Iedereen is hier maagd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar is Montelly nog maagd? Is niet erg hoor, daar niet van.
Iig niet als een wijf zoals jij. Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkomquote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe je overkomt eh?
Such nice.
Neem wat luchtverfrissers mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga naar de winkel en kijken wat ik nou precies ga bakken. Ik zie wel wanneer jullie niet meer PMSen.
Mooi, dat is dus "Ik heb geen idee hoe ik overkom, zarGon, je hebt gelijk".quote:
Maar je hebt wel even de behoefte nodig om mij voor wijf uit te maken. En dan denk je ook nog eens dat ik mij druk ga maken of wat jij van me vindt. Jatog.quote:Daarnaast, dat ik mij druk ga maken hoe ik hier overkom
Ik zal spelen met jou in gedachten en keihard je naam roepen wanneer ik mijn plafond volspuit. Moet te doen zijn, babe.quote:gvd zargon ga spelen ventje.
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom is hij dan nog steeds vrijgezel die arme kerel?
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Vaak kan ik bitchy zijn. Niet heel erg tho.
Heb je glaasje water nodig, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.
Toch maar beter opletten dan.
Hoezo dat, vriend?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?
Paan dakat loyquote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je glaasje water nodig, vriend?
Wat ben je braaf, zo met je klauwen ingetrokken. Bang dat ze wat van jullie DM-gesprek doorspeelt?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal bij jou in de rij toch?
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Paan dakat loy
Mastawi lo sard daka
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kom ik ook in aanmerking voor haar?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende:
Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |