Was er een hint?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce heeft de hint denk ik al begrepen.
Weleens je eigen shit geproefd?quote:
Ey ik heb geen zin in gebitch en ruzie JA. Ik kom hier om over eten te praten en om te lachen JA.quote:
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens je eigen shit geproefd?
Hoezo zou je poep proeven?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over eten met jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Even weer subtiel onderwerp veranderen.
Hey wat gaan jullie vandaag eten?
Sorry ik ben dik ik kan alleen maar over eten praten.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over eten met jou?
(weer een subtiele draai aan het onderwerp gegeven)
Mannen die hub eigen sperma proevenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
Toen keek ik even beter en zag ik: oooooh tis Stim.
#snowballing.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die hub eigen sperma proeven
Waar is die Limburgse die gek op sperma is? Ze post hier al een tijdje niet.quote:
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
@zargon je gedraagt je als een wijf hier.
Unlabeled weet altijd de vinger op de zere plek te leggen..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...
Have you met..montelly?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
Check Unlabeled die wing-women uithangen dan
Tssk. Hem help je wel, maar mij niet...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar Montelly abi ik ben bloedserieus met mijn vraag. Je hoeft het niet te ontkennen en het is doodnormaal dat je zoekende bent. Maar kan je irl ook geen chicks vinden? Jij gaat toch ook uit, dan is het toch piece of cake om eentje te fixen? Wat zijn je voorkeuren abi. We willen je wel helpen...
Nee. Niet bewust in ieder geval. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Che_ dit zei dus ik dacht: Wtf.
Toen keek ik even beter en zag ik: oooooh tis Stim.
Wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.Niet bewust in ieder geval]. Weleens afgevraagd hoe het zou proeven, maar na het klaarkomen is de geilheid totaal weg en is alles vies, dus geen behoefte om het te proeven.
Een echte gentleman ruimt op en maakt schoon; een echte gentleman zuigt het kutje dat hij net heeft volgespoten leeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die hub eigen sperma proeven
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?quote:
Gadverdamme man.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een echte gentleman ruimt op en maakt schoon; een echte gentleman zuigt het kutje dat hij net heeft volgespoten leeg.
#cuntcocktail #spermsmoothie
Je hebt geen idee hoe je overkomt eh?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik hier actief opzoek ben naar dames? Geef 1 voorbeeld meisje.
Ik visualiseer het nu bij jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?
Nee, daarvoor was je je handen. Pls.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat je bezig bent geweest met hete pepers om vervolgens onbewust - na een tijdje - alsnog met je vingers te gaan roeren in/rondom je ogen?
Jij hebt focking veel eisen sylvesterrr.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk. Hem help je wel, maar mij niet...
Weissman spring er maar in.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Mooie vrouw dit. Wow. Love her.
Ze heeft wel geil hoofd. Zou wel facial geven/10quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Montelly vindt het al goed als ze maar ademt.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij hebt focking veel eisen sylvesterrr.
Oh kom op joh, vanwaar die bekrompenheid. Alsof jij nooit geen zin hebt om op te staan en voor het gemak maar even alles schoonlikt. Pfsshh, we leven niet meer in de middeleeuwen hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik visualiseer het nu bij jou..
Ik zit al een half uur te bedenken wat voor woordgrap ik kan maken met 'amenakin'.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
Oke ander onderwerp.
Waarom is hij dan nog steeds vrijgezel die arme kerel?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Montelly vindt het al goed als ze maar ademt.
Nefes alsin yeter.
Denk zargon, denk.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur te bedenken wat voor woordgrap ik kan maken met 'amenakin'.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef Crip het volgende:
Ze komt zo lief over.
En dan heb je mij.
Gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent wel zielig. Je dmt iedereen met geroddel over de ander.
Iedereen is hier maagd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar is Montelly nog maagd? Is niet erg hoor, daar niet van.
Iig niet als een wijf zoals jij. Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkomquote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe je overkomt eh?
Such nice.
Neem wat luchtverfrissers mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga naar de winkel en kijken wat ik nou precies ga bakken. Ik zie wel wanneer jullie niet meer PMSen.
Mooi, dat is dus "Ik heb geen idee hoe ik overkom, zarGon, je hebt gelijk".quote:
Maar je hebt wel even de behoefte nodig om mij voor wijf uit te maken. En dan denk je ook nog eens dat ik mij druk ga maken of wat jij van me vindt. Jatog.quote:Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkom
Ik zal spelen met jou in gedachten en keihard je naam roepen wanneer ik mijn plafond volspuit. Moet te doen zijn, babe.quote:gvd zargon ga spelen ventje.
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom is hij dan nog steeds vrijgezel die arme kerel?
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Vaak kan ik bitchy zijn. Niet heel erg tho.
Heb je glaasje water nodig, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.
Toch maar beter opletten dan.
Hoezo dat, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?
Paan dakat loyquote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?
Wat ben je braaf, zo met je klauwen ingetrokken. Bang dat ze wat van jullie DM-gesprek doorspeelt?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Paan dakat loy
Mastawi lo sard daka
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kom ik ook in aanmerking voor haar?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende:
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |