Daar moet je blij mee zijn. Echt een van de meest overrated films aller tijdenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey de Noorse Netflix heeft gravity
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:22 schreef PeterRusso het volgende:
5 afleveringen geprobeerd van Orange is the new black. Kon mij niet echt bekoren.
breaking bad in het zuid afrikaans wil ik wel eens kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Netflix nog niet in Afrika is
Netflix kan je toch prima ontvangen met een proxy?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Netflix nog niet in Afrika is
In de categorie 'minimale setting' zijn veel betere films te vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn. Echt een van de meest overrated films aller tijden(vind ik!)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bojack HorsemanIk hoop dat ze opschieten met het nieuwe seizoen.
quote:Available December 1st:
A Knight’s Tale (2001)
Almost Famous (2000)
American Beauty (1999)
Bewitched (2005)
Camp Takota (2014)
Crossroads (2002)
Jewtopia (2012)
Knights of Badassdom (2014)
Madison (2005)
Out of the Clear Blue Sky (2012)
Out of Time (2003)
The Out-of-Towners (1999)
Troop Beverly Hills (1989)
Turbo FAST: New Episodes (2014)
Available December 3rd-6th:
American Horror Story: Coven (2013)
Anchorman 2: The Legend Continues: Super Sized Version (2013)
Ava & Lala (2014)
Bill Burr: I’m Sorry You Feel That Way (2014)
Oculus (2014)
Sharknado 2: The Second One (2014)
Son of God (2014)
Available December 8th-11th:
Anthony Bourdain: Parts Unknown: Season Three (2013)
A Haunted House 2 (2014)
Drive Hard (2014)
I Am Ali (2014)
The Village (2004)
The Wolf of Wall Street (2013)
Available December 12th-15th:
Broadchurch: Season One (2013)
Don’t Blink (2014)
Jake Squared (2014)
Marco Polo (2014)
Nick Offerman: American Ham (2014)
Available December 18th-23rd:
All Hail King Julien (2014)
Dark Skies (2013)
The Honourable Woman: Season One (2013)
Paranormal Activity: The Marked Ones (2014)
Ragnarok (2014)
Romy and Michele’s High School Reunion (1997)
The Trip to Italy (2014)
Available December 24th-30th:
Behaving Badly (2014)
Child of God (2014)
Comedy Bang! Bang!: Season Three (2013)
Good People (2014)
I, Frankenstein (2014)
Jessie: Season Three (2013)
Labor Day (2013)
Last Weekend (2014)
Legends of Oz: Dorothy’s Return (2014)
Maron: Season 2 (2013)
Wolf of Wallstreet is al een tijdje beschikbaar in o.a. Canada iirc.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
The wolf of wall street al
En Jewtopia? Disturbed
www.unblock-us.comquote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
Jemig, sommige films zijn net uit op blu-ray en dan al te zien op netflix daar.
Mag hier in NL op netflix ook wel eens
Ik kijk al geregeld op US en andere landen.quote:
Dan kan ik je niets anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kijk al geregeld op US en andere landen.
Maar dan nog zou Netflix in NL wel eens sneller nieuwe films mogen hebben
Er staan toch een aantal BBC mini series op?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heeft iemand nog tips voor miniseries a la sense&sensibility en pride&prejudice op de NL netflix?
Mr selfridge?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heeft iemand nog tips voor miniseries a la sense&sensibility en pride&prejudice op de NL netflix?
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
Jemig, sommige films zijn net uit op blu-ray hier en dan al te zien op netflix daar.
Mag hier in NL op netflix ook wel eens
Goeie serie, Aquarium for Your Home heeft meer diepgang, vind ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fireplace for your home is echt de tofste serie op Netflix ooit.
Ik heb juist Netflix omdat ik niet illegaal wil kijken...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!
aflevering 2 was wat minder vond ik, voor de rest topserie. Niet heel verrassend maar kijkt lekker wegquote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fireplace for your home is echt de tofste serie op Netflix ooit.
En hartstikke illegaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!
Gaat mij meer om het principe dan dat ik mij er aan erger.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 06:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb juist Netflix omdat ik niet illegaal wil kijken...
Een bank beroven ook. Nooit weer merkenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.Ik kijk meestal via Netflix, maar popcorntime (heb ik sinds gisteren) is ook wel ideaal!
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een bank beroven ook. Nooit weer merken
De kwaliteit is wel ondermaats in tegenstelling tot Netflixquote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.Ik kijk meestal via Netflix, maar popcorntime (heb ik sinds gisteren) is ook wel ideaal!
Dat kan hoor:quote:Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het principe dan dat ik mij er aan erger.
Zou gewoon wat meer nieuwe films willen zien, that's it.
Het begint wat traag inderdaad maar wordt zeker wel spannend, in mijn ogen uiteraard.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef planethugo het volgende:
The Killing een tijdje geleden 3 afleveringen van gezien maar echt spannend of boeiend vond ik het niet. Misschien een over een tijdje eens proberen als de rits andere series die nog op de plank liggen 'afgewerkt' zijn
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een bank beroven ook. Nooit weer merken
moreflicks.com al gecheckt? misschien staat ie op een andere netflix-regio.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk komt de film That Sugar Film ook op Netflix.
Bedankt voor de tip! Hij is pas gepresenteerd bij het IDFA, dus de kans is klein denk ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:02 schreef perro. het volgende:
[..]
moreflicks.com al gecheckt? misschien staat ie op een andere netflix-regio.
Forbrydelsen (The Killing).quote:Op woensdag 26 november 2014 23:46 schreef Roooske het volgende:
Hoi! Weet iemand nog een vergelijkbare serie zoals de Deense serie The Bridge?
Rest van zijn review hier: http://www.rogerebert.com/reviews/tucker-and-dale-vs-evil-2011quote:If ever there was a movie that seems prepared to follow an ancient formula, that movie is “Tucker & Dale vs. Evil.” Consider: A van filled with college kids speeds heedlessly down the back roads of hillbilly country. A bearded redneck scowls at them from a pickup truck. They stop at a store with the ominous sign “last gas.” The locals inside stare and snicker at them.
Arriving at their campsite in the woods, they pitch their tents, have beers and pot, and hear the story of the Memorial Day Massacre, during which a group of kids just like them were murdered by mountain men on — gasp! — that very spot! Twenty years ago today! So what do they decide to do? Go skinny-dipping, of course.
It probably won’t be a spoiler to mention how the movie unfolds, because the trailers have helpfully spelled it out for you. If you don’t happen to know, stop reading now.
Hoe kom je op de Amerikaanse Netflix?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een filmtip waarvan je de trailer vooral niet moet gaan kijken. Te vinden op de Amerikaanse Netflix.
Tucker & Dale vs Evil
Roger Ebert gaf het 3 sterren.
[..]
Rest van zijn review hier: http://www.rogerebert.com/reviews/tucker-and-dale-vs-evil-2011
Maar vooral de trailer niet kijkenDe film wel!
![]()
Was geweldig leuk.
Zie OP.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe kom je op de Amerikaanse Netflix?
Eerste seizoen beviel dus goed?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:56 schreef Copycat het volgende:
Op naar seizoen twee van Peaky Blinders.
Yep! Absoluut een aanrader, imo.quote:
Bedoel je nite gewoon The Dark Knight?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zag the dark knight rises op netflix (tablet) maar nu is het opeens niet meer te vinden?
Ik zeg, KIJKEN! Als standup is hij veel beter in zijn element.quote:Op zondag 30 november 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh tof, ik ken hem alleen als acteur.Eens checken.
Klinkt cool! Word je dan ook rondgeleid door Kenneth?quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef Cee het volgende:
Volgende keer dat je in NY bent moet je echt die NBC tour doen, shiNinG_staR.
Ik heb ooit ook zo'n NBC tour gedaan. Was zeker o.k., maar ook weer niet heel bijzonder vond ik. Zal mogelijk een andere (beperktere/goedkopere) zijn geweest, dan die waar jij het over hebt...quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef Cee het volgende:
Volgende keer dat je in NY bent moet je echt die NBC tour doen, shiNinG_staR.
Dat niet, maar je loopt dan als het ware door de set van 30 Rock, ziet wat studios van binnen en we zagen Amy Poehlerquote:Op zondag 30 november 2014 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Klinkt cool! Word je dan ook rondgeleid door Kenneth?
Oeh awesome! En dat je Amy gewoon zag! Ga het onthouden voor een volgende keerquote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat niet, maar je loopt dan als het ware door de set van 30 Rock, ziet wat studios van binnen en we zagen Amy PoehlerJe moet dus wel met je neus in de boter vallen.
En na afloop uitleg gehad over het krijgen van standby tickets bij de dress rehearsal van Saturday Night Live Weekend Update. Dat lukte, dus dan is 30 Rock nog meer een feest van herkenning.
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 1 december 2014 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
The Godfather deel 3 bestaat helemaal niet.
Truequote:Op maandag 1 december 2014 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Netflix breidt uit naar Australië en Nieuw Zeeland
De Amerikaanse streamingdienst Netflix is al verkrijgbaar in meer dan 50 landen, waaronder de Verenigde Staten, Canada, Latijns Amerika, Groot Brittannië, Ierland, Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, België, Luxemburg en Zwitserland. En aan deze lang lijst kunnen vanaf maart volgend jaar ook Australië en Nieuw Zeeland worden toegevoegd.
In recente jaren heeft Netflix een groot succes behaald, meteen toename van meer dan 20 miljoen nieuwe abonnees in de laatste 19 maanden, waardoor zij in oktober 2014 op meer dan 53 miljoen abonees zaten.
Er is nog niets bekend over de selectie van films en series op de Australische versie van Netflix, maar er kan met zekerheid gezegd worden dat zij in ieder geval zullen beschikken over de vele Original series van Netflix, waaronder avonturen serie ‘Marco Polo’, thriller ‘Bloodline’, superhelden actieserie ‘Daredevil’, SciFi ‘Sense8’ en ‘Grace and Frankie’, een nieuwe komedie van de makers van Friends, die komend jaar zullen worden toegevoegd.
Kortom in 2015 kunnen nog meer mensen in meer dan 50 landen wereldwijd genieten van de Original series van Netflix en de vele andere films en series.
Ik heb een leeg vakje daar zitten, heel gek.quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef Blik het volgende:
Op mijn dvd-box staat toch echt Godfather part III
quote:Op maandag 1 december 2014 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m 2 keer gezien en vond m de 2e keer nog slechter dan de 1e keer.quote:Op maandag 1 december 2014 16:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
zo slecht vind ik 'm toch niet. Niet van het niveau van 1 en 2 maar dat was vrijwel onmogelijk
Alleen een teaser:quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat alles of is er ook al een trailer uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alive Inside: A Story of Music & Memory – 2014 1:17 uur
Deze aangrijpende documentaire volgt maatschappelijk werker Dan Cohen die gebruikmaakt van muziek om het geheugen van Alzheimer-patiënten te ontgrendelen.
Aluna – 2012 1:29 uur
Filmmaker Alan Ereira voegt zich bij de oude volksstam van de Kogi in Colombia: zij hebben een heel eigen mening over milieubescherming.
Broadchurch – 2013 12
Nadat een jonge jongen is vermoord in het kustplaatsje Broadchurch, wordt de mysterieuze zaak toegewezen aan lokale rechercheurs Ellie Miller en Alec Hardy.
Case Against 8 The – 2014 1:52 uur
Een onwaarschijnlijk team slaat de handen ineen om het Californische verbod op het homohuwelijk terug te draaien en de zaak voor te leggen aan het hooggerechtshof.
It’s Not Over – 2014 1:12 uur
Drie jonge levens op verschillende continenten worden zwaar aangetast door hiv en aids, ook door de misverstanden en voordelen die ermee gepaard gaan.
Man with the Iron Fists The – 2012 Volwassen 1:35 uur
Deze vechtsport-thriller combineert kungfu met hiphop en gaat over een Chinese smid die verstrikt is geraakt in de strijd tussen twee clans.
Matrix Revolutions The – 2003 12 2:09 uur
In het laatste deel van de Matrix-trilogie zit de bewusteloze Neo gevangen in een metrostation in een gebied tussen de Matrix en de wereld van de machines.
Pact 2 The – 2014 Volwassen 1:35 uur
Een vrouw heeft gruwelijke nachtmerries over een seriemoordenaar en zijn gruwelijke daden… maar het blijkt dat de moordenaar mogelijk echt bestaat.
Sweeney The – 2012 16 1:52 uur
Deze nieuwe versie van de hit en serie uit dejaren ‘70 volgt de leden van de Sweeney Flying Squad die de wet ruim opvattenom resultaten te boeken.
This Is 40 – 2012 12 2:13 uur
Judd Apatow gaat opnieuw op bezoek bij het getrouwde stel van Knocked Up: hun huwelijk staat op springen en 40 worden is geen pretje.
Trailer Park Boys: Don’t Legalize It – 2014 1:35 uur
Julian slaagt er niet in geld te verdienen en dus verzint hij een ander ‘vet’ plan en dat betekent zaken doen met zijn aartsvijand Cyrus.
Love, no matter what – 2014
Schrijver Andrew Sullivan spreekt met ouders over het opvoeden van een kind dat anders is en over liefde en acceptatie.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Morgen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Spiritsoul het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het nieuwe seizoen van suits, ik dacht dat die vandaag al uit zou zijn :$
Hm, aardig maar niet meer. Als je nog veel alternatieven hebt zou ik er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef yvonne het volgende:
Is Justified nog de moeite om te gaan bingen?
Peaky Blinders al gezien?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:31 schreef yvonne het volgende:
Ah,thanks,dan ga ik verder met Life on Mars.
Goed om te weten! Ik vond seizoen 1 erg sterk (hoewel ik wel vrij snel door had wie de dader was, maar dat komt misschien omdat ik vaak crimeseries kijk en je daar langzaamaan een soort 'antenne' voor krijgt).quote:Op maandag 1 december 2014 22:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Broadchurch is wel de moeite waard idd. Sterke Britse serie weer, komt komende maanden ook een seizoen twee van.
Jup, lekker!quote:
House of Cards 3 te zien vanaf 27 februariquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef Aurelius het volgende:
https://amp.twimg.com/v/be4dc1df-732b-4a1c-aed5-d9a70d90cb06
House of Cards Season 3. 27-2-2015.
Staat er nu op. Netflix zei zelf 1 december, maar externe sites berichtten dat het 2 december zou zijn, wat dus blijkbaar klopte.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Spiritsoul het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het nieuwe seizoen van suits, ik dacht dat die vandaag al uit zou zijn :$
vind ik wel. Begint beetje case of the week maar halverwege seizoen 1 wordt het 1 groot verhaal. Vooral de zeer scherpe dialogen zijn heerlijk. En heerlijke chemie tussen Timothy Olyphant en Walton Goggins. Aanraderquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef yvonne het volgende:
Is Justified nog de moeite om te gaan bingen?
Eens. Prima serie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ik wel. Begint beetje case of the week maar halverwege seizoen 1 wordt het 1 groot verhaal. Vooral de zeer scherpe dialogen zijn heerlijk. En heerlijke chemie tussen Timothy Olyphant en Walton Goggins. Aanrader
ohja en rednecks, altijd lache
staat eropquote:
Het einde hebben ze anders gemaakt andere... Wil niks spoilen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben begonnen met de Amerikaanse Killing. De eerste aflevering van seizoen 1 is een exacte kopie van de Deense versie. Blijft dat zo? En de andere seizoenen?
quote:Bill Cosby stand-up uitgesteld na verkrachtingsgeruchten
Netflix heeft besloten de première datum van de nieuwe stand-up special van Bill Cosby uit te stellen. De show, die op 28 november online had moeten gaan, is uitgesteld nadat geruchten dat de populaire comedian meerdere vrouwen zou hebben verkracht de ronde doen.
Volgens de officieren van justitie zou Netflix de première datum niet mogen uitstellen, maar nadat er meerdere vrouwen aangifte deden tegen Cosby wegens verkrachting, heeft Netflix ervoor gekozen om te buigen voor de druk van meerdere vrouwen organisaties.
De vermeende verkrachtingen zouden hebben plaatsgevonden in de jaren 80, maar Cosby heeft via zijn advocaten alle beschuldigingen ontkent.
De meeste recente beschuldigingen kwamen afgelopen week van voormalig model Janice Dickinson. Zij beweert dat Cosby haar in 1982 heeft verkracht.
De nieuwe stand-up special van Bill Cosby die is opgenomen houd verband met zijn 77e verjaardag van afgelopen juli. In de special verteld hij private en vermakelijke verhalen over de kindertijd, eerste liefdes en de geneugten van het vaderschap.
Netflix heeft nog geen nieuwe release datum vrijgegeven voor de stand-up special.
Had hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef PM-girl het volgende:
Op aanraden van iemand begonnen aan Penny Dreadful. Goed gespeeld, maar ep1 pakte me nog niet echt.
Ah mooi, dan kijk ik het toch af. Bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het einde hebben ze anders gemaakt andere... Wil niks spoilen.
ik heb seizoen 1 afgekeken. Vond het erg mooi (met name de sfeerbeelden) allemaal, maar toch boeide het me niet voldoende om het iemand aan te raden.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef PM-girl het volgende:
Op aanraden van iemand begonnen aan Penny Dreadful. Goed gespeeld, maar ep1 pakte me nog niet echt.
klopt, en zeker in het begin is het even wennen wat voor type humor het is. Maar als je daar eenmaal aan gewend bent is het een heerlijke serie.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:15 schreef StretchingKoala het volgende:
Bijna klaar met laatste seizoen Arrested Development.
Ik bleef er toch naar kijken, seizoen 4 is wat anders van opzet (ook zoveel jaar later). Geniaal geschreven verhaallijnen, maar toch wel wat moeite gehad met doorkijken. Het is geen typische netflix serie welke je in 1 ruk uitkijken wilt.
It's hate it or love it...geen middenweg.
Hell on Wheels de eerste 2 seizoenen van gezien toen het uitgezonden was, had er ook meer van verwacht. Misschien ook door het superieure Deadwood maar dat niveau gaat het nooit halen. Wil seizoen 3 nog wel eens proberen want hoewel het niet erg goed was was het wel onderhoudend vond ik met een paar leuke karaktersquote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Hell of Wheels trouwens niet zo interessant als ik had verwacht. Dit kan ook komen door het geweldige Deadwood..
Is HoW een serie waar je na 5 afleveringen opeens helemaal fan bent? (ik zit nu bij 4)
Met mijn meissie (die alleen films als De Verbouwing kijkt) kijk ik nu Orange is the new black...ik vind Piper erg leuk (en bij Red moest ik heel lang en diep nadenken wie die actrice nou was), maar ik ben denk ik te kritisch want er zit een boel onzinnigheid in. Sommige zaken kloppen echt totaal niet. Zijn hier mensen fan? (Ik kijk gewoon door omdat het vermakelijk genoeg is en ik dat nou eenmaal over heb voor een goed huwelijk)
TETTEN!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:04 schreef Apostrof het volgende:
OITNB is zeker vermakelijk maar verwacht niet diepgaande verhalen of een geniaal plot. Het was wel verfrissend om een serie te kijken met haast alleen maar vrouwen die niet draait om shoppen en roddelen. En had geen eens een vriendin die het mij dwong te kijken.
Oh, en al eerder genoemd in dit topic:
voor fans van scifi, de Twilight Zone en houden van om te fantaseren hoe opkomende technologie de maatschappij kan veranderen, zeker Black Mirror op USA checken. Houd de dosering wel in de gaten, want een aflevering levert al genoeg stof tot denken.
heb gisteren het eerste seizoen gekeken. ik moet toegeven dat enkel de pilot er met kop en schouders bovenuit stak. de andere 2 afleveringen waren ook wel goed, maar niet zoals de pilot.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:04 schreef Apostrof het volgende:
Oh, en al eerder genoemd in dit topic:
voor fans van scifi, de Twilight Zone en houden van om te fantaseren hoe opkomende technologie de maatschappij kan veranderen, zeker Black Mirror op USA checken. Houd de dosering wel in de gaten, want een aflevering levert al genoeg stof tot denken.
Band of Brothers was zó fucking goedquote:Op donderdag 4 december 2014 15:38 schreef Forbry het volgende:
Vriendlief en ik zijn een paar dagen terug (eindelijk eens) aan "Unsere Mütter, unsere Väter" begonnen. Valt me geenszins tegen. Nu twee van de drie afleveringen gezien en vind het persoonlijk veel onderhoudender/ aangrijpender dan ik bijvoorbeeld Band of Brothers vond.
60 miljoen omzet per jaar uit alleen Nederland, toch serious moneyquote:Op donderdag 4 december 2014 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Netjes!
700.000 betalende abonnees in Nederland in September.
http://androidworld.nl/ap(...)0-betalende-abonnees
En dat na 1 jaar op de markt zijn, ik vind het het een hele prestatiequote:Op donderdag 4 december 2014 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
60 miljoen omzet per jaar uit alleen Nederland, toch serious money
Die mening delen velen met jou (en mijn vriend ook), maar mij wist die serie nauwelijks te raken. Visueel zag het er allemaal heel goed uit, maar daar bleef het een beetje bij vond ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Band of Brothers was zó fucking goed
En wat vonden jullie van The Pacific dan? Dit gaat toch wat dieper in op de personages...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die mening delen velen met jou (en mijn vriend ook), maar mij wist die serie nauwelijks te raken. Visueel zag het er allemaal heel goed uit, maar daar bleef het een beetje bij vond ik.
Ben eerlijk gezegd niet zeker van of wij die serie al wel ooit gezien hebben... Zo niet, goede tip, dank jequote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En wat vonden jullie van The Pacific dan? Dit gaat toch wat dieper in op de personages...
Ik snap wel dat een compleet onrealistisch liefdes/vriendenverhaal het voor de gemiddelde vrouwelijke kijker beter maaktquote:Op donderdag 4 december 2014 15:38 schreef Forbry het volgende:
Vriendlief en ik zijn een paar dagen terug (eindelijk eens) aan "Unsere Mütter, unsere Väter" begonnen. Valt me geenszins tegen. Nu twee van de drie afleveringen gezien en vind het persoonlijk veel onderhoudender/ aangrijpender dan ik bijvoorbeeld Band of Brothers vond.
Dat liefdesverhaal doet me heel weinig. Dat vriendenverhaal vind ik nog wel aardig ja, maar als je het dan toch op die facetten gooit, boeit het verhaal t.a.v.die twee broers mij nog het meest. Ook daarbuiten vind ik het echter gewoon een goede/onderhoudende oorlogsserie.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een compleet onrealistisch liefdes/vriendenverhaal het voor de gemiddelde vrouwelijke kijker beter maakt
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aanquote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat liefdesverhaal doet me heel weinig. Dat vriendenverhaal vind ik nog wel aardig ja, maar als je het dan toch op die facetten gooit, boeit het verhaal t.a.v.die twee broers mij nog het meest. Ook daarbuiten vind ik het echter gewoon een goede/onderhoudende oorlogsserie.
Ja, da weet ik dan gewoon nog nie hè...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aangezichten.
Soort van vervolg op Band of Brothers. Alleen speelt de gevechten zich nu met de Jappaners in de Pacific Ocean, rondom het eiland Guadaloupe. HBO zit achter de series en Tom Hanks geeft een aantal afleveringen geregisseerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd niet zeker van of wij die serie al wel ooit gezien hebben... Zo niet, goede tip, dank je
Wist van het bestaan van de serie af, weet alleen niet (meer) zeker of ik/wij die al heb(ben) gezien.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Soort van vervolg op Band of Brothers. Alleen speelt de gevechten zich nu met de Jappaners in de Pacific Ocean, rondom het eiland Guadaloupe. HBO zit achter de series en Tom Hanks geeft een aantal afleveringen geregisseerd.
The Pacific (TV Mini-Series 2010) - IMDb
Afgekeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aangezichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In aflevering 3 werd één en ander nog wel een (heel) stuk onrealistischer dan in de eerste twee al het geval was (dat leverde op zich wel wat "'s" op), maar realisme is wat mij betreft niet altijd een must. De setting deed wél realistisch aan en het verhaal werd op het einde juist nog wat aangrijpender vond ik. Nee, ik heb wel genoten van deze serie. Ook visueel vond ik het erg sterk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-12-2014 23:30:13 ]Tails tell tales
Heb net het vierde seizoen gezien, en al waren de eerste drie niet geweldig, was het vierde toch echt wel een aanrader.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hell on Wheels de eerste 2 seizoenen van gezien toen het uitgezonden was, had er ook meer van verwacht. Misschien ook door het superieure Deadwood maar dat niveau gaat het nooit halen. Wil seizoen 3 nog wel eens proberen want hoewel het niet erg goed was was het wel onderhoudend vond ik met een paar leuke karakters
Nice.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef Aurelius het volgende:
https://amp.twimg.com/v/be4dc1df-732b-4a1c-aed5-d9a70d90cb06
House of Cards Season 3. 27-2-2015.
Ook het punt waar ik (nog steeds) ben blijven hangen, maar vond je seizoen 1 eigenlijk ook al niet zo denderend of...? Want dat seizoen vond ik echt fantastisch en ook niet (storend) traag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Nice.
Nu nogSuits, dan volgende week Marco Polo en daarna dus alweer bijna House of Cards. Misschien dat ik tussendoor nog Deadwood afmaak, maar daar ben ik vlak voor het einde van seizoen 2 mee gekapt. Die serie is traaaag. Eigenlijk gewoon een period soap. Eentje waar ze in plaats van my lord, cocksucker zeggen, maar toch. Het interesseerde me allemaal maar weinig of die ene wel of niet buiten liefde om trouwde.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Ciscus het volgende:
Is Marco Polo een beetje realistisch (en lekket hard) of net zoiets als Da Vinci?
Ziet er veelbelovend uitquote:
dat had ik ook zelf kunnen doen, maar kijk liever nooit trailers. Dit ziet er allemaal wel heel erg fijn uit verder.quote:
Ik hoop zo dat ze nog nieuwe seizoenen gaan maken!quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:43 schreef lily het volgende:
Lilyhammer afgekeken. Jammer eigenlijk![]()
Seizoen 3 was echt de beste tot nu toe, vond ik.
Wat van rol had hij dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze nog nieuwe seizoenen gaan maken!
En die rol van Bruce was ook erg klein.
kwam er jaren later pas achter dat Jimmy Fallon een kleine rol in had in die seriequote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Band of Brothers was zó fucking goed
Sherlockquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Welke Britse serie is nog meer aan te raden?
The Fall.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Lutherquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Geen subs zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef Copycat het volgende:
Begonnen met Top of the Lake via Netflix Finland. Intrigerende serie.
Top of the Lake (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Teveel goede aanvullingen, niet genoeg tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Engelstalige subs.quote:
Homeland seizoen 3quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je op de belgische netflix alleen maar franse subtitels kan krijgen ?
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
staat je taal wel in nederlands ingesteld?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef redboyke het volgende:
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.
ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parkingquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?
Anyhood, net mijn Unblock-abonnement omgezet van maand- naar jaarabonnement. Krijg je twee maanden gratis. En ook dat is weet is een mum gefikst.
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Grin ... Mijn hersenen vulden automatisch 'Parket' in.quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef redboyke het volgende:
ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parking![]()
heb al tijdje geen netflix meer gekeken maar ben benieuwd naar die marco polo
ohhhh durf het bijna niet te melden. Maar die heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.
Hobbit 2 heeft hier echt nog niet opgestaan hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
quote:Op maandag 8 december 2014 08:07 schreef Rijst het volgende:
Suits s3 staat erop. Dat hebben ze snel gedaan.
wat kan jou dat schelen dan stefanquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
Ja maar leef met n fantasy liefhebber samenquote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat kan jou dat schelen dan stefan
Jij vindt toch die hobbit films allemaal ruk?
Niet, in USA al een half jaarquote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hobbit 2 heeft hier echt nog niet opgestaan hoor.
Hier hebben we al moeite om alle lotr films er in 1x op te krijgen.
Oh top, dankje. Ik meende dat ik ergens de 8e had gelezen namelijk. Hoe kom jij bij de 11e?quote:
Hm, maar ik wil hem denk ik wel kunnen verstaan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Copycat het volgende:
Hij staat al -uit mijn hoofd- op Mexico. Heb 'm een maand of drie geleden gekeken.
Is gewoon in het Engels.quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef RingBewoner het volgende:
Hm, maar ik wil hem denk ik wel kunnen verstaan.
Wel heel hinderlijke ondertiteling die ik niet uit lijk te kunnen zetten.quote:
Volgens Moreflicks staat-ie ook op België, Brazilië, Argentinië, Colombia, Mexico en Canada.quote:Op maandag 8 december 2014 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
Wel heel hinderlijke ondertiteling die ik niet uit lijk te kunnen zetten.
Ga ik proberen, bedankt voor de site en de tips!quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Moreflicks staat-ie ook op België, Brazilië, Argentinië, Colombia, Mexico en Canada.
Ben toch aan het doorzetten, vooral omdat het maar 8 episodes zijn. Ik kom er wat meer in, maar echt een topper is het niet.quote:
Gelukkig zijn we niet afhankelijk van Netflix NLquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:32 schreef Breuls het volgende:
Wolf of Wallstreet staat in Nederland voorlopig (tot eind september) nog bij HBO. Ik neem aan dat dat betekent dat Netflix nog even moet wachten.
Is dat leuk? Ik heb net mr selfridge achter de rugquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:22 schreef Cee het volgende:
Nog 1 aflevering van Downton Abbey om te flixen, ben seizoen 5 alvast aan het binnenhengelen.
Veeeeeel leuker dan mr Selfridge! Mijn favoriete serie vd afgelopen jaren. Ik ben net weer opnieuw begonnen en kijk dan in de kerstvakantie het nieuwste seizoen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik heb net mr selfridge achter de rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 Monkeys – 1995 16 2:09 uur
In 2035 reist een gevangene terug in de tijd om de oorsprong te achterhalen van een dodelijk virus dat de bevolking jaren geleden grotendeels heeft uitgeroeid.
Airport ’77 – 1977 6 1:53 uur
Nadat dieven een luxe 747 met een waardevolle kunstverzameling hebben gekaapt, gaat alles helemaal fout en zinkt het vliegtuig in de Bermudadriehoek.
Bean – 1997 AL 1:29 uur
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.
Billy Madison – 1995 6 1:29 uur
Billy Madison gaat een fortuin erven wanneer zijn vader met pensioen gaat. Maar voordat dat gebeurt, moet hij terug naar school gaan… helemaal terug.
Bride Wars – 2009 AL 1:28 uur
Twee beste vriendinnen worden vijanden van elkaar als blijkt dat ze hun bruiloft allebei op dezelfde dag en op dezelfde locatie hebben gepland.
Coraline en de geheime deur – 2008 6 1:40 uur
De nieuwsgierige, jonge Coraline opent een deur in haar huis, waarna ze wordt getransporteerd naar een universum dat lijkt op een betere versie van haar eigen universum.
Day of the Jackal The – 1973 6 2:22 uur
Een Franse paramilitaire groep wil president Charles de Gaulle vermoorden omdat ze fel tegen zijn beslissing voor de bevrijding van Frans-Algerije zijn.
Earthquake – 1974 12 2:01 uur
Wanneer LA wordt getroffen door een zware aardbeving moet een bouwkundig ingenieur zijn schoonvader, die zijn baas is, redden wanneer deze vastzit in zijn eigen gebouw.
High Plains Drifter – 1973 12 1:45 uur
Een vreemdeling wordt ingehuurd om een stad te beschermen tegen schietgrage bandieten, maar door zijn wrede aanpak lijkt het op een verbond met de duivel.
Liar Liar – 1997 6 1:26 uur
Nadat zijn zoon een verjaardagswens doet die op magische wijze uitkomt, is een advocaat 24 uur lang niet in staat om een leugen te vertellen.
Scarface – 1983 16 2:49 uur
Al Pacino schittert als Cubaanse vluchteling Tony Montana, een drugsbaron in Florida. Hij maakt de fatale fout om high te worden van zijn eigen voorraad.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Yes!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Family Guy Seizoen 12 is er in USA.
NL en daarna USA.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Op welk land staat jullie netflix doorgaans? Ik meeste op Canada.
Vooralsnog vind ik er niks aan. Ook vooral drama, mr selfrridge vind ik de humor icm drama zo goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Veeeeeel leuker dan mr Selfridge! Mijn favoriete serie vd afgelopen jaren. Ik ben net weer opnieuw begonnen en kijk dan in de kerstvakantie het nieuwste seizoen.
Futurama is briljant, ik hou van Fam Guy hoor, maar Futurama is echt nog een trede hoger.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yes!
Heerlijk slaapmutsje en ik was net vorige week door de seizoenen heen. Begonnen aan Futurama, maar juist het sketchachtige format van Family Guy maakt het zo lekker om bij weg te dommelen.
Een van de beste series die ik dit jaar heb gezien!quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:56 schreef Aurelius het volgende:
Gister eerste aflvering van Fargo bekeken. Veelbelovend!
Daarom juist. Family Guy is simpel vermaak: hap, slik, slaap. Futurama (heb nu twee afleveringen gezien) gaat toch wat dieper en is meer verhalend dan sketchy.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Futurama is briljant, ik hou van Fam Guy hoor, maar Futurama is echt nog een trede hoger.
Van S12 (van Fam Guy) amper nog wat gezien dus ook ik kan weer aan de slag.
Klopt!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom juist. Family Guy is simpel vermaak: hap, slik, slaap. Futurama (heb nu twee afleveringen gezien) gaat toch wat dieper en is meer verhalend dan sketchy.
Het is wel echt een dramaserie inderdaad, maar de echt Britse humor (komt met name van the dowager countess, Maggie Smith) vind ik ook fantastisch erin.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik er niks aan. Ook vooral drama, mr selfrridge vind ik de humor icm drama zo goed
Oh ben juist fan van Jeremy Pivenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het is wel echt een dramaserie inderdaad, maar de echt Britse humor (komt met name van the dowager countess, Maggie Smith) vind ik ook fantastisch erin.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de acteur die mr. Selfridge speelt, vreselijk irritant vind, dus dat zal niet mee helpen aan mijn waardering van die serie.
Pssst, BBC3 iedere avond.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yes!
Heerlijk slaapmutsje en ik was net vorige week door de seizoenen heen. Begonnen aan Futurama, maar juist het sketchachtige format van Family Guy maakt het zo lekker om bij weg te dommelen.
Een hele lievige serie vooral. Ontzettend braaf en er gebeurt eigenlijk heel weinig, maar ik vind het heel erg leuk (al lijkt de glans er bij de laatste seizoenen wel een beetje af). Persoonlijk vind ik het wel echt een vrouwenserie (raad het nooit mannen aan), maar dat zal mogelijk te veel in hokjes denken van mij zijn. Ik ben vooral erg dol op veel van de (hele lieve) personages en ook het tijdsbeeld vind ik heel boeiend om te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:42 schreef SunChaser het volgendede:
[..]
Is dat leuk? Ik heb net mr selfridge achter de rug
Weet niet of dit al bekend was hier.twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:07:12"This is your concern." #BetterCallSaul komt exclusief naar @NetflixNL in februari 2015. http://t.co/OWPfiRLTVE reageer retweet
Las het inderaad, ik ben wel heel benieuwd!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet niet of dit al bekend was hier.twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:07:12"This is your concern." #BetterCallSaul komt exclusief naar @NetflixNL in februari 2015. http://t.co/OWPfiRLTVE reageer retweet
Lijkt mij niet echt fantastisch, maar als groot BB fan kijk ik er toch wel naar uit. Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.
Dan hoor je dat van de verkeerde mensen seizoen 2 is juist beter dan 1.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben maandag begonnen met Orange is the New Black.
Blijft mij wel boeien, ik heb zojuist S1 afgekeken. 13 afleveringen in 2 dagen, het enige voordeel van ziek zijn.![]()
Ik ga nu met S2 beginnen, ik ben benieuwd. Hoor van meerdere mensen dat 'ie niet zo goed is als S1.
[..]
Las het inderaad, ik ben wel heel benieuwd!
Ik wilde eerst The Killing USA niet kijken omdat ik de Deense zo goed vond en ik dacht het zal wel niks zijn. Maar ik vind het echt supergoed. Hoewel de eerste aflevering identiek was aan de Deense, is het daarna toch een eigen verhaal geworden. En de acteurs zijn ook erg goed. Ben zelf nog pas in seizoen 1 bezig. Dus heb nog lekker even te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Seizoen 3 van The Killing (USA) is trouwens nog een stuk beter dan 1 en 2 zeg.. (ep8 gisteren gezien..)
Kijk, dat is fijn om te horen. Altijd zo'n downer als mensen een seizoen afkraken, dan ga je er toch met een ander 'gevoel' in of zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan hoor je dat van de verkeerde mensen seizoen 2 is juist beter dan 1.
Ik vond allebei de seizoenen erg goedquote:Op woensdag 10 december 2014 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan hoor je dat van de verkeerde mensen seizoen 2 is juist beter dan 1.
ik vind er zo weinig karakters in zitten en het is wat soft allemaal, of wordt het steeds beter?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:00 schreef Spatzmann het volgende:
Ik ben deze week (naja tot zaterdag) bezig geweest met BSG. Damn, ik was vergeten dat BSG zo gaaf was.
Sony moet niet huilie doen en blij zijn dat we naar hun bagger willen kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony wil dat Netflix optreedt tegen leden die meerdere landen kijken.
http://www.nu.nl/internet(...)-doet-piraterij.html
Dit idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony is gewoon wanhopig momenteel. Hardware doet het slecht, ze zijn gehackt en alle gegevens liggen op straat.
Nieuwe Bond film schijnt ook enorm over budget te zijn. Dus dan pakken ze de consumenten maar aan. Het is net als elk ander groot bedrijf met een lange geschiedenis: Koppig bestuur en out of touch met de moderne wereld.
quote:Op donderdag 11 december 2014 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony wil dat Netflix optreedt tegen leden die meerdere landen kijken.
http://www.nu.nl/internet(...)-doet-piraterij.html
Erm... ?quote:De streamingdienst zou de praktijken kunnen tegengaan door de betalingsmogelijkheden te beperken per land.
Ja!quote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Ciscus het volgende:
Nog 7 afleveringen Breaking Bad. Ik had er nooit wat van gezien en heb de laatste weken 2 a 3 afleveringen per avond gekeken (als het ff kon)...ben zo onwijs benieuwd hoe het afloopt. Ik hoop dat Walt gaat hangen inmiddels.
Is Homeland ook zo lekker om achter elkaar te gaan kijken?
Ben benieuwd wie hier dan extra zou willen betalen om per land te kijken?quote:
Ik doelde erop dat die maatregel niets uit zou halen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hier dan extra zou willen betalen om per land te kijken?
Ik gebruik alleen NL, ook omdat hier thuis niet iedereen het Engels voldoende beheerst om alles te volgen.
vertaald artikel van een amerikaanse site die weer de notulen van sony doorgespit heeft... Zal wel bedoeld worden dat Sony wil dat je alleen kunt kijken vanuit het land waarvandaan je betaalt.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat die maatregel niets uit zou halen.
Ik betaal via iDeal Netflix en dat heeft niks te maken met dat ik unblock-us gebruik voor alle landen, toch?
Van de 4 vrienden die Netflix + unblock hebben aangeschaft in het afgelopen jaar zijn er nog 2 die switchen, de anderen hebben unblock geannuleerd inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
vertaald artikel van een amerikaanse site die weer de notulen van sony doorgespit heeft... Zal wel bedoeld worden dat Sony wil dat je alleen kunt kijken vanuit het land waarvandaan je betaalt.
ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de gebruikers ook daadwerkelijk switched tussen de landen. Ik heb dat zelf in het begin wel redelijk gedaan maar nu al een half jaar ofzo niet meer, ik heb genoeg te kijken op de Nederlandse en daarnaast gebruik ik ook nog nieuwsgroepen
Heb jij als rechtgeaarde Hollander je Unblockbetaling ook al omgezet naar jaar? Met twee maanden gratis als incentive?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik doelde erop dat die maatregel niets uit zou halen.
Ik betaal via iDeal Netflix en dat heeft niks te maken met dat ik unblock-us gebruik voor alle landen, toch?
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij als rechtgeaarde Hollander je Unblockbetaling ook al omgezet naar jaar? Met twee maanden gratis als incentive?
Dief van je eigen portemonnee, jij!quote:
Toch weer een pakje sigaretten inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee, jij!
Vorige week binnen tien seconden geregeld in account. Scheelt toch weer zo'n zeven euro!
totdat netflix over 2 maanden ofzo uit het niets besluit om het buitenlandse gebruik te blokkeren, ben je meer dan 7 euro kwijtquote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee, jij!
Vorige week binnen tien seconden geregeld in account. Scheelt toch weer zo'n zeven euro!
Nee, je kunt je abonnement te allen tijde opzeggen. Met restitutie voor de overgebleven termijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:12 schreef planethugo het volgende:
totdat netflix over 2 maanden ofzo uit het niets besluit om het buitenlandse gebruik te blokkeren, ben je meer dan 7 euro kwijt
das wel netjes dan van ze. Zie het ook niet gebeuren nee, maar als het uit de hand loopt zullen de studio's hier vroeg of laat toch beperkingen voor gaan eisenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je kunt je abonnement te allen tijde opzeggen. Met restitutie voor de overgebleven termijn.
Plus denk ik niet dat Netflix zulke draconische maatregelen zal nemen; daar gaat veel geld mee gemoeid.
Dan draai je de nek om van lokale distributeurs.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon alle content internationaal aanbieden is natuurlijk ook een oplossing.
Mijn ervaring is dat de gemiddelde Netflixkijker echt geen flauw idee heeft hoe je dat zou moeten doen en de mensen die een klein beetje computerwijs zijn en wel weten hoe dat moet kunnen diezelfde content ook wel krijgen door het illegaal te downloaden. Dus netto schiet je er niets mee op.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef planethugo het volgende:
ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de gebruikers ook daadwerkelijk switched tussen de landen. Ik heb dat zelf in het begin wel redelijk gedaan maar nu al een half jaar ofzo niet meer, ik heb genoeg te kijken op de Nederlandse en daarnaast gebruik ik ook nog nieuwsgroepen
Nou ... ik download nooit, ben een complete sukkel op het gebied van computerwijsheid en zelfs mij is het gelukt. Een filmpje bekijken en de stappen na-apen lukt zelfs mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ervaring is dat de gemiddelde Netflixkijker echt geen flauw idee heeft hoe je dat zou moeten doen en de mensen die een klein beetje computerwijs zijn en wel weten hoe dat moet kunnen diezelfde content ook wel krijgen door het illegaal te downloaden. Dus netto schiet je er niets mee op.
Ja, dat laatste ook. Ik denk echt dat het merendeel van de Netflixkijkers nooit een film op een buitenlandse Netflix heeft gekeken. Ik doe het ook zelden, alleen als ik het echt graag wil zien en het niet op de Nederlandse staat.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef Copycat het volgende:
Nou ... ik download nooit, ben een complete sukkel op het gebied van computerwijsheid en zelfs mij is het gelukt. Een filmpje bekijken en de stappen na-apen lukt zelfs mij.
Groter struikelblok zie ik in de beheersing van de Engelse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |