedereen met geroddel over de ander.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
Deuce moet dus ff de topping maken?quote:
Ik heb ook DM van hem gehad, u jelly?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat je mij geen DM's stuurt, nu voel ik me lelijk.
Nee, je stelt je al jaren aan, neemt fok veel te serieus, loopt steeds te kankeren over dit topic maar komt wel telkens terug.quote:
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce moet dus ff de topping maken?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
Nee, je stelt je al jaren aan, neemt fok veel te serieus, loopt steeds te kankeren over dit topic maar komt wel telkens terug.
Man the fuck up.
PUSSYYYYY.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Even weer subtiel onderwerp veranderen.
Hey wat gaan jullie vandaag eten?
Hij is dus de sinnemanquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.
Was er een hint?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.
Weleens je eigen shit geproefd?quote:
Ey ik heb geen zin in gebitch en ruzie JA. Ik kom hier om over eten te praten en om te lachen JA.quote:
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens je eigen shit geproefd?
Hoezo zou je poep proeven?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over eten met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Even weer subtiel onderwerp veranderen.
Hey wat gaan jullie vandaag eten?
Sorry ik ben dik ik kan alleen maar over eten praten.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over eten met jou?
(weer een subtiele draai aan het onderwerp gegeven)
Mannen die hub eigen sperma proevenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
Toen keek ik even beter en zag ik: oooooh tis Stim.
#snowballing.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die hub eigen sperma proeven
Waar is die Limburgse die gek op sperma is? Ze post hier al een tijdje niet.quote:
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Unlabeled weet altijd de vinger op de zere plek te leggen..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...
Have you met..montelly?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
Check Unlabeled die wing-women uithangen dan
Tssk. Hem help je wel, maar mij niet...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...
Nee. Niet bewust in ieder geval. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
Toen keek ik even beter en zag ik: oooooh tis Stim.
Wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.Niet bewust in ieder geval]. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |