Weinig energie jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb wel een winterdipje ja.Jij ook?
Een beetje moeite doen kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Trouwens Syl.. je typt het ook exact over. Hhhhh
AMAR moet gewoon terugkomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
Deze topic heeft wat vuur nodig menn, Unlebled ik weet dat je meeleest, maak ff een sneer naar iemand!
Het valt me op dat ik sinds ik geen vitamine D meer inneem (inmiddels een week of twee) ik nergens zin in heb en weinig energie heb.quote:
Syl wann gaan we een keer whisky temmen?quote:
Roep een datum en tijdstip en ik zal m'n agenda checken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Syl wann gaan we een keer whisky temmen?
Zii maakt een sneer en loopt dan wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
Deze topic heeft wat vuur nodig menn, Unlebled ik weet dat je meeleest, maak ff een sneer naar iemand!
De wekker gaat bij mij best vroeg (tussen 5:00 en 5:30u). Ik had geen zin om uit m'n bed te kruipen, dus ben ik maar verder gaan slapen. Vervolgens ben ik rond 08:15u na een paar keer snoozen opgestaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Had ik vandaag ook last van. Moest echt moeite doen om überhaupt m'n bed uit te komen. Had niet eens zin om te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik net klaar mee, drm reageer ik zo laat sry.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
Crip wat is jouw mening over masturberen?
Tell me more.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ik net klaar mee, drm reageer ik zo laat sry.
Echt hè.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Wat is erger, masturberen en erover liegen of masturberen en gewoon toegeven dat je masturbeert?
Ik w8 bbyquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we deze pikante info op DM bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |